Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste x MDMA

eerste x MDMA

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
spacekeesjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey maar hoe zit het dan als,
je het eerst elke week doet, een x of 6 achter elkaar en je wacht daarna een maand of 4/5 en je doet het dan pas weer? is je trip na die 4/5 maande dan weer net zo sterk als je eerste zal ik maar zeggen, of op ze minst vergelijkbaar? of heb je het dan al een soort permanent verneukt? (A)
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacekeesje zei:
hey maar hoe zit het dan als,
je het eerst elke week doet, een x of 6 achter elkaar en je wacht daarna een maand of 4/5 en je doet het dan pas weer? is je trip na die 4/5 maande dan weer net zo sterk als je eerste zal ik maar zeggen, of op ze minst vergelijkbaar? of heb je het dan al een soort permanent verneukt? (A)
Klik om te vergroten...
ongerust?

keesje,
de eerste keer, mits het een goede eerste keer is, is eigenlijk niet te overtreffen.
net als een prachtig nummer dat je voor het eerst hoort, de magie verdwijnt naarmate je
vaker luistert.
s
spacekeesjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja het heeft inderdaad echt lang geduurd voor ik weer geland was :P ik had het om half 10 savonds ofso genomen geloof ik, en om half 5 snachts was ik nog steeds zo gellukkig als een jarig kind:P de volgende morgen toen ik wakker werd heb ik zelfs nog effecten kunnen merken.. die waren overigens na een uur of 1 en half uur wel voledig verdwenen (A)

volgens mij had ik best een hoge dosis (voor mijn lichaam dan).. ik ga zoiezo altijd hard op dingen als drank, wiet en dat soort articelen.. heb ooit zelfs wel is gedacht dat ik bloedarmoede heb, niet omdat ik snel onder invloed ben, maar flauwvallen als er bloed afgetapt word etc. dus misschien is me bloed wat aan de zwakke kant ofso.. maargoed maakt mij niet uit :grin: ik heb de avond van me leven gehad..! en over een week of 2 truffels, daar ga ik zeker ook een report van schrijven.. (alleen zal ik dan wel me best doen het gestructureerd te maken) (A)
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#4
leuk report! Grappig hoe vaak je dingen schrijft als 'het is niet uit te leggen'. Ik denk echter dat bijna iedereen met een beetje mdma-ervaring précies weet wat je bedoelt! Voor mij iig een en al herkenbaarheid. Lekker om te lezen, brengt weer een beetje mdma-kriebels terug :hearteyes:

Ben trouwens wel benieuwd hoe lang je uiteindelijk 'bezig' bent geweest. Je hebt het een aantal keer over 'een uurtje later'/'toen ging ik een uurtje dit en dat doen', bij elkaar opgeteld zou dat betekenen dat het echt heel lang duurde voordat je weer geland bent, klopt dat?

Flierefluiter zei:
Als je er elke keer een maand tussen laat ben je in ieder geval zeker dat het elke keer hetzelfde effect heeft!
Klik om te vergroten...
niks zo onverspelbaar als drugs, dus nee, tuurlijk klopt dit niet. Ook als je er een maand tussen houdt, weet je van te voren niet zeker wat voor effect het heeft. Dat is van zoveel (soms beinvloedbare en soms niet beinvloedbare) factoren afhankelijk. Mijn ervaring is dat het effect nóóit 100% hetzelfde is. De ene keer is het meer space, de andere meer speedy, de ene keer word ik er heel sociaal van, de andere keer is het gewoon gáán op de muziek, en weer een andere keer word ik er heel slaperig van.

