#1
en ik kijk naar alles in mijn kamer en het voelt alsof alles leeft. en ik ben er verliefd op, en da opeens ben ik de rand van een mok aan het likken om de restjes koffie en denk ik, ik zet gewoon toch nieuwe kofffieeeeeeeeeeeee!!!!!!!
Ik heb een groooote pulp ficiton poster op de muur zoeen, kijk ik zoek hem even op voor jullie! want zo tof ben iik effe met de dinge zetten enzo
[img]http://vivienlos90s.com/wp-content/pulp_fiction2.jpg
En VOILA
En die gast, weetzenaamnimeervangreasedlightningikblijfmaartypenzonderspatieenikvindhetleukwantikgahetstrakszoraarvindenenmoeilijkomtelezenmaarhetzijngewoongedachtendieikheb
ROXANNE! YOU DON't have to put on the red light! those days are over!
maar ik zat bij DIE POSTER. dus ik keek en hij was zwart wit, en opeens kwam er zo'n blauwe gloed over, en dan gingen john travolta, zo heet hij!(dankzij het nummer stairway to heaven kan ik het me herinneren!). 'THIS IS A SOnG OF HOPE')maar john travolta dus, die zijn randen werden rood en geel en blauw, mmaar toen keek ik naar samuel, en die werd bruin als een neger(wat hij ook is) maar het is een zwart wit foto, dus dit kan niet. en nu lijkt het alsof hij in de echte wereld staat, maar hij er niet doorkan door die glazen muur. Dikke pEHCH ;d:d:d:d:d
“If there’s a bustle in your hedgerow, don’t be alarmed now
It’s just a Spring clean for the May Queen”
WAAAW
om wat ik net bedacht heb moet je echt zoooot zijn, dit klopt niet echt, maar ik had zo'n filmpje http://www.youtube.com/watch?v=cIxocS036rE
Dat was ik aan het kijken toen het nog geen echt effect had, en echt, de solo van jimmy page, die dinge ik ging naar een gevoel van hoogtepunt. en opeens blokkeert computer en gaaat prrrrrt en zwart scherm, en ik voel alsof ik klaarkom, maar toch helemaal niet. gewoon zo hoogtepunt. en dan merk ik dat gewoon fout was van computer![:tongueout:]()
Ik heb een groooote pulp ficiton poster op de muur zoeen, kijk ik zoek hem even op voor jullie! want zo tof ben iik effe met de dinge zetten enzo
[img]http://vivienlos90s.com/wp-content/pulp_fiction2.jpg
En VOILA
En die gast, weetzenaamnimeervangreasedlightningikblijfmaartypenzonderspatieenikvindhetleukwantikgahetstrakszoraarvindenenmoeilijkomtelezenmaarhetzijngewoongedachtendieikheb
ROXANNE! YOU DON't have to put on the red light! those days are over!
maar ik zat bij DIE POSTER. dus ik keek en hij was zwart wit, en opeens kwam er zo'n blauwe gloed over, en dan gingen john travolta, zo heet hij!(dankzij het nummer stairway to heaven kan ik het me herinneren!). 'THIS IS A SOnG OF HOPE')maar john travolta dus, die zijn randen werden rood en geel en blauw, mmaar toen keek ik naar samuel, en die werd bruin als een neger(wat hij ook is) maar het is een zwart wit foto, dus dit kan niet. en nu lijkt het alsof hij in de echte wereld staat, maar hij er niet doorkan door die glazen muur. Dikke pEHCH ;d:d:d:d:d
“If there’s a bustle in your hedgerow, don’t be alarmed now
It’s just a Spring clean for the May Queen”
WAAAW
om wat ik net bedacht heb moet je echt zoooot zijn, dit klopt niet echt, maar ik had zo'n filmpje http://www.youtube.com/watch?v=cIxocS036rE
Dat was ik aan het kijken toen het nog geen echt effect had, en echt, de solo van jimmy page, die dinge ik ging naar een gevoel van hoogtepunt. en opeens blokkeert computer en gaaat prrrrrt en zwart scherm, en ik voel alsof ik klaarkom, maar toch helemaal niet. gewoon zo hoogtepunt. en dan merk ik dat gewoon fout was van computer



