ik heb drie weken geleden de eerst keer xtc met ghb gebruikt. wat ik wel zeer fijn vond. maar nu is mijn vraag de dag erna ben ik niet me zelf alles is negatief en doe dingen die niet goed zijn. zeg dingen die kwetsen zijn.
nu heb ik afgelopen week speed met ghb gebruikt en weer het zelfde is ben zo negatief zo kwetsen en achterdochtig ben ik dan . kan mij iemand hier advies of een antwood op geven of dit normaal is na gebruik van dit.
ik ben wel tijdens het gebuikt veel vragen ant stellen over alles. over onze relatie en zo. en ga wel dan anders denken tijdens het gebruikt
wie wil mij helpen asjeblief ik ben nu echt de weg ff kwijt . ik heb mijn vriend nu heel erg gekwest door dingen te zeggen de dag erna. end at doet me zeer nu
liefs en alvast bedankt
#3
Dat is voor xtc in ieder geval heel normaal, maar de dag na speed ben ik ook wel eens moe en lusteloos. Maak je niet al te ongerust, dat vervelende gaat wel weg .
En wat je vriend betreft zou ik een goed gesprek hebben over wat er is gezegd..
#4
Ik kan soms ook wel bitsig reageren en kort van stof zijn tegen mijn vriend na een weekendje doorhalen ... maar we weten beiden vanwaar het komt, en proberen er zoveel mogelijk rekening mee te houden (als in: 'nee jij bent geen eikel, ik ben gewoon kut)
En als het dan toch ff te heftig wordt, tracht de ene de andere eraan te herinneren dat we gewoon moe zijn en niet veel kunnen verdragen door dat ene FANTASTISCHE weekend. Blust de meeste brandjes wel zo !
#5
Gewoon een combi van xtc speed en ghb en de volgende dag voel je je niet zo k*t, of gewoon de volgenden dagen net zoveel ghb nemen tot je out gaat dan slaap je lekker en voel je je ook niet brak ofzo want je zit lekker in je eigen wereldje vol met nachtmerries. Life fast die young
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.