#1
Hoeveel had je dan in totaal op?
pas bij 20 capsules is het echt vet spacen![:hearteyes:]()
pas bij 20 capsules is het echt vet spacen
Maddo17 zei:9 pillen van 15 mg...
20 pillen? Holy crack. Bij 9 pillen was ik al duizelig en kon ik niet meer focussen. Bij 20 was ik vast blind geworden. Het werd echt een kutgevoel..De eerste 2 uur waren wel oke, was een beetje een high-gevoel. Pas daarna kwam het ineens opzetten. Verder kon ik wel heel normaal doen, het was echt absoluut geen trip. Geen geestverruiming of wat dan ook.
Ik ga het iig niet meer proberen. Het was ook helemaal niet fijn om daarna nog een paar uur buiten door te brengen.
Vraag me echt af wat de reden is dat mensen daar 'last' van hebben, lijkt me niet dat er receptoren zijn die voor robotachtige bewegingen zorgen als ze greprikkeld/niet geprikkeld worden?Stylus zei:Ah good old DXM.. Cool om is van iemand te lezen die het wel leuk vond boven het 2e plateau Nibiru! Ik zelf ben iemand die de meeste psychedelische dingen absoluut niet kan waarderen, dxm (2 pakjes daro pillen, +/-600mg if my memory servers me right) vond ik wel vet! Best wel harde bodyload, had de hele tijd het idee alsof mijn lichaam een kern van elektriciteit had ofzo, heel erg vaag en niet echt een lekker gevoel maar verder ook niet te storend ofzo. Verder waren de hallucinaties ontzettend vet! Als ik mijn ogen dicht deed vloog ik door een soort van landschap gemaakt van grijstinten, met overal rode bliksem. Erg indrukwekkend. Daarnaast de bekende 'robot walk' zelf mogen meemaken, erg vet. Ik had helemaal een idee over hoe mijn lichaam in elkaar zat, met scharnieren op de plekken van de gewrichten en een soort van draai gewricht in m'n middel, erg vaag allemaal. Kon ook niet meer normaal bewegen als ik het probeerdeVraag me echt af wat de reden is dat mensen daar 'last' van hebben, lijkt me niet dat er receptoren zijn die voor robotachtige bewegingen zorgen als ze greprikkeld/niet geprikkeld worden?
Voor hen de ervaring leuk vinden: veel plezier! Helaas begint het na een paar keer een stuk minder goed te werken (vooral 2e plateau is niet meer leuk maar vooral saai). Oh voor ik het vergeet, DXM is redelijk schadelijk! Vergelijk het met een avond goed zuipen.
Stylus
Nibiru zei:Ja man, heb ook al een keer 35 capsules gedaan..
Vind het nou niet zo tof meer, nu ik weet dat er lsd is waar je makkelijk 4 tegelijk van in je mond kan doen, en nog een wat betere ervaring geeft
Op DXM heb ik zooooveeeel Out of body experiences meegemaakt en het gevoel dat ik onzettend vaak dood ging.. En me er nog kalm bij voelde ook.
Het was iets waarmee ik me Heftige drugs carriere begon..
Vind het nou wat te fucked up![]()
peter pan zei:Ik mis zelf dit cytochrome P450-2D6 enzym. En ik had met een dosis van 150 mg DXM hele heftige hallucionaties. Ik kon de werkelijkheid niet onderscheiden van de droomwerelden waar ik in en uit vloog. Ik wist niet of ik mijn ogen open of dicht had. De hallucionaties/dromen waren welliswaar heel surrealistisch en abstract, maar ze voelden heel "echt"
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."