Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb het gezocht maar kan het alleen nergens vinden. Is er verschil tussen mdma kristallen puur of gecrusht? En dan bedoel ik de effecten. Zo ja welke? Weet je het niet reageer dan niet Alvast bedankt"
"Ik zit nu een ruim een jaar op de kristallen. 5-6x gehad. Daarvoor had ik 2x pillen gehad. En voor mij niks anders meer. Niet qua gevoel/werking maar meer omdat ik na pillen 3-4 dagen niet te genieten was.(lees extreem chagrijnig ) Het gevoel en de uitwerking is toch elke keer anders ligt ook aan de setting vind ik. De 1e keer kan iedereen zich nog herrineren en de meeste zeggen dat het nooit meer zo goed is geweest. ik denk dat je de 1e keer gewoon het gevoel nog niet kende en dat je het daarom toen zo geweldig vond. Bij mij is het elke keer weer geweldig en soms heb ik een feestje dat ik vanaf begin tot eind echt lekker ga, en soms heb je wat dipjes erin. Ik heb een weegschaal gekocht, zijn niet zo duur en capsules. kristallen smaken echt smerig dus dit is echt perfect. tevens kan je alles afwegen en weet je wat je binnenkrijgt. Ik begin altijd met 110mg en daarna 90mg meestal nog 2-3. En dan is het voor mij afgelopen daarna kan ik nog pakken maar dan heeft het geen effect meer. dan ben ik ook zoon 7-9 uur bezig lang genoeg op een feestje. Gewoon experimenteren sommige vrienden hebben al genoeg aan 80mg sommige 60mg en je hebt er ook die 150mg doen. ook 1x gedaan mij te heftig niet meer lekker/leuk.En als ik op feestje ben en denk het is uitgewerkt wacht ik altijd een kwartier. soms ben ik dan een uur verder voor ik er weer aan denk.4-6x per jaar is mijn max Geniet met je maten"
"Pillen kan je inderdaad breken maar ook hier breken ze nooit hetzelfde, en als ik ze afweeg weet ik zeker wat er in de capsule zit. Nooit last van vermoeide benen maar bij iedereen is de uitwerking natuurlijk anders. Gewoon proberen wat voor jezelf het beste werkt."
"Ik heb nou zelf 4x mdma kristallen gehad in capsules, daarvoor 2x xtc. En de 1e keer had ik capsules van 70 mg, en dat werkte ook niet echt. Mede doordat ik op hardbass was en dat lekkere gevoel te graag wou. En ten 2e omdat de dosering net iets te laag was. Maar na 4 capsules in 3 uur ging ik toch lekker, met een euforisch gevoel. 2e Keer was met 100mg, dit was beter voelde het al na een uur bij de 1e, 2e ging nog lekkerder. 3e keer ook 100mg, 1e ging net zo lekker alleen bij de 2e ging ik opeens knetterhard dat het niet meer relax was gelukkig ging dit over na 0,5 uur. 4e keer ook weer 100mg 1e ging wederom lekker, deze keer de 2e ook maar toch mag het iets langzamer. Dus voor mij de volgende keer 90mg. Naar mijn ervaring kan je de 1e wat meer pakken en de 2e wat minder, dus bv 110mg en 90mg. Al deze keren heb ik een super tijd gehad en zeker iforisch, laatste x begon ik om 1uur pil en om 7uur kwam de come down rustig aan. en daartussen denk om half 4 de 2e gehad. Gewoon beetje proberen wat voor jou beste is, en ik zeg altijd naar je gevoel luisteren en niet naar de klok kijken. Soms duurt een pil langer als de andere keer. Hoop dat je er wat aan hebt.."
"Afgelopen feestje voor het eerst mdma kristallen gebruikt. Hiervoor 2x xtc gebruikt de blauwe driehoekige mitsubischi's. Deze pak ik altijd per halve en dat gaat redelijk lekker Maar nu dus de kristallen, weegschaal en capsules gekocht. En er een aantal gemaakt van 70mg. Om half12 de 1e gepakt. om half 1 nog niks, dus pak ik nog een, terwijl ik met de xtc nu al behoorlijk wat zou voelen. half2 nog steeds niks, nog een gepakt. op gegeven moment denk ik dat ie inslaat maar dat gevoel is maar 2minuten. Na een tijdje weet niet meer hoelaat begin ik in de verte iets te voelen en gooi de 4e capsule van 70mg op, om dat gevoel een boost te geven. En gevoel wordt steeds beter en rond 3 uur ga ik lekker hard. Hetzelfde gevoel als de 1e x met xtc, ik zit helemaal op mijn top. niks kan meer stuk. Dit heeft zo'n 3 uurtjes geduurd en toen heb ik om 6 uur nog een gepakt omdat gevoel afzwakte, maar ervaring leert me dat je dat een uur voor het einde niet meer moet doen, omdat je anders in de trein nog zit te spacen Allerbeste is nog dat de kater, waar ik bij de blauwe 4dagen last van had. nu niet had. Dus voor mij alleen nog maar wat kristallen, en hierin de juiste dosis vinden. volgende keer doe ik 100mg en dan zien we wel weer."
"Marla Singer zei: Dubz zei: Eehm.. Niet om het een of ander, maar ik vind het een weinig inhoudelijk report. Je vertelt alleen hoeveel je hebt gepakt. Verder zijn er geen ervaringen, emoties, of situaties die je beleefd hebt. Dit kan veel interessanter! Klik om te vergroten... Denk ook niet dat dit het nieuwe tripreport van de maand gaat worden... Klik om te vergroten... Sow alles half leeg bij jullie, dit is mijn ervaring die ik wil delen. Op mijn manier"
"Over een paar weken is Hardbass weer en dan is het een jaar geleden met de 1x mdma kristallen. In de tussentijd een paar feestjes gehad: Defqon1 - Ground Zero - Decibell Mijn magische mix 1e cap 120mg 2,3,4, 90mg Elk feestje viel het ook anders, beste feestje was ground zero waar ik ongeveer de hele tijd heb lopen knallen. Dus het ligt ook aan je stemming, sfeer etc denk ik. En koop gewoon een weegschaalje en capsules. Dan weet je tenminste wat je inneemt en je hebt die smerige smaak niet in je smoel. Ook 1x eentje van 160mg gehad, maar vond dit te heftig. 1e 2 uur was relax en daarna ging ik als een raket voor een uurtje. Moet je van houden. Kater is altijd een relaxe roes, lekker op de bank hangen de hele dag. Enjoy met mate"