Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Paddo's alleen (inclusief Live report)

Eerste keer Paddo's alleen (inclusief Live report)

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Whaha ik zou me zelf ook niet willen zien trippen :P Me vrienden zien trippen lijkt me wel grappig om te zien, dat dan weer wel
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha geweldig ik herken mezelf terug in je report xD awsome!
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jalliz zei:
Launched zei:
Lijkt me ook leuk om een camera ergens neer te zetten, dan zie je pas hoe raar je je eigenlijk gedraagt (vooral als je met wat meer mensen bent).
Klik om te vergroten...

Voor geen geld van de wereld wil ik mezelf zien trippen :P
Klik om te vergroten...

Waarom niet?
Ik heb mezelf wel zien trippen en ja... het was wel raar maar ik kon er toch ook echt wel om lachen:)

Dan heb ik het trouwens over paddo's. Deze week (vakantie!!) weer aan de truffels en dan ga ik proberen een recorder te fixen ofzo.

Peace
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Launched zei:
Jalliz zei:
Launched zei:
Lijkt me ook leuk om een camera ergens neer te zetten, dan zie je pas hoe raar je je eigenlijk gedraagt (vooral als je met wat meer mensen bent).
Klik om te vergroten...

Voor geen geld van de wereld wil ik mezelf zien trippen :P
Klik om te vergroten...

Waarom niet?
Ik heb mezelf wel zien trippen en ja... het was wel raar maar ik kon er toch ook echt wel om lachen:)

Dan heb ik het trouwens over paddo's. Deze week (vakantie!!) weer aan de truffels en dan ga ik proberen een recorder te fixen ofzo.

Peace
Klik om te vergroten...

Ja het is wel vet om jezelf te zien trippen ja ! Maar ook tijdens het trippen zelf:
Toen ik laatst bij een vriend ging trippen (truffels), had een andere vriend die ook kwam maar niet meetripte een camera meegenomen, met aansluiting voor de tv. Hij had er niks over gezegd en had die camera ineens op de tv gezet, aangesloten en wel, en dat was echt raar, want als met een webcam zagen we onszelf ineens op de tv. Ik snapte er echt geen zak van :P Heel bizar maar wel vet
W
WikihanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spees174 zei:
Launched zei:
Jalliz zei:
Voor geen geld van de wereld wil ik mezelf zien trippen :P
Klik om te vergroten...

Waarom niet?
Ik heb mezelf wel zien trippen en ja... het was wel raar maar ik kon er toch ook echt wel om lachen:)

Dan heb ik het trouwens over paddo's. Deze week (vakantie!!) weer aan de truffels en dan ga ik proberen een recorder te fixen ofzo.

Peace
Klik om te vergroten...

Ja het is wel vet om jezelf te zien trippen ja ! Maar ook tijdens het trippen zelf:
Toen ik laatst bij een vriend ging trippen (truffels), had een andere vriend die ook kwam maar niet meetripte een camera meegenomen, met aansluiting voor de tv. Hij had er niks over gezegd en had die camera ineens op de tv gezet, aangesloten en wel, en dat was echt raar, want als met een webcam zagen we onszelf ineens op de tv. Ik snapte er echt geen zak van :P Heel bizar maar wel vet
Klik om te vergroten...
NICE, dat moet echt chaos zijn geweest
F
FrowdyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eerste keer mexicaanse paddo’s alleen! (Inclusief live verslag)

wie: ik (E. heel eventjes op Msn)
waar: thuis (op me kamer)
paddo's: zelf gekweekte mexicaantjes (Psilocybe mexicana)
Hoeveelheid: 1 gram gedroogde
mood: Heel vrolijk!

In dit trip report staan stukjes wat ik uit mijn live verslag heb overgenomen, dit wordt aangeduid doormiddel van dik gedrukte letters.

Mijn live trip report is tijdens mijn trip geschreven, die ik niet heb veranderd, verbeterd of heb aangepast.Die tevens is bijgesloten.

