#1
Geef mij maar puur natuur.
ik wist al dat het niet langer dan een uur zou zijn, maar ik vind gwn kut dat het zo kort is aangezien ik dr 30euro de gram voor heb betaald, en ik heb nog wel een betere site die is ook gwn in het nederlands.Nathaniel zei:Heb je van te voren ook maar iets over salvia gelezen? Een trip van 15 tot 30 minuten is gewoon normaal namelijk...
Als je een langere ervaring wil kun je een quid proberen, dit is een pakketje bladeren die je 20 tot 40 minuten (of gewoon zo lang je 't nodig vindt/volhoudt) in je mond houdt, met af en toe een beetje kauwen.
Op deze site vind je vrijwel alles wat je moet weten over salvia.
I second that ^^soldiermoney zei:Geef mij maar puur natuur.
yo ik kan echt nergens iet vinden over die "quid". heb je mss een link naar een site of zo?Nathaniel zei:Heb je van te voren ook maar iets over salvia gelezen? Een trip van 15 tot 30 minuten is gewoon normaal namelijk...
Als je een langere ervaring wil kun je een quid proberen, dit is een pakketje bladeren die je 20 tot 40 minuten (of gewoon zo lang je 't nodig vindt/volhoudt) in je mond houdt, met af en toe een beetje kauwen.
Op deze site vind je vrijwel alles wat je moet weten over salvia.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."