Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke en alcohol

Coke en alcohol

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn allereerste report over coke (en de laatste)

- waar: Antwerpen
- wanneer: rond een uur of 3 's ochtends 20-6-2010
- wie: Ik en Anne
- staat waarin ik verkeerde voordat ik de coke nam: aangeschoten tot dronken

Ik was naar Antwerpen gegaan naar een vriendin van me die ik op vakantie had ontmoet, ik had haar hier maar heel kort gesproken maar over msn redelijk vaak en aangezien het nu een tijdje uit was met m'n vriendin leek het me wel leuk om een keer langs te gaan.

's avonds rond een uur of 9 naar een kroeg gegaan beetje pilsjes gedronken en darten en daarna doorgegaan naar de volgende kroeg.

Ergens rond een uur of half 12 tussen 2 kroegen in een dealer gebeld en kocht Anne coke

Anne legt een lijntje neer en snuift deze van een cd hoesje af ik sla het af omdat ik niet van plan was coke te gaan doen.

Daarna doorgegaan naar een ander kroeg, nog wat pilsjes gedronken en rond een uur of 3 begin ik in te kakken. Anne en een vriend besluiten dat ze nog even naar buiten gaan en een lijntje coke doen. Ik ga mee met hun. Hierbij zegt een vriend van Anne neem ook een lijntje coke, je valt bekant in slaap man. Ik zeg ja ben wel erg moe en ben toch wel geïnteresseerd om het een keer te gebruiken. Aangezien ik het 2 keer gebruikt had (sleutelpuntje in nuchtere en dronken staat) en hier niet veel van voelde. Anne legt 2 lijntjes neer en ik snuif de kleinste naar binnen. Zo'n 10 seconde later voelde ik me een stukje nuchterder en toch nog een beetje aangeschoten.

We lopen weer naar binnen en Anne gaat met de vriend naar buiten, ik geef er niet zoveel om, omdat ik weer energie heb en ga staan te dansen. Ik voel me opgepept, vrolijk en goed. Niet arrogant zoals ik hoor dat veel mensen worden op coke. Ik voelde me denk ik net iets zekerder als normaal, maar voelde hier niet heel veel verschil in aangezien ik al redelijk want biertjes op had. Ik heb de hele tijd het idee dat ik slikken en doe dat ook de hele tijd, geen idee waar dit vandaan kwam misschien omdat het verdoofd? Aangezien ik m'n snot met coke erin nog doorgeslikt had. De hele tijd met mn tong in mn mond druk zitten te doen weet niet waarom. Ook zo af en toe een grote hap lucht nemen, dit heb ik met xtc ook wel eens.

Ik vind coke een soort subtiele xtc met het gevoel van energie erbij. Je voelt je goed, energiek maar toch ook weer niet een te grote contrast met je normale staat van doen. je voelt je niet van de wereld afgeblazen maar toch wel net ff iets beter. Ik houd het gevoel voor dik een uur vast naar mijn idee, hierna zwakt het wat af. Daarna in mijn enthousiasme wil ik nog wel een lijntje, zo'n 1,5 uur na m'n eerste lijntje neem ik nog een kleintje. Ik heb niet het idee dat ik me heel veel beter ervan ga voelen, maar ik voel me nog steeds tot een uur of 6 zeer goed. Had trouwens wel een ontzettend droge bek, rond een uur of 6.

Hierna gaan we naar huis en nemen we in de bushalte waar we op de bus moeten wachten nog het laatste beetje uit het zakje, het was niet heel veel meer en had ook niet het gevoel dat ik me anders ging voelen. Ik voelde me tot een uur of 7-8 nog wel redelijk wakker daarna begon ik wel echt moe te worden.

Toen naar bed gegaan, rare situatie gekregen met ouders die thuiskwamen en niet wisten dat ik bleef slapen en naar de trein gegaan. Voelde me nog best helder in m'n koppie ondanks dat ik maar een halfuurtje had geslapen.