3 mnd probeer hou ik er sowieso tussen omdat ik nog langer met mijn lijf moet...Als ik er een jaar tussen hou, dan komt het gevoel vaak weer het meest in de buurt van de magie van de eerste keer.
s
spacekeesjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik had met iemand afgesproken om voor een feest (afgelopen vrijdag) MDMA te gaan gebruiken.. k had zelf nog nooit eerder harddrugs op. maar k wist ongeveer wat de effecten ware. ongeveer een uur of 3 kwartier voor we weg gingen had ik 2 vingertjes genomen (goed gevulde vingertjes ik denk ongeveer 100mg). al na een kwartier begon ik gek genoeg de eerste effecten te merken, k werd erg relaxed en alles boeide me niet zoveel meer (A) nog een kwartier later moesten we naar de bushalte lopen waar we opgehaald werden met de auto en onderweg werd ik best wel blij.. had eigenlijk helemaal geen zin meer in naar dat feest te gaan, maar ik kon ook wel erg makkelijk de positive kanten ervan in zien :) toen we eenmaal bij die bushalte stonden, stond daar iemand die pep ophad, hij maakten allemaal agresieve bewegingen voor me gevoel en ik vond hem erg eng.. t was gelijk gedaan met me blije gevoel. na daar 10 minuten bij gestaan te hebben kwam de auto, en k werd ontzettend moe! we moesten met ze 4e op de achterbank en t boeide me geen reed! ik zat ergens tussenin geduwt maar het maakte me niets uit.. na een minuutje rijden zat ik zelf zo gigantisch lekker dat ik hoopte dat ze fout zoude rijden om nog langer in de auto te kunne zitten (ik voelde me toen trouwens weer intens gelukkig), op dat moment wou ik niets liever dan de hele nacht blijven zitten! maar na ongeveer een half uurtje waren we er, ik stapte uit en alles voelde heel lekker zacht en k heb nog nooit zo lekker gelopen als toen, me broek schuurde een beetje langs me benen en dat voelde zo lekker zacht dat ik het liefst wou blijven lopen, maar door de kou maakte ik toch de keuze zo snel mogelijk naar binnen te gaan. het was nog erg rustig, en we wisten een tafeltje te bemachtigen in het rokershok. het was ons huisje en ik voelde me zo blij daar te mogen zijn dat ik letterlijk iedereen die erbij zat heb bedankt. op dat moment was ik van plan daar de hele avond te blijven zitten. ik was niet de enige die MDMA gebruikt had, samen met een vriend van me (die ook onder invloed was) zat ik op 1 lijn, het voelde alsof we in een apparte demensie zaten, wij begrepen elkaar! dat was zo intens, dat is niet uit te leggen, maar het gaf me het meest volmaakte gevoel wat ik ooit in me leven heb gehad. er zaten echter ook nog een paar vrienden bij die een slokje teveel gedronken hadde, daarmee kon ik totaal niet comuniseren t is niet uit te leggen hoe ik dit bedoel maar eik kon ze niet begrijpen ofso, sterker nog ik ergerde me enorm aan hun! aan de andere kant boeide het me ook weer helemaal niets en negeerde ik ze gewoon. ik had ook een hele sterke drang om lief te zijn voor alles! het was een gevoel dat als ik lief was voor alles dat alles dan ook lief was voor mij, en alles draajde ook om liefde, en het was daarbij ook zo iets moois dat de andere gebruiker mij gewoon begreep! op dit moment ging ik echt keihard, en besloot ik vor mezelf alleen maar te doen waar ik zin in had, en dat was niet zoveel:P het geen wat ik hed liefste deed was gewoon tegen een tafeltje hangen en naar de lampen kijken, dus ik was het rookers hok uit gegaan en heb een tafeltje opgezocht en ben van daar naar de lampen gaan kijken, ik weet niet hoelang ik dat vol gehouden heb, me tijdsgevoel was totaal weg, maar volgens vrienden heb ik daar ruim een uur gestaan :openmouth: dit soort gekke dingen gingen nog ruim een uur door, daarna was het relaxete gevoel weg, ik had geen zin meer om tegen tafeltjes aan te staan en doeloze gesprekken tevoeren, ik wou feeste! het love gevoel was er nog steeds vollop:) dus ik ging danse en feeste, en elke x als ik iemand aanstoten of wat dan ook ging ik me excusses aanbieden, daar werd ik enorm gelukkig van en meestal liep het uit in een heel gesprek. vooral mensen die zelf ook M of XTC gebruikt hadden begrepen precies wat ik bedoelde. afentoe had ik ook enorme zin in simpelweg een rondje te lopen, en dat deed ik dan ook. maar na een paar uur gedanst en rondjes gelopen te hebben, was ik weer helemaal klaar met het feesten. ik had weer zin in te chille, rustig voor een tafeltje staan en kijken hoe al die lieve mensen precies tegelijk met de muziek bewogen! echt wonderlijk hoe dat kon, zelfs de lampen gingen tegelijk met de muziek en de mensen! :openmouth: hoe langer ik keek hoe mooier het werd, alles werd 1, niet te beschrijven hoe mooi edat was en hoe gelukkig ik daarvan werd:openmouth: na ongeveer een kwartiertje (denk ik) gestaan te hebben daar, keek ik opzij en zag ik een meisje staan die precies het zelfde stond te space als ik deed, ik gebon een gesprek met haar over hoe mooi het wel niet was, geloof me, dt gesprek ging werkelijk nergens over als ik er zo over na denk maar toen was het allemaal toch wel mooi, en wat ik zij meende ik. na dit gesprek ging ik opzoek naar de andere mensen waarmee ik mee naar huis moest rijden, maar die waren niet te vinde, het boejde me trouwens ook geen reed dat ik ze niet kon vinden. na ongeveer een uur zoeken had ik ze pas gevonden en ging ik naar huis, ben daar op me bed gaan liggen, maar ik kon niet slapen , maar heb daar ongeveer een uur liggen spacen, heerlijk was dat en daarna in slaap gevallen.

wat trouwens wel heel kut was, is dat ik afentoe een soort van mind-fucks kreeg, waardoor alles klote werd, maar hielden vanzelf weer op dus dat maakte mij ook niet echt uit (A). die nare periodes gingen trouwens na een uur of 3 wel weg. toen werd me trip wat constanter.

maar dit is denk wel het mooiste wat ik ooit heb mee gemaakt, dit word zeker niet de laatsste x maar laat er denk wel eventjes een maandje tussen.

wat trouwens ook wel erg raar is, is dat ik van vriende hoorden dat ze dachten dat ik me onwijs klote voelde omdat ik niets wou doen enso, maar dat kan ik echt niet begrijpen want ik heb me nog nooit zo intens gelukig gevoeld:P
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alinea's, dank je! :)
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
leppeh zei:
Alinea's, dank je! :)
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."