Intro

Afgelopen zomer had ik voor het eerst mijn eigen gekweekte paddo’s uitgeprobeerd samen met vriend van mij M. Wij hadden allebei 3 gram gedroogde paddo’s fijn gesneden en in een kopje thee gegooid, even laten intrekken en drinken. Ik vond het echt heel erg smerig, ik heb daardoor een minder boeiende trip gehad. M daarentegen vond het smakelijk, en wilde wel meer.Wat me heel erg teleurstelde. Nadat ik de thee had opgedronken, trok ik het niet meer. Ik rende naar de wc waarna de stukjes paddo’s rustig in de wc rond zwommen. :kots:

Zaterdag avond 5-12-09 (pakjes avond).

zaterdag avond na dat ik bij familie op bezoek was geweest wegens sinterklaas avond, begon ik heel erg zin te krijgen in mijn paddo’s. Dit was dus de eerste keer dat ik in me eentje een trip zal meemaken. Ik wilde het rustig aan doen en nam met de indruk dat het niet zal gaan werken maar 1 gram gedroogde paddo’s. Aangezien ik vooraf aardig zwaar getafeld had.

Dit keer deed ik het met behulp van een lekker koekje, ik legde de paddo’s in stukjes erop. Het smaakte eigenlijk nergens naar, ik proefde alleen nog maar het gelukzaligheid van het koekje.
Het koekje was op, dus nu maar afwachten. Ik begon een MSN gesprek met E . Ik begon te vertellen dat ik dus uit verveling 1 gram paddo’s naar binnen gebracht had, met de verwachting dat het niet ging werken.

Naarmate het gesprek vorderde, begon mijn hoofd aardig zwaar te worden. Ik voelde me benen al gaan tintelen, wat ik de eerste keer ook had. Net alsof ze moe zijn naar een lange wandeling.
Terwijl ik op ga in de trip, beschrijf ik mijn bevindingen aan E, die het eigenlijk wel grappig vind.
Ik keek naar het behang en het begint te ruizen, net alsof me behang begon te regenen.

Nu begon het toch aardig druk in me hoofd te worden, net alsof je op het station of in de stad staat met allemaal pratende mensen om je heen. Ik had even rustige muziek nodig, Ik vraag aan E. of hij wat rustige muziek weet. E. gaf me een paar muziekjes die ik opzette. Het werkte niet er waren te veel instrumenten. Ik begon op youtube te zoeken naar trip Music.

Na een paar leuke trip muziekjes gehad te hebben zag ik een leuk filmpje op youtube. Het was een spiraal waar je naar moest kijken. Ik werd direct meegesleept in die spiraal. Het was gewoon te gek voor worden, na 2 minuten kwam er een clown te voorschijn. Het was zo een schrik filmpje.

Toen sloeg alles om, ik was eerst heel teleurgesteld. Net alsof je iets krijgt wat je altijd al wilde hebben, en dat het vlak voor je neus wordt weggepakt. Het huilen stond me zelfs nader dan het lachen. Ik vertelde dit over MSN tegen E. Hij zei ā€œJezus Rowdyā€. Toen begon de angst pas om hoog te komen, die reactie had ik niet verwacht, alles werd donkerder. Alsof ik opgeslokt werd door duister.

E. begon over de muziek van het filmpje te praten, waardoor ik weer terug bij zinnen kwam. Ik kon weer helder denken. En al het kleur nam weer aan. Het was weer goed. ik kon weer vrolijk verder trippen.
Het was inmiddels al half 2, 1 uur nadat ik mijn paddo’s had ingenomen. E. vroeg of ik wilde dat hij nog online bleef. Anders was hij naar bed gegaan. Ik vertelde hem dat hij rustig naar bed kon gaan. ā€œik red me welā€.

Ik vond het idee wel leuk van een live verslag, toen begon ik in word verder te typen wat ik voelde en beleefde. Om weer in de stemming te komen zocht ik wederom een liedje op in youtube. Ik zocht een leuk filmpje met allerlei leuke kleuren en vormen, met de muziek van pink floyd. Dit beviel me wel ik begon in me kamer rond te lopen, en lied me leiden door de muziek. Het was een prachtig gevoel. Ik voelde me heel erg blij.

