#1
Voordat ik begin met me trip-report te schrijven, moet ik meedelen dat ik best wel aardig onder invloed van Ketamine ben ^^
Vrijdag 3 Oktober 2009.
Mijn dag begon als normaal, Kwart voor 6 gaat me wekker en dan werken tot half 5 s'middags.
Een maat van had LSD gehaald en ik had het al 3x gedaan en ik had er nogal zin in :P dus besloot ik mee te doen met deze magische trip![:)]()
Ik had 2 zegels en per zegels was het 50-70 mic, dus dat was wel redelijk.
Een maat van me wou ook meedoen met Alice dus ik en een andere vriend van me besloten om allebij een anderhalve zegel te nemen en er 1 te geven aan mijn maat.
We deden de zegels in de mond en sabbelde lekker totdat we ons lichter voelde en toen slikte we het door.
Ik zat achter een computer even lekker Youtube bekijken en toen besloten we een film te gaan kijken. De film werd astrix en obelix (Old-school getekend :P) en het was onwijs maf, want ze moesten de hele tijd lompe opdrachten doen en hun deden het zo met gemak en er was bijna niks moeilijks of Godelijks aan. Al snel tijdens de film had ik in de gaten dat Alice was ingeslagen, ik keek met een mooie glimlach nog steeds astrix en obelix en ik genoot met volle teugen van de film.
De Film was afgelopen en ik was totaal de film vergeten, alleen kon ik het stuk met die hypnotiseur onthouden, omdat dat zo gaar was met die ogen ^^
Maargoed, iedereen was in volle trip en we besloten lachgas te doen.
we hadden allemaal een ballon van rond cirka 20cm en we ademde in, en uit, en in, en uit!
de ballon was op en ik ging praten, meteen schoot ik in de lach omdat ik me stem hoorde, maar daarna kwam er een verdovende effect met echo geluiden op de achtergrond. Op dat moment dacht ik serieus dat ik dood was, ik hoorde niks meer, ik zag niks meer en alles wat er nog was, was mijn denken. Dit duurde 7 secondes en toen kwam ik in een nog hardere LSD trip, de vloer bewoog en mind-fuck's voor het leven. :P
We besloten even een blokje om te gaan, maar al snel werd dat een trip naar 2 andere vrienden die om de hoek wonen en toen gingen we naar een nieuwbouwflatten wijk. Overal op de grond lagen kiezeltjes en al gauw had ik een handje gepakt van deze kiezels. Ze begonnen dieptes te krijgen en alle spleetjes in de steentjes zag ik in details. De Omgeving deed me denken aan de toekomst en gaf mij een slecht gevoel. In de wijk was het totaal niet gezellig, integendeels alles was zomber en grijs. Al gauw kreeg ik een Mind-fuck dat iedereen later A-sociaal wordt en dat gaf mij een rilling over me lichaam.
We Besloten met z'n allen dat we naar Leiden toe gingen, het was toen half 12.
Vanuit Rijnsburg moesten wij naar Leiden fietsen en ik heb een groene bakfiets met een krat voorop en dat zag tijdens mijn LSD zo groen uit dat het bijna licht scheen!
De tocht ging soepel en fietsen is zo fucking bruut tijdens LSD
!!!!
Fietsen was echt een ervaring van: Wow, ik ben vrij!!
Alleen het sturen was een beetje moeilijk, want het inschatten ging niet zo 1 2 3. :P
Aangekomen in Leiden pakeerde we onze fietsen bij Leidse Hoogeschool, om zeker te zijn dat onze fietsen niet worden gesloopt of dat er iemand tegenaan pist ofzo. :P
We moesten naar Centraal toe en dat was nog wel een eindje lopen, maar we liepen wel langs allemaal bomen en veel groen en dat was zo mooi. De bomen zagen er vriendelijker uit en de bosjes waren heel erg chill, omdat ze op de grond lagen. Het was één groot chill Natuurtje. ^^
Aangekomen in Centraal zagen we al snel in dat het best wel heel erg druk is en om vande schok bij te komen gingen we een hamburger eten.
Na het overheelijke hamburgertje gingen we door de stad heen lopen en als we om ons heen keken zagen we alleen maar vercrackte of dronke mensen. We hielden ons ook niet in en voelde ons vrij, want iedereen was wel onder invloed van iets.
