Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels

Truffels

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook een keer een halve portie psilocybe tampanensis (philosopher stone) gegeten, op een lege maag. Heb er niks, ook echt niks van gevoeld. Ik denk dat het wel aan de truffels kan liggen.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
klinkt wel leuk,kon veel uitgebreider,maar opzich wel grappig
k
keesjoeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vorige zaterdag hadden ik en een maat truffels gehaald in Amsterdam. We namen eerst 1 portie voor ons 2en. We hadden vakantie en een leeg huis en het was mooi weer. Een perfect dagje om truffels te proberen dus! We verzamelde die dag vroeg in het huis van me maat. Er waren ook nog 2 andere goede vrienden bij die de boel in de gaten hielden. Rond 12 uur in de middag namen we de halve porties. Het smaakt heel raar eerst denk je dat je een lekker nootje eet maar pas als je het doorslikt komt er een ontzettend zure smaak in je mond alsof je 5 citroenen uitknijpt in je mond, heel vies. We hebben daarna nog een uur gechilt en we merkten nog steeds niets. Na nog een uur merkte we nog steeds niet het leek alleen alsof we een beetje stoned waren maar verder ook niets :confused: . We hebben toen maar een 6pack bier gehaald bij de appie en nog maar een jointje gerookt in het huis van me maat. Toen begon het pas eigenlijk echt een beetje te komen maar dat kwam meer door de joint en het bier denk ik. In de avond was alles uitgewerkt en hadden we nog niet hard gespacet wat wel de bedoeling was. We zouden de volgende keer 2 porties halen. Dat gingen we dus meteen de volgende dag doen. Toen we de porties hadden opgehaald gingen we weer naar me maat ze huis en namen alle twee 1 portie. Me andere 2 vrienden waren er ook weer bij. De truffels waren even vies als de vorige keer alleen was het deze keer 2keer zoveel. We aten het maar gewoon zo snel mogelijk op. Na een klein uurtje begon het in te werken. ik zat op een stoel en we zaten achter de computer en ik keek naar de muur achter de computer. De muur had een normaal patroon maar het begon allemaal heel mooi te golven. Ik vond het heel leuk om te zien en ik ging maar achterover liggen. Me maat voelde er nog niet veel van. Het leek of alles weer een beetje normaal begon te worden terwijl we het pas een uurtje geleden hadden gegeten. We dronken nog maar een biertje en rookte nog een jointje en toen begon het allemaal :grin:!
Het is moeilijk om uit te leggen maar het leek wel alsof al het normale echt ontzettend leuk was om naar te kijken. Ik keek bijvoorbeeld naar een schoenendoos en die leek wel helemaal te vervormen alsof je een vergrootglas ervoor zet en heen en weer gaat met dat vergrootglas. We kregen er ook niet veel zinnigs meer uit. Ook leek alles ontzettend grappig echt alles wat gebeurde was genoeg om de tranen uit me ogen te laten lopen van plezier. Het was ook wel chill dat me maat precies de zelfde space had als mij. De space duurde ook iets van 4 uur dus dat was ook wel leuk. Ook zag ik dat de deur helemaal groen kleurde,de bomen naar me zwaaide, ik dacht dat alles en iedereen een top humeur had, kortom een Geweldige ervaring!
Voor herhaling vatbaar :grin: Ik wil niet aanraden om drank of wiet ofzo erbij te gaan gebruiken maar als de truffels eigenlijk niet goed inwerken kan je het denk ik wel versterken door drank/wiet. Tenminste bij ons pakte dat wel goed uit.
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan mijn 1e keer truffels ook nog goed herrinneren....
Geweldige ervaring was dat haha!
Jouw trip klinkt ook leuk haha!
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuke trip hoor. Niet perfect geschreven maar het is wel leuk dat je er een reportje van schrijft!

Even een vraagje, weetje nog wat voor soort truffel het was?
s
spacekeesjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
klinkt wel leuk :) kan er niet heel veel hoogte van krijgen hoe je het nu precies beleeft heb (A).. heb de magie van de paddestoelen zelf nog nooit beleefd, maar weet wel van veel mensen dat het mooj is, zeker door me broer en me zus heb ik er wel hoogte van gekregen..

wat ik veel hoor van mensen is dat alles goed en perfect is. alles klopt maar je vraagt je toch ook weer af waarom het klopt. ook de kleinste dingen die je aandacht trekken, en die overweldigend kunnen zijn (zoals ik bijv. van me broer een heel verhaal te horen heb gekregen van een wildrooster :P). Ik hoorde ook van me broer en me zus dat ze het een hele belevenis vinden altijd, een heel avontuur wat ze beleven.

Door je vrij korte report heb ik hier niet veel hoogte van kunnen krijgen, mijn vraag is dan ook: heb jij dit ook zo ervaren?

k ga het waarschijnlijk over een week of 2/3 ook doen, dus is altijd wel leuk om eens te kijken hoe andere mensen het ervaren.. t werkt natuurlijk op iedereen anders in en t is wel leuk om te weten wat je nouw enigsinds kunt verw8en :)

Verder wel leuk dat je er een reportje van heb geschreven :)
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Truffels nemen is zeker een avontuur :grin:
Ik kan me de eerste keer dat ik het deed nog herrinneren! Toen had ik me 4 uur lang helemaal kapot gelache om onzinnige dingen, en raakte verdwaald in een bosje van maar 10 meter. :rock:
Schrijf je een reportje voor ons keesje? :)
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien zou je 3 uren van te voren niet meer moeten eten?
Het lijkt mij raar dat je niks voelt dat zal vast niet aan de truffel liggen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."