Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD+Lachgas= Perfecte 3 Oktober @ Leiden

LSD+Lachgas= Perfecte 3 Oktober @ Leiden

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WamboLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voordat ik begin met me trip-report te schrijven, moet ik meedelen dat ik best wel aardig onder invloed van Ketamine ben ^^

Vrijdag 3 Oktober 2009.

Mijn dag begon als normaal, Kwart voor 6 gaat me wekker en dan werken tot half 5 s'middags.
Een maat van had LSD gehaald en ik had het al 3x gedaan en ik had er nogal zin in :P dus besloot ik mee te doen met deze magische trip :)
Ik had 2 zegels en per zegels was het 50-70 mic, dus dat was wel redelijk.
Een maat van me wou ook meedoen met Alice dus ik en een andere vriend van me besloten om allebij een anderhalve zegel te nemen en er 1 te geven aan mijn maat.
We deden de zegels in de mond en sabbelde lekker totdat we ons lichter voelde en toen slikte we het door.
Ik zat achter een computer even lekker Youtube bekijken en toen besloten we een film te gaan kijken. De film werd astrix en obelix (Old-school getekend :P) en het was onwijs maf, want ze moesten de hele tijd lompe opdrachten doen en hun deden het zo met gemak en er was bijna niks moeilijks of Godelijks aan. Al snel tijdens de film had ik in de gaten dat Alice was ingeslagen, ik keek met een mooie glimlach nog steeds astrix en obelix en ik genoot met volle teugen van de film.

De Film was afgelopen en ik was totaal de film vergeten, alleen kon ik het stuk met die hypnotiseur onthouden, omdat dat zo gaar was met die ogen ^^
Maargoed, iedereen was in volle trip en we besloten lachgas te doen.
we hadden allemaal een ballon van rond cirka 20cm en we ademde in, en uit, en in, en uit!
de ballon was op en ik ging praten, meteen schoot ik in de lach omdat ik me stem hoorde, maar daarna kwam er een verdovende effect met echo geluiden op de achtergrond. Op dat moment dacht ik serieus dat ik dood was, ik hoorde niks meer, ik zag niks meer en alles wat er nog was, was mijn denken. Dit duurde 7 secondes en toen kwam ik in een nog hardere LSD trip, de vloer bewoog en mind-fuck's voor het leven. :P
We besloten even een blokje om te gaan, maar al snel werd dat een trip naar 2 andere vrienden die om de hoek wonen en toen gingen we naar een nieuwbouwflatten wijk. Overal op de grond lagen kiezeltjes en al gauw had ik een handje gepakt van deze kiezels. Ze begonnen dieptes te krijgen en alle spleetjes in de steentjes zag ik in details. De Omgeving deed me denken aan de toekomst en gaf mij een slecht gevoel. In de wijk was het totaal niet gezellig, integendeels alles was zomber en grijs. Al gauw kreeg ik een Mind-fuck dat iedereen later A-sociaal wordt en dat gaf mij een rilling over me lichaam.
We Besloten met z'n allen dat we naar Leiden toe gingen, het was toen half 12.

Vanuit Rijnsburg moesten wij naar Leiden fietsen en ik heb een groene bakfiets met een krat voorop en dat zag tijdens mijn LSD zo groen uit dat het bijna licht scheen!
De tocht ging soepel en fietsen is zo fucking bruut tijdens LSD :openmouth:!!!!
Fietsen was echt een ervaring van: Wow, ik ben vrij!!
Alleen het sturen was een beetje moeilijk, want het inschatten ging niet zo 1 2 3. :P
Aangekomen in Leiden pakeerde we onze fietsen bij Leidse Hoogeschool, om zeker te zijn dat onze fietsen niet worden gesloopt of dat er iemand tegenaan pist ofzo. :P
We moesten naar Centraal toe en dat was nog wel een eindje lopen, maar we liepen wel langs allemaal bomen en veel groen en dat was zo mooi. De bomen zagen er vriendelijker uit en de bosjes waren heel erg chill, omdat ze op de grond lagen. Het was één groot chill Natuurtje. ^^
Aangekomen in Centraal zagen we al snel in dat het best wel heel erg druk is en om vande schok bij te komen gingen we een hamburger eten.