Het moment dat het liedje stopte, kon ik niet meer bewegen. Ik was uit de trance gehaald. Wat een onprettig gevoel was. Ik zette het muziekje weer op en probeerde het nogmaals maar het lukte niet.

Ik was nog wel aardig helder, er traden lichte visuals op. Die bleven niet lang, als ik er een tijdje naar keek bleek het er gewoon normaal uit zien. Ik onderbrak vaak mijn trip om mijn bevindingen op te schrijven.

Ok ik ben nu weer ff buiten mijn trip getreden om realistisch tegen het paddo effect aan te kijken…

Wat zie ik als ik nu in mijn kamer kijk…
(3 minuten lang rondgekeken in me kamer, moet ook ff plassen)
Ik dacht net, hoe moet je beschrijven hoe het eruit ziet…
Het ziet er gewoon uit als me kamer…(maar dat is het niet) WANT HET BEWEEGT!!!.
(ik hoop dat het bij jullie ook goed aan komt ik vind het grappig)


Ik begon weer rond te lopen in me kamer. Ik merkte dat als ik in adem, mijn muur ook boller werd. Alsof hij wilde laten zien wie er groter en machtiger is.

nu ben ik beizg om mijn muur onder controle te krijgen…

Ik ga nog 1 keer de muur laten bewegen en dan ga ik plassen
Dit is egt top!! Hoe de muur doet en beweegt, ik heb er over na gedacht en wil altijd zo zijn!!!
ik heb de muur uitgedaagt!! Ik ging heel stoer staan, de muur werd dan boller en boller en dan maak ik een scheinbeweging naar voren, en dook de muur in een!!! Egt kool


Ik begon ook allemaal patronen in de muur te zien, alle symbolen, afbeeldingen dat je, je hele leven gezien hebt. Alles door elkaar zoals, het Ajax teken, Verkeersborden draken, etc. de hele muur stond vol getekend.

Op een gegeven moment, moest ik toch eens naar de wc, dit was al een aardig reis. Ik deed mijn slaap kamer deur open, alles was donker en zag een gat op de vloer vlak achter mijn deur.
Een soort hindernis. Waar ik door heen moest. De trap omlaag was nog het spannends.

Ik moet eerst naar de wc maar dat vind ik egt eng alles is daar donker en er zit een gat vlak achter mijn deur!

Ben nu weer terug! De trip omlaag was wel eng man in het donker, maar wel leuk net een goede horror film waar je in zit… alles ziet er eng uit… toen ik in de licht kwam van de badkamer had ik ff een nuchter momentje… tot ik in de spiegel keek… ik was eigenlijk bang voor wat er met mijn gezicht zou gebeuren… twas egt top!


Ik hoorde constant een soort geadem in mijn kamer, tot nu toe weet ik niet precies wat het is. Ik dacht dat het uit mijn laptop kwam. Maar mijn laptop is nu muis stil.

Ik ga ff gekke dingen zoeken op me kamer, daar bedoel ik niet rare dingen mee… maar die bewegen ofzo… lekker ontspannedn voor me trip.. ik hoor trouwens de hele tijd een soort rustige adem in me kamer.. ben ik dat zelf?....nee dat ben ik niet we kunnen zamen ademen…

wel top man die paddo’s nog steeds een rustig geadem lijkt wel of me laptop leeft… grappig


vanaf dit moment begon ik aan allemaal gedachten spinsels, Ik probeerde zoveel mogelijk gedachten op te schrijven. Het is zoveel dat het onmogelijk is. Hier een aantal voorbeelden. En een paar grappige citaten.