's avonds rond 10 uur geslapen en was vanochtend helemaal naar de klote (maandag).

Coke

Voordelen:
- subtiel van karakter
- geen hele erge craving (wat ik met xtc wel heb, ik wel supergraag het love gevoel terug)
- energiek en redelijk euforisch
- je ziet het niet echt af aan iemand z'n uiterlijk

Nadelen:
- prijs (focking 60 euro de gram, woot)
- beetje loopneus achtig iets
- verslavende asspect eraan waarover ik gelezen heb, ik heb nog steeds nooit de behoefte gehad om coke te kopen. Ik zou het zo nog eens doen als ik een lijntje aangeboden krijg. Maar ik zou er nooit uit mezelf geld voor neerleggen. De prijs/effect verhouding is voor mij gewoon te klein. Doe mij maar een pilletje.
- cotton mouth (droge bek)

Volgende om te proberen in de categorie uppers: speed (bommetje)

Ja het was ongeteste coke, ja het was onverstandig, ja het was leuk :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
yxes zei:
Ja het was ongeteste coke, ja het was onverstandig, ja het was leuk :grin:
Klik om te vergroten...

Hahaha mooie eindzin :tearsofjoy:

Voor pep loop ik toch maar een blokje om :P niks voor mij
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacelord zei:
yxes zei:
Ja het was ongeteste coke, ja het was onverstandig, ja het was leuk :grin:
Klik om te vergroten...

Hahaha mooie eindzin :tearsofjoy:

Voor pep loop ik toch maar een blokje om :P niks voor mij
Klik om te vergroten...

pep of sos? :P en ik riep eerst ook coke is niks voor mij. Ik ben nu overtuigd vind het vet. Maar niet overtuigd om het te kopen. Veel te duur, en er zijn zoveel leukere dingen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pas op voor de combi coke en alcohol. Kan gebeuren dat als je drinkt dat je dan perse coke moet gebruiken. Google er maar eens op, warning :wink: ..... ik heb via mijn werk gneoeg mensen hier aan kapot zien gaan
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
yxes zei:
spacelord zei:
yxes zei:
Ja het was ongeteste coke, ja het was onverstandig, ja het was leuk :grin:
Klik om te vergroten...

Hahaha mooie eindzin :tearsofjoy:

Voor pep loop ik toch maar een blokje om :P niks voor mij
Klik om te vergroten...

pep of sos? :P en ik riep eerst ook coke is niks voor mij. Ik ben nu overtuigd vind het vet. Maar niet overtuigd om het te kopen. Veel te duur, en er zijn zoveel leukere dingen.
Klik om te vergroten...

Voor beide, het is niet mijn wereldje :P . I am psychedelic :hearteyes:Geestelijk genot boven lichamelijk genot :rock:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja psychedelics is ook meer mijn ding (wat ik er zover van heb gehad, truffels/paddo's/LSA).

En over de combinatie met drank had ik al iets gelezen dat het extra slecht was enzo. Iets met cortisol enzo. Maar goed ik ben niet vlan plan het op de korte duur ooit nog te doen. Aangezien ik verder weinig mensen ken die het ooit gebruiken en ik het zelf niet zou kopen. was gewoon een onverstandig nachtje :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ach, een keer proberen kan geen kwaad. Ik zou het ook wel eens proberen als het mij aangeboden zou worden door iemand die ik goed ken.

Maar kopen... Nee, het is inderdaad veel te duur voor wat de effecten zijn. :)
[
[Zeni]Lid
01-01-2024, 00:00
#8
yxes zei:
En over de combinatie met drank had ik al iets gelezen dat het extra slecht was enzo.
Klik om te vergroten...
De combinatie van coke en alcohol zorgt voor een nieuwe stof in je lichaam: cocaethyleen. (http://en.wikipedia.org/wiki/Cocaethylene)
Kortweg zorgt dit voor dezelfde effecten als coke alleen ietsjes sterker (wat voor sommige mensen een pluspunt is). Het is natuurlijk ook iets zwaarder voor je lichaam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."