Na het overheelijke hamburgertje gingen we door de stad heen lopen en als we om ons heen keken zagen we alleen maar vercrackte of dronke mensen. We hielden ons ook niet in en voelde ons vrij, want iedereen was wel onder invloed van iets.
We Liepen een straat in en opeens zaten we allemaal vast tussen allemaal mensen, dit was echt fucking bruut. Het leek net een soort Mosh-pitt, maar dan gewoon stukken vriendelijker.
We moesten richting American Today, maar daar was het zo druk dat je er gewoon niet doorheen kwam. Ik begon het zat te worden en ik beukte iedereen opzij en ik vormde ik een weg naar een rustigere steeg. Dat voelde zeer opgelucht en we liepen links een straat in en recht en straat in enz enz.
We liepen zo over een brug en er kwam een jongen naar een toe die de weg vroeg en wij wisten het ook niet, dus wij liepen door. Die jongen die liep achter ons aan en praatte onwijs veel en stelde veel vragen, waaronder ook: 'Moeten jullie iets anders hebben als alcohol?'
Wij moesten niks van die gozer hebben en wij gingen even op een bankje zitten, omdat we moe waren. ^^
Die Gozer zat zo bij ons en hij was onwijs hard onder invloed van veel verschillende soorten dingen waaronder ook speed, dus wij besloten hem lachgas te geven. :P
Hij nam het en hij ging fucking hard, daarna ging hij weg en toen waren wij weer vreedzaam alleen. :)

We waren bijna uit-gespaced en we besloten nog wat te gaan eten, we werden belazerd door een turk, want ik wou een broodje kebab van 1,75 euro en gaf een tientje en ik krijg 6 euro terug. Een maat van me heeft een biertje en een broodje kebab voor niks, en mijn andere maat had een biertje en een broodje kebab en hij moets alleen voor de kebab betalen. Uiteindelijk was er geen kebab, dus kregen we een turkse pizza met veeeeeels te weinig vlees en een kut na smaak.
We haalde onze fietsen op en gingen we naar huis. De terug weg viel tegen, want ik was zo brak als wat en we hadden tegenwind en kut wegen en allemaal negatieve dingen, maar thuis aangekomen viel ik in me bed en anderhalf uur later viel ik in slaap. :wink:
Een heeeeerlijke avond vol space plezier. :)
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
zo te lezen een zeer geslaagde trip.
vgd keer dat je een tripreport schrijft zet dat dan in het forum ''tripreports''
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er is een trip-report-sectie op dit forum, maakt niet uit wat voor soort drugs,
reports mogen daar allemaal neergeploft worden, maar ik neem aan dat een mod
dit spoedig wel zal verplaatsen =).


Klinkt verder als een tof avondje.
Geen ervaring met lachgas maar in elk report waar het in voor komt lijkt het
zeer intens te zijn, zeker iets wat ik nog een keer wil proberen.

Verder grappig dat jullie de stad in zijn gegaan, ben meestal niet zo
van de confrontaties met mensen, al kom ik altijd wel aparte
mensen tegen tijdens het trippen, en jullie ook zo te horen haha.
W
WamboLid
01-01-2024, 00:00
#4
LSDmathXtc zei:
zo te lezen een zeer geslaagde trip.
vgd keer dat je een tripreport schrijft zet dat dan in het forum ''tripreports''
Klik om te vergroten...

Ja sorry man, kwas dik onder invloed van keta man, waardoor ik internet bijna niet snapte. :P
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wambo zei:
Ja sorry man, kwas dik onder invloed van keta man, waardoor ik internet bijna niet snapte. :P
Klik om te vergroten...

is geen probleem hoor, ik zei het gewoon maar in het geval je het niet
wist.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verplaatst. :)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
die lachgas was wel kei hard ja :P moest er van kwijlen xD
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt vet! Lucy met lachgas is idd de meest trippende ervaring die je kunt beleven!
Kon me dat stukje van de toekomst zien ook wel voorstellen. Ik heb dat ook vaak met lsd. Dat ik mijn eigen toekomst kan zien en weet hoe mijn leven er uit gaat zien en dat van mn vrienden.
Moet je soms wel stevig voor in je schoenen staan.
Maar mooi report! volgens mij was het een te gekke avond!
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#9
yeah, dat was echt een geniale avond haha. die ene superjunk die met ons mee liep op een gegeven moment:P XD
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kga het morge ook eens met lachgas proberen, lijkt me vet heftig:tongueout:
Alleen vind ik het raar dat iedereen kan eten tijdens lsd en mushrooms, ik krijg geen hap binnen als ik aan het trippen ben. Mijn maag draait dan snel om en slikken voelt dan zo supervreemd aan :confused:
W
WikihanLid
01-01-2024, 00:00
#11
eten met paddo's is ook zoo smerig. lsd, weet ik niet, moet ik binnenkort ook maar eens gaan ervaren...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."