Om te beginnen met 1 gram paddo;s niks mis mee tog… naja ik ben heel erg positief ingesteld….het is gewoon top!! Ik ben wel een dromer!! Dat zo ie zo… en die paddo;s zijn daar de uitkomst van!! Al mijn dromen komen uit

De muur doet ook niet meer wat ik wil ik denk eraan om voor altijd zo te blijven… mja om altijd zo te funtioneren is ook niet handig

Chantal komt in me op, ja mooie naam chantal… ken ik een chantal… jawel maar niet veel… heb ik niet zoveel meej vind het wel een mooie naam.. mijn dochter gaat chantal heten.. ja tenminste als me vriendin dat wil… anders niet … neeje

Sjonge jonge dit wordt nog groter als me stage verslag denk maar dat ik dit inlever:P


Zal wel grappig zijn…

Ach ja me zigaret is op.. en me kamer is weer normaal… denk dat ik me bed weer inga .. ben kapot van zo een lange reis…pfff


Hier eindigde mijn live report, Het was egt een hele toffe ervaring op maar 1 gram paddo’s wat niet eens gepland was.

3 januari staat de volgende trip vast, samen met M. dit keer ga ik weer een poging doen van 3 gram gedroogde Mexicaantjes. Dit keer wordt het geen thee, ik vermeng het wel weer met een koekje wat me goed beviel.

Ik hoop dat jullie het een leuk report vonden, dit is mijn eerste trip report die ik geschreven heb.
Wees vrij om mijn live verslag nog even te lezen. Het is zeker de moeite waard!

Bedankt voor het lezen!!


hier is mijn live report

Om ff in me verhaal te komen, heb rond een uur of half 1 paddo’s genomen 1 gram, het is nu kwart voor 2 . E. heeft zich net afgemeld. Ik ga nu over in microsoft word
Ik heb nu een tripie filmpje op de achtergrond staan met pink floyd is aardig lekker.
Ik heb geen tijd bezef meer, en net had ik een filmpje gekeken op youtueb en dat was niet leuk.
Ik zat er heel diep in en toen,(heb nu moeite met uit me worden te komen) ….
Ik voelde gewoon mezelf weg zakken in een bad trip alles werd beangstigend… ik ga denk ik ff vrolijke muziek op zoeken…

Ik heb wat leuke muziek opgezocht… het is nog steeds druk in me hoofd… ff danzen in me kamer.
Ik heb net in me kamer op hele rustige pink floyd muziek staan bewegen… toen de muziek stopte
Kon ik ook me zelf niet laten leiden door de muziek
Wederom zoek ik de aandacht van een lamp… dit heb ik ook tijdens mijn eerste trip gedaan.
Ik typ zo veel mogelijk van wat ik denk me gedachten gaan zo razend snel. mijn bevindingen zijn heel anders dan mijn vorige trip… het is wel lastig om controle te krijgen over die visuals ze zijn er soms en dan gaan ze opeens weg nu ben ik beizg om mijn muur onder controle te krijgen…
Ok ik ben nu weer ff buiten mijn trip getreden om realistisch tegen het paddo effect aan te kijken…

Wat zie ik als ik nu in mijn kamer kijk…
(3 minuten lang rondgekeken in me kamer, moet ook ff plassen)
Ik dacht net, hoe moet je beschrijven hoe het eruit ziet…
Het ziet er gewoon uit als me kamer…(maar dat is het niet) WANT HET BEWEEGT!!!.
(ik hoop dat het bij jullie ook goed aan komt ik vind het grappig)

IK merk nu ook dat ik tegen me zelf ga praten….
Ik voel me net een klein kind alles is nieuw en wil leren!!!

Ik ga nog 1 keer de muur laten bewegen en dan ga ik plassen
Dit is egt top!! Hoe de muur doet en beweegt, ik heb er over na gedacht en wil altijd zo zijn!!!
ik heb de muur uitgedaagt!! Ik ging heel stoer staan, de muur werd dan boller en boller en dan maak ik een scheinbeweging naar voren, en dook de muur in een!!! Egt kool

Ga ik nu weer doen(dit is ook kool zo een live verlag, dan hou ik me hoofd er tog wel een beetke bij)…

Ik allemaal patronen in die muur.. elke keer wat anders.