We Liepen een straat in en opeens zaten we allemaal vast tussen allemaal mensen, dit was echt fucking bruut. Het leek net een soort Mosh-pitt, maar dan gewoon stukken vriendelijker.
We moesten richting American Today, maar daar was het zo druk dat je er gewoon niet doorheen kwam. Ik begon het zat te worden en ik beukte iedereen opzij en ik vormde ik een weg naar een rustigere steeg. Dat voelde zeer opgelucht en we liepen links een straat in en recht en straat in enz enz.
We liepen zo over een brug en er kwam een jongen naar een toe die de weg vroeg en wij wisten het ook niet, dus wij liepen door. Die jongen die liep achter ons aan en praatte onwijs veel en stelde veel vragen, waaronder ook: 'Moeten jullie iets anders hebben als alcohol?'
Wij moesten niks van die gozer hebben en wij gingen even op een bankje zitten, omdat we moe waren. ^^
Die Gozer zat zo bij ons en hij was onwijs hard onder invloed van veel verschillende soorten dingen waaronder ook speed, dus wij besloten hem lachgas te geven. :P
Hij nam het en hij ging fucking hard, daarna ging hij weg en toen waren wij weer vreedzaam alleen.![:)]()
We waren bijna uit-gespaced en we besloten nog wat te gaan eten, we werden belazerd door een turk, want ik wou een broodje kebab van 1,75 euro en gaf een tientje en ik krijg 6 euro terug. Een maat van me heeft een biertje en een broodje kebab voor niks, en mijn andere maat had een biertje en een broodje kebab en hij moets alleen voor de kebab betalen. Uiteindelijk was er geen kebab, dus kregen we een turkse pizza met veeeeeels te weinig vlees en een kut na smaak.
We haalde onze fietsen op en gingen we naar huis. De terug weg viel tegen, want ik was zo brak als wat en we hadden tegenwind en kut wegen en allemaal negatieve dingen, maar thuis aangekomen viel ik in me bed en anderhalf uur later viel ik in slaap.![:wink:]()
Een heeeeerlijke avond vol space plezier.![:)]()
Vrijdag 3 Oktober 2009.
Mijn dag begon als normaal, Kwart voor 6 gaat me wekker en dan werken tot half 5 s'middags.
Een maat van had LSD gehaald en ik had het al 3x gedaan en ik had er nogal zin in :P dus besloot ik mee te doen met deze magische trip
Ik had 2 zegels en per zegels was het 50-70 mic, dus dat was wel redelijk.
Een maat van me wou ook meedoen met Alice dus ik en een andere vriend van me besloten om allebij een anderhalve zegel te nemen en er 1 te geven aan mijn maat.
We deden de zegels in de mond en sabbelde lekker totdat we ons lichter voelde en toen slikte we het door.
Ik zat achter een computer even lekker Youtube bekijken en toen besloten we een film te gaan kijken. De film werd astrix en obelix (Old-school getekend :P) en het was onwijs maf, want ze moesten de hele tijd lompe opdrachten doen en hun deden het zo met gemak en er was bijna niks moeilijks of Godelijks aan. Al snel tijdens de film had ik in de gaten dat Alice was ingeslagen, ik keek met een mooie glimlach nog steeds astrix en obelix en ik genoot met volle teugen van de film.
De Film was afgelopen en ik was totaal de film vergeten, alleen kon ik het stuk met die hypnotiseur onthouden, omdat dat zo gaar was met die ogen ^^
Maargoed, iedereen was in volle trip en we besloten lachgas te doen.
we hadden allemaal een ballon van rond cirka 20cm en we ademde in, en uit, en in, en uit!
