Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn ervaring op Mephedrone (4-MMC)

Mijn ervaring op Mephedrone (4-MMC)

5 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat: Mephedrone 4-MMC
Hoeveel: Ik ongeveer 300 - 350 MG
C in totaal 120 - 130 MG
R in totaal 210 - 220 MG


Woensdag 20 Januari: Mephedrone (4-MMC) ligt op de deurmat in een envelop,

ik maak hem open en bekijk hoe de substantie eruit ziet;

Fel wit en het lijkt te glinsteren, de geur ruikt een klein beetje als de zee, maar toch niet helemaal.. Een moeilijk te om schrijven geur. Het zijn kristallen.

Ik leg het weer terug in de envelop, want ik ga het namelijk pas vrijdag doen.

Vrijdag 22 Januari:
Samen met mijn vriendin C,

21:40: Ik pak mijn weegschaaltje, leg er 150 mg op, deel het door 2 en ik maak er lijntjes van.
Ik pak mijn snuifbuisje, en neem 3 ''normale'' lijnen.
Mijn vriendin C doet dat ook, en samen wachten wij de evt pijn in onze neus af.
Ik moet zeggen, het prikkelt wel, maar echt pijn doet het niet.

21:45: We voelen het drapje langs onze neus naar onze keel lopen.. Blegh, ook bij dit goedje is het een onaangename ervaring. We drinken beide een flesje water leeg en drinken een blikje energy om de smaak weg te spoelen

21:51: We voelen beide een warm gevoel van binnen, niet hard, maar het is aanwezig.

22:00: Het gevoel blijft hetzelfde, dus we besluiten nog beide 40 mg erbij te nemen.

22:10: We gaan naar buiten om D en R te ontmoeten en een paar blowtjes te roken, het voelt al redelijk alsof ik op wolkjes loop. Ik denk aan weinig tot helemaal niets, en voel me heel prettig. Ik besluit om een stukje te gaan hardlopen naar hun toe, me vriendin blijft nog even binnen om wat te drinken.

22:13: Ik zie D en R in de verte, en loop naar ze toe. Zodra ik begon te praten merkte ik dat mijn eigen stem in de verte klonk, maar de stemmen van hun harder.
Dit doet me ook wel denken aan MDMA, waardoor ik zelf te hard ga praten omdat het lijkt dat ik zachtjes praat en hun hard.. Even rekening mee houden dus

22:23: We lopen naar mijn huis, en ik heb het met R over of hij dit evt ook zou willen proberen, en hij zegt erover na te denken.

22:30: We zijn binnen en zetten muziek aan, ik voel al een lichte muziekeuforie. Ik vond dit niet genoeg, dus ik vroeg aan R of ik 2 capsules moest gaan maken van 150 mg, 1 voor mij en 1 voor R.

22:45: 300 mg afgewogen, en ik verdeel het onder 2 capsules. We slikken er beide een 1, en we wachten rustig en geduldig af.

23:15: Ik voel tintelingen over me hoofd gaan, en ik begin een klein beetje te tandenknarsen, en de muziek is geheel voelbaar nu, dus ik besluit bij de boxen te gaan zitten met mn ogen dicht, samen met R.

23:20: De euforie is er in volle toeren. Ik voel me alsof dit het beste is wat er is, alles maakt me blij en ik voel me warm en vol met energie. Het blowen heeft er ook nog een goede chill bij gegeven, beter kan het niet. Ik bedenk me hoe dankbaar ik alles en iedereen ben, om me zo te voelen


Met mijn ogen dicht komen kleine onduidelijke CEV's tevoorschijn, en worden steeds duidelijker.
Ze bewegen op de muziek, en ik raak even in trans. Dit voelt geweldig, mijn hele lichaam tintelt.

23:30: We brengen C naar de bus, ze moet naar huis.

De tijd hiertussen hebben we ons vermaakt met wat blowen, muziek luisteren en een hoop gepraat en een beetje gemediteert.

00:30: Het heeft zijn hoogtepunt wel gehad nu, en we besluiten nog een paar kleine lijntjes te nemen. (60 mg per persoon).

00:40: Het hoogtepunt komt weer terug, alleen iets minder love gevoel, maar meer adrenaline.. Nog maar een blowtje roken.

01:00: Het lijkt nu weer de klimax gehad te hebben, en ik voel hoe de Mephedrone langzaam begint uit te werken, dat duurde zo'n anderhalf uur.

02:30: Na een dikke joint rijkelijk gevuld met hasj en wiet, voel ik dat de stonedheid het begint over te nemen. Een heerlijk gevoel, want er zit een mellowheid nog bij van de Mephedrone.

03:00: R en D gaan naar huis, ik ga opruimen, en nog even een blowtje roken.

03:15: Ik lig in bed, heb nog moeite om te kunnen slapen, maar het is beter te doen dan wnr je op XTC moet gaan slapen, ook al is die al uitgewerkt. Ik val in slaap, en moet om 5 uur op om me kranten te doen

05:00: Ik word wakker, en voel me alsof ik een goede avond geblowt heb, geen naar gevoel wegens serotonine tekort. De ''crash'' is heel veel rustiger als MDMA.

Mephedrone is een geweldige drug..

Hoop dat jullie wat aan deze report hebben!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe ik het lees heb je precies niet dé euforie van Meph gehad?

Anyway leuk om lezen hoor
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jalliz zei:
Hoe ik het lees heb je precies niet dé euforie van Meph gehad?

Anyway leuk om lezen hoor
Klik om te vergroten...

jazeker!

misschien heb ik het niet goed omschreven.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#4
oke, goed ge-edit :)
N
NajLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik verbaas me altijd hoe verschillend drugs kunnen werken op verschillende personen.

Heb een keer mephedrone aangeschaft, pilletjes ong 150mg, de eerste klapte gewoon plotseling na 20 minutes in, met een acceleratie van normaal tot piek in 2 seconden, de tweede later erachteraan precies hetzelfde.

Andere avond halfje over gehad, en tot mijn verbasing, netzohard als een hele ingeknalt.

Eerste keer duidelijk een harde crash gehad, tweede keer opgevangen wars door methylone.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#6
Naj zei:
Ik verbaas me altijd hoe verschillend drugs kunnen werken op verschillende personen.

Heb een keer mephedrone aangeschaft, pilletjes ong 150mg, de eerste klapte gewoon plotseling na 20 minutes in, met een acceleratie van normaal tot piek in 2 seconden, de tweede later erachteraan precies hetzelfde.

Andere avond halfje over gehad, en tot mijn verbasing, netzohard als een hele ingeknalt.

Eerste keer duidelijk een harde crash gehad, tweede keer opgevangen wars door methylone.
Klik om te vergroten...

Misschien op een lege maag gedaan?
Dan werkt het harder en sneller.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."