Nu werkt alles tege… niets wil meer wat ik wil… ik denk dat ik weet wat dat is ….
Ze zeggen me dat ik een sigarettje moet nemen!!! Dan kom ik tot onstspanning… dan kan ik weer tegen de muur op vechten…

Ik moet eerst naar de wc maar dat vind ik egt eng alles is daar donker en er zit een gat vlak achter mijn deur!
Ben nu weer terug! De trip omlaag was wel eng man in het donker, maar wel leuk net een goede horror film waar je in zit… alles ziet er eng uit… toen ik in de licht kwam van de badkamer had ik ff een nuchter momentje… tot ik in de spiegel keek… ik was eigenlijk bang voor wat er met mijn gezicht zou gebeuren… twas egt top!

Alles is top!!

Ik dacht net van dat ik zo positief ben nu!! Alles is leuk!!!! Ik neem ff een sigaretje …
Het maakt me zelfs niet uit dat ik nu nog maar 3 sigaretten heb,... dan koop ik tog morgen nog een pakje… of 2 mischien wel een heleboel!!!!!! Het is so simpel…

Het leven is gewoon heel simpel …

Ik onder breek nu een gedachte spinsel…. Maar dat is gewoon te veel om op te schrijven die hou ik liever voor me zelf….
En nu weet ik niet meer waar ik aan dacht…
Dan maar ff ergens anders aan denk:P heb zoveel gedachten… er komt over rook vandaan!! Alles rookt net als mijn sigaret…

Mijn rook is wel mooi
Ik blijf me hele leven door roken dat is tog gewoon een gave dat je zoiets moois kan doen!

Ik ga dit maandag aan jullie late zien wat ik kan met die rook!

Ik bedenk me net dat je daar ook paddo moet voor nemen!! Om die dingen te zien:grin:

Me sigaret is bijna op…jammer

Me lichaam begint weer heel raar te voelen….

WOW!!! Keek ff hoeveel ik heb getypt!! Dit niet normaal… wat ook byzonder is is dat ik me weer een beetje nuchter ga voelen als ik typ… tog gek maar kan wel nirmaal type al wordt het best lastig…
Maar die letters blijven rustug op hun plekkje staan….

Ben zo blij!!! Weet alleen niet waarom!!

Ik moet ook telkens zo lachhen!!!...

Tis egt top zo een live report schrijven:P

Pfffffff tis al half 3!!! Grappig

Ik ga ff gekke dingen zoeken op me kamer, daar bedoel ik niet rare dingen mee… maar die bewegen ofzo… lekker ontspannedn voor me trip.. ik hoor trouwens de hele tijd een soort rustige adem in me kamer.. ben ik dat zelf?....nee dat ben ik niet we kunnen zamen ademen…

Ff door me kamer wandelen hoor:P volgende keer een geluidsopname hoef ik niet telksens dit te onderbreken!!! Wel heftig hoor zo een grammetje paddo’s !!

Jammer… begint volgens mij een beetje uit te werken:confused:

De muur doet ook niet meer wat ik wil ik denk eraan om voor altijd zo te blijven… mja om altijd zo te funtioneren is ook niet handig

Je moet tog een keer je werk doen etc ,
Een gezin stichten, ik doe al mijn gedachten via de computer..ja niet alle dan… want dat kan ik niet allemaal bijhouden… tis tog wel jammer dat je niet iets hbet dat je al je gedachten maar dan alle op papier te zetten, zal tog prachtig zijn. Dat je dromen kunt bezoekn!!! Net als die film met tom cruise hoe heet die nouw??? Sjit… er gaan te veel gedachten (vanilla sky) door me heen… top man!!

