Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer STERKE salvia(20x)

1e keer STERKE salvia(20x)

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geef mij maar puur natuur.
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb al wat ervaring met smoken en besloot met een paar gasten salvia te nemen, ik heb al een x blaadjes genomen maar daar voelde ik echt gwn bijna niks van, ze waren gwn te soft.

toen besloten we maar om een 20x extract te nemen met z''n 3en allemaal 1/7e gram op n zolder. eerst salviapijpje en daarna bong. Ik begon en nam het salviapijpje, ik stak m aan en ik hield mn adem 30seconden in, ik steeg op voor m'n gevoel en voelde alles een beetje vaag, echt al gelijk nadat ik m'n adem vrijliet. ik had de salvia en het pijpje nog in mn hand maar ik was zo'n verwondert doordat ik allemaal dingen zag vervormen(m'n armen werden langer en alles schommelde als ik naar achterleunde) dat ik vergat dat m'n vrienden ook nog moesten :flushed:. maar toen moest ik lachen omdat ik mn maat zn kop 3 keer zag, ik was daarna wel weer even back to earth en gaf de pijp door, ik voelde me weer nuchter als ik me concentreerde(ik spacete m nog even in mn hoofd)

toen stak dus nr2 m aan die hield het in, ik concentreerde me nog tot die gast ineens begon te lachen en ik lachte ineens mee(al mn concentratie verdween en ik liet alles los en ik stoog weer op:P) . intussen stopte nr3 wat nieuwe salvia dr in en ik zag alles heel vaag, ik vond ook een poster van een luipaard heel bijzonder(wtf)

later namen we nog de bong en toen keken we met zn 3en heel lang naar een boom, daarna (na 25min)nam het sterkste gevoel al weer af en voelde ik m nog steeds wel maar niet uberspacend.

nr2 d8 trouwens dat er autos door huizen heenreden, maar dat waren zegmaar de auto die je door de ramen achter die huizen af en toe zag, maar hij zag dat dus niet goed :tearsofjoy: .

dat was t wel zo'n beetje, we keken nog wat tv en dat was wel grappig, iemand nog tips of opmerkingen? ik vond 30 minuten wel erg kort namelijk :(
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je van te voren ook maar iets over salvia gelezen? Een trip van 15 tot 30 minuten is gewoon normaal namelijk...
Als je een langere ervaring wil kun je een quid proberen, dit is een pakketje bladeren die je 20 tot 40 minuten (of gewoon zo lang je 't nodig vindt/volhoudt) in je mond houdt, met af en toe een beetje kauwen.

Op deze site vind je vrijwel alles wat je moet weten over salvia.
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nathaniel zei:
Heb je van te voren ook maar iets over salvia gelezen? Een trip van 15 tot 30 minuten is gewoon normaal namelijk...
Als je een langere ervaring wil kun je een quid proberen, dit is een pakketje bladeren die je 20 tot 40 minuten (of gewoon zo lang je 't nodig vindt/volhoudt) in je mond houdt, met af en toe een beetje kauwen.

Op deze site vind je vrijwel alles wat je moet weten over salvia.
Klik om te vergroten...
ik wist al dat het niet langer dan een uur zou zijn, maar ik vind gwn kut dat het zo kort is aangezien ik dr 30euro de gram voor heb betaald, en ik heb nog wel een betere site die is ook gwn in het nederlands.

thx voor de quid-tip btw :)
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
verder iemand nog opmerkingen of vragen? :)
M
MÐMALid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je al die youtube filmpjes ziet dan trippen al die mensen hard op salvia.. echt niks voor mij dit spul hou het lekker bij chemisch :xtc: :grin:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
soldiermoney zei:
Geef mij maar puur natuur.
Klik om te vergroten...
I second that ^^
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nathaniel zei:
Heb je van te voren ook maar iets over salvia gelezen? Een trip van 15 tot 30 minuten is gewoon normaal namelijk...
Als je een langere ervaring wil kun je een quid proberen, dit is een pakketje bladeren die je 20 tot 40 minuten (of gewoon zo lang je 't nodig vindt/volhoudt) in je mond houdt, met af en toe een beetje kauwen.

Op deze site vind je vrijwel alles wat je moet weten over salvia.
Klik om te vergroten...
yo ik kan echt nergens iet vinden over die "quid". heb je mss een link naar een site of zo?
B
BelastingonderduikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm ja met die auto's was behoorlijk vaag.
Werd alleen maar lacherig en een beetje high van die salvia toen! :grin:
Volgende keer truffels he !
k
klaproosjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
.
u
user12901258Lid
01-01-2024, 00:00
#11
[youtube]Z-py71bhong[/youtube]

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."