Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM ingenomen

DXM ingenomen

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
v
vlindersterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,
ben 'vlinderster', meisje 18 jr.

Om 15:35:

30 Daro Retard Capsules ingenomen (zonder de bolletjes fijn te malen, dus gewoon in zijn geheel).

Dalijk komt mijn vader terug van zijn werk en we zouden samen naar de sportschool gaan. Hij heeft me weleens vaker trippend meegemaakt dus het zou niet iets nieuws voor hem zijn maar ik ben toch wel een beetje bang dat ze ineens keihard gaan werken, die capsules, als we aan het sporten zijn. Dan sta ik daar te trippen tussen al die mensen en weet ik niet hoe ik me op moet stellen. Overigens: dat ik 30 capsules in heb genomen is géén grap. Het klinkt misschien een beetje veel maar ik heb dxm al heel vaak gebruikt in best wel hoge dossisen, meerdere malen per week (hoestdrank, de capsules van Daro en de kindertabletten van Daro). Maar hoe ik erop reageer is elke keer anders. Wie weet heb ik deze keer toch mijn grens overschreden want dit is pas de 2e keer dat ik 30 capsules tegelijk inneem van de volwassenen variant (daar zit meer dxm in dan de kindertabletjes).

Goed.. om een lang verhaal kort te houden: Ik wil hier posten hoe mijn trip verloopt. Het kan zijn dat ik wel even weg ben dalijk om te sporten maar misschien neemt mijn vader me niet eens meer mee als hij me dalijk 'wappie' in huis ziet.


Nu is het 16:24 en ik voel er nog niets van. Ik hoop dat de effecten snel beginnen te werken en kan posten wat ik voel en zie.

vlinderster
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
plantenbak zei:
nais, kotsen @ the gym :rock:

ik hoop voor je dat het allemaal goed is gekomen.
Klik om te vergroten...

^ Dat dus.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#3
Al een beetje uitgesport? Je zult er inmiddels wel uitzien als een vrouwelijke Arnold Schwarzenegger :)
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#4

:beer:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
nais, kotsen @ the gym :rock:

ik hoop voor je dat het allemaal goed is gekomen.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#6
die sportschool blijft ook lang open :grin:
Dom bezig zou ik zeggen...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahahaha, die heeft daar echt lang van moeten trippen.
Zo'n dosis zonder de bolletjes fijn te malen duurt zeker wel 12 uur minimaal :tearsofjoy:

PWND!
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is er cake & koffie bij de condoleance?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laatst bezocht:
04 aug 2009 16:44

ziet er niet goed uit :rolleyes:
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#10
blu zei:
Is er cake & koffie bij de condoleance?
Klik om te vergroten...

Hier ga ik even helemaal kapot om xD te slecht
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
RIP vlinderster
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#12
R.I.P. en gecondoleerd voor de nabestaanden...
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#13


Eens even rekenen; 30 x 8u bescherming = 240u = 10 dagen.
Nja, tot de 14e is ze in elk geval van haar 'hoestprikkel bij droge niet productieve hoest' af...

Klinkt allemaal weer niet zo doordacht...
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zou ze nog altijd aan het sporten zijn? :confused:
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Arenshi zei:
Klik om te vergroten...

:grin:
v
vlindersterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nu ga ik dus naar de sportschool (weet niet hoelang t duurt, maar daarna post ik nog hoe mijn trip verloopt)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."