Me muur wordt paars(hij hoort blauw te zijn)
Waow me plafond die gaat zo diep he!!! Egt toff!!! Dit moet iedereen egt gewoon een keer doen!1

Om te beginnen met 1 gram paddo;s niks mis mee tog… naja ik ben heel erg positief ingesteld….het is gewoon top!! Ik ben wel een dromer!! Dat zo ie zo… en die paddo;s zijn daar de uitkomst van!! Al mijn dromen komen uit

Heroes ik meot heroes maar weer eens gaan kijken loop al een paar zeisoen achter…
Vind eht niet zo tof meer heroes.. heb een andere visie gevonden.. een andere kijk op de wereld…
Ja ik moet tog egt mijn levven wel veranderen eigenlijk… ben al 2 keer blijven zitten.. positief blijven denk houd een keer op ik moet nu realistich gaan denken en voorial met me toekomst…

Ik wil tog later ook een gezinnetje gaan stichten… leuke baan, kijk leuk dat zegt het hem al is het leuk wat ik doe nu?? Het is wel gezellig … wil ik dat verlaten.. neej… het is wel goed dat ik dit opschrijf kan ik later terug kijken… wel top man die paddo’s nog steeds een rustig geadem lijkt wel of me laptop leeft… grappig

Me hand is egt eng!!!!

Ik wil niet dat dit afloopt voel me nu gewoon geod!!!

Denk dat ik me bed in ga en verder trip in bed!! Zo een trip is egt vet:grin:

Saligheid
Chantal komt in me op, ja mooie naam chantal… ken ik een chantal… jawel maar niet veel… heb ik niet zoveel meej vind het wel een mooie naam.. mijn dochter gaat chantal heten.. ja tenminste als me vriendin dat wil… anders niet … neeje

Dit is pas een goeie zelf reflectie, niet zoiets wat je bij nederlands leert.
Je leerd je zelf wel kenne er gaan zoveel gedaxhten door je heen…. Eigenlijk heb ik best veel mazzel
Heb een aardig leuk leventje achter de rug…. Moet er natuurlijk nog een heleboel komen..

Dit is egt top!!! Vaker doen… alleen dan weer niet te vaak… wil niet verslaafd worden
Net als roken… ROKEN!!! Ff weer een sigarettje

Heb er maar nog 2:P ach ja morgen weer nieuwe halen he… simpel tog

Ja tog ff 11 euro gewonnen donderdag, moet maar vaker naar de casino gaanā€¦ļŠ b=naja niet tevaak natuurlijk… anders word ik daar aan verslaafd

Dat heb ik wel eigenlijk aanleg voor verslavingen

Wat hou ik zoveel van de mensen om me heen he iedereen:P
Tog wel mazzel hoor dat ik zo goed terecht ben gekomen:P (aan de paddo’s haha)
Dat wel maar ik ben best een levens genieter!! Zoek dingen waar ik blij van wordt maar ik ga niet tot het uiterste neej… nee… want dat kan je fataal maken…nee ik hou niet van sm enzo neej….

Sjonge jonge dit wordt nog groter als me stage verslag denk maar dat ik dit inlever:P

Zal wel grappig zijn…

Ach ja me zigaret is op.. en me kamer is weer normaal… denk dat ik me bed weer inga .. ben kapot van zo een lange reis…pfff

Twas wel top!!:)

Heej me kamer loopt schuin af:P
Tis nog niet helemaal voorbij:P
Tog nog ff genieten van deze goede afloop!!
Hierbij sluit ik me verslag wel af…. Geen zin meer om te typen!!!.. bedankt voor jullie bijdrage en mischien tot de volgende keer
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk reportje, tijdens het lezen van het livereport-gedeelte moest ik wel een paar keer lachen omdat het herkenbaar klonk :beer:
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey man,

Veel dingen die je schrijft zijn echt herkenbaar, vooral dat "Ik voel me net een klein kind alles is nieuw en wil leren!!!" roept herrineringen op.

Lijkt me ook leuk om een camera ergens neer te zetten, dan zie je pas hoe raar je je eigenlijk gedraagt (vooral als je met wat meer mensen bent).

peace
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#9
Launched zei:
Lijkt me ook leuk om een camera ergens neer te zetten, dan zie je pas hoe raar je je eigenlijk gedraagt (vooral als je met wat meer mensen bent).
Klik om te vergroten...

Voor geen geld van de wereld wil ik mezelf zien trippen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."