Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report xtc!

Live report xtc!

45 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hihi die poppetjes hierboven zijn echt lache!! :hearteyes:
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
Lijkt me fijn, een zijn met de muziek. :grin:
Klik om te vergroten...


E heeft ff goed opgelet..... helemaal de juiste woorden thnxs gozer!! :hearteyes:
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#3
owja en waar is niet langs de deur?

ow en D vind de ballonnen icm met X een geniaal plan :sunglasses: weer een medevolger erbij :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
dj87 zei:
Sublimo zei:
Lijkt me fijn, een zijn met de muziek. :grin:
Klik om te vergroten...


E heeft ff goed opgelet..... helemaal de juiste woorden thnxs gozer!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:

Maastricht ligt niet echt bij jullie in de buurt. :)
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#5
venlo is hier uurtje vandaan, maastricht ook zoiets, ach over 2 uurtjes hebben we nog steeds feest hoor... ow fuck die 2e halve begint nu in te slaan :openmouth:
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#6
euhm alles word nu wel wat moeilijker hiero.... we kijken naar Armin das mijn personal held man :grin:

net weer ballon gehad... oooh das echt zoo gaaf!! voor mensen die t nog nooit gedaan hebben echt een keer proberen das zoooo cooll :rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
dj87 zei:
venlo is hier uurtje vandaan, maastricht ook zoiets, ach over 2 uurtjes hebben we nog steeds feest hoor... ow fuck die 2e halve begint nu in te slaan :openmouth:
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad wat dichterbij dan gedacht. :grin:

Nu zal toch niet gaan, ben niet eens thuis. :P

Wat doen jullie buiten op DF zitten ? Gewoon muziek luisteren ?
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#8
heeft niet eimand zin om hierlangs te komen om mee te doen? :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
dj87 zei:
heeft niet eimand zin om hierlangs te komen om mee te doen? :grin:
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat iemand dat snel zou doen. :P
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#10
D: ik wel :grin:
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#11
:rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rock: :rock: :rock: :rock: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

gaat steed :tearsofjoy: beter hierrrrrrrrrrrrrrr
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#12
en nu zijn ze nu weg of nouja niet meer hoerboven bedoelde op andere pagine als dat voor julie ook de ander pagina is voor hier wel
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#13
tering we gaan een partij goed hier nu het duurde even maar we zijn er

weeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#14
LOL!

Enjoy :P

Ik ga maar rustig slapen...
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nu een uitgebreider report van wat er zich allemaal afspeelde vanavond nu twee van ons (een derde is gearriveerd)

Even gespaced, E heeft derde halfje gedropt en hebben O geprobeerd te overtuigen langs te komen. Dat heeft ie gedaan. Wij helemaal blij dat hij langs komt, beiden met een warm en fijn gevoel.

Hahaha E en D down to earth, maar vriend die langs gekomen is heeft net voor de eerste keer een halfje xtc gedropt. en dat is echt geniaal! E en D zitten op het mellow/chill level, O begon met eerst 1 te zijn met de bank, die hij heel relaxt vindt. (Op het het moment zegt hij: best wel een relaxt woord, Hallo). Daarnaast aan de ballonnen lachgas, en totaal gebiologeerd door mijn telefoon. We hadden het alarm gezet, om niet te vergeten een vriendin te bellen, en telkens als het alarm gaat, pakt hij de telefoon en probeert hem op te nemen. Het melodietje was afgespeeld wordt vindt hij zooo mooi, en wil het telkens opnieuw horen. Hij lijkt er weinig van te begrijpen.
Maar gaat goed, zeker voor een pil waarvan E. en D. vinden dat ie harder had kunnen gaan.
O heeft net een tijd lang met kattenspeetjes gespeelt, hij vond ze allemaal even mooi en lief en alles voelt voor hem relaxt. we hebben hem nu op ondekkingsreis gestuurd naar de vriezer om een ijsje voor zichzelf te halen! we zijn benieuwe hoelang die wegb lijft



Lachgas + Xtc was voor mij: geluidsvervormingen, heeel intens de muziek beleven, en tintelingen over het hele lichaam, erg fijn.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha prachtig livereport :grin:
XTC + N2O + Armin van Buuren = :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
d
dj87Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Goedemorgen,

Uiteindelijke consumptie gisteravond:

E. 2 en een half snoepje
D. 2 snoepjes
O. 1 snoepje

Aan het begin van de avond paar biertjes, over de avond 14 lachgaspatronen (wat veel te weinig was, is zeker chill om de hele avond te kunnen doen)

Alle momenten dat we hard gingen duurden helaas maar kort, pil kwam op, ging hard, maar zette niet door. Gewoon een aantal momenten dat je je bijna nuchter voelde. D aan het eind van de avond (+- 03.30uur) kotsen, ook al voelde ik me prima. Misselijkheid was er in één keer.

Conclusie: redelijke pillen, komen mild op. E en D vonden deze niet zo'n succes, voor O was het zijn eerste keer en hij heeft een onvergetelijk ervaring gehad. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
En hebben jullie een dipje ? Of valt dat mee ?
E
E@ALid
01-01-2024, 00:00
#19
Goedemiddag!! E hier :wink:

Dipje viel wel mee, lagen rond 6 uur in bed, 12 uur er weer uit. Ik ben lekker de hele dag vrij, D heeft nog motorrijles nu ongeveer en O is nu gewoon aan het werk :tearsofjoy:

:grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
E@A zei:
Goedemiddag!! E hier :wink:

Dipje viel wel mee, lagen rond 6 uur in bed, 12 uur er weer uit. Ik ben lekker de hele dag vrij, D heeft nog motorrijles nu ongeveer en O is nu gewoon aan het werk :tearsofjoy:

:grin:
Klik om te vergroten...

Jij hebt dan geluk, de rest al wat minder. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."