de ballon was op en ik ging praten, meteen schoot ik in de lach omdat ik me stem hoorde, maar daarna kwam er een verdovende effect met echo geluiden op de achtergrond. Op dat moment dacht ik serieus dat ik dood was, ik hoorde niks meer, ik zag niks meer en alles wat er nog was, was mijn denken. Dit duurde 7 secondes en toen kwam ik in een nog hardere LSD trip, de vloer bewoog en mind-fuck's voor het leven. :P
We besloten even een blokje om te gaan, maar al snel werd dat een trip naar 2 andere vrienden die om de hoek wonen en toen gingen we naar een nieuwbouwflatten wijk. Overal op de grond lagen kiezeltjes en al gauw had ik een handje gepakt van deze kiezels. Ze begonnen dieptes te krijgen en alle spleetjes in de steentjes zag ik in details. De Omgeving deed me denken aan de toekomst en gaf mij een slecht gevoel. In de wijk was het totaal niet gezellig, integendeels alles was zomber en grijs. Al gauw kreeg ik een Mind-fuck dat iedereen later A-sociaal wordt en dat gaf mij een rilling over me lichaam.
We Besloten met z'n allen dat we naar Leiden toe gingen, het was toen half 12.
Vanuit Rijnsburg moesten wij naar Leiden fietsen en ik heb een groene bakfiets met een krat voorop en dat zag tijdens mijn LSD zo groen uit dat het bijna licht scheen!
De tocht ging soepel en fietsen is zo fucking bruut tijdens LSD
Fietsen was echt een ervaring van: Wow, ik ben vrij!!
Alleen het sturen was een beetje moeilijk, want het inschatten ging niet zo 1 2 3. :P
Aangekomen in Leiden pakeerde we onze fietsen bij Leidse Hoogeschool, om zeker te zijn dat onze fietsen niet worden gesloopt of dat er iemand tegenaan pist ofzo. :P
We moesten naar Centraal toe en dat was nog wel een eindje lopen, maar we liepen wel langs allemaal bomen en veel groen en dat was zo mooi. De bomen zagen er vriendelijker uit en de bosjes waren heel erg chill, omdat ze op de grond lagen. Het was één groot chill Natuurtje. ^^
Aangekomen in Centraal zagen we al snel in dat het best wel heel erg druk is en om vande schok bij te komen gingen we een hamburger eten.
Na het overheelijke hamburgertje gingen we door de stad heen lopen en als we om ons heen keken zagen we alleen maar vercrackte of dronke mensen. We hielden ons ook niet in en voelde ons vrij, want iedereen was wel onder invloed van iets.
We Liepen een straat in en opeens zaten we allemaal vast tussen allemaal mensen, dit was echt fucking bruut. Het leek net een soort Mosh-pitt, maar dan gewoon stukken vriendelijker.
We moesten richting American Today, maar daar was het zo druk dat je er gewoon niet doorheen kwam. Ik begon het zat te worden en ik beukte iedereen opzij en ik vormde ik een weg naar een rustigere steeg. Dat voelde zeer opgelucht en we liepen links een straat in en recht en straat in enz enz.
We liepen zo over een brug en er kwam een jongen naar een toe die de weg vroeg en wij wisten het ook niet, dus wij liepen door. Die jongen die liep achter ons aan en praatte onwijs veel en stelde veel vragen, waaronder ook: 'Moeten jullie iets anders hebben als alcohol?'
Wij moesten niks van die gozer hebben en wij gingen even op een bankje zitten, omdat we moe waren. ^^
Die Gozer zat zo bij ons en hij was onwijs hard onder invloed van veel verschillende soorten dingen waaronder ook speed, dus wij besloten hem lachgas te geven. :P
Hij nam het en hij ging fucking hard, daarna ging hij weg en toen waren wij weer vreedzaam alleen.
We waren bijna uit-gespaced en we besloten nog wat te gaan eten, we werden belazerd door een turk, want ik wou een broodje kebab van 1,75 euro en gaf een tientje en ik krijg 6 euro terug. Een maat van me heeft een biertje en een broodje kebab voor niks, en mijn andere maat had een biertje en een broodje kebab en hij moets alleen voor de kebab betalen. Uiteindelijk was er geen kebab, dus kregen we een turkse pizza met veeeeeels te weinig vlees en een kut na smaak.
We haalde onze fietsen op en gingen we naar huis. De terug weg viel tegen, want ik was zo brak als wat en we hadden tegenwind en kut wegen en allemaal negatieve dingen, maar thuis aangekomen viel ik in me bed en anderhalf uur later viel ik in slaap.
Een heeeeerlijke avond vol space plezier.