Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine, een ervaring rijker!

Ketamine, een ervaring rijker!

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb gister voor het eerst ook een een goed aantal lijne gesnoven, vond het echt lekker :hearteyes:
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een kort trip-report over mn eerste echte ervaring met dit aparte goedje.


setting: thuisfeestje met 7 personen, allen aan de X en 3 aan de Keta.
Eerst wat lijntjes Keta gedaan op het moment dat de X aan het afzakken was.
Resultaat: vaagheid en proberen om de rode draad die je kwijt raakt terug te vinden:)
Vervolgens op een gegeven moment grotere lijntjes genomen en daarna ging het snel...

Ik merkte al dat ik moest gaan liggen op een matras op de grond aangezien op de bank zitten niet prettig was.
En toen helemaal weggezonken, ver weg. De buitenwereld zag er zo uit alsof je kijkt door een omgekeerde verrekijker.
Alsof je in een bol zit.
Het leek toen heel even of ik helemaal alleen was, gaf een zeer kwetsbaar gevoel, je kan ook vrij weinig doen qua motoriek enzo. weerloos dus.
En er zat ook een hallucinerende component in die zich uitte in dat gezichten heel groot en uitgerekt leken en tevens dat die gezichten geen gezichten waren maar niet bestaande fictieve wezens, die je nog nooit in een boekje of film hebt gezien.
En toen ik op een gegeven moment ineens 'moest' opstaan leek het wel of ik de toren van pisa was, heel erg lang en hoog en erg onvast op de benen.
Ik had de ervaring totaal niet verwacht aangezien ik de dag ervoor een test met 1x31mg en 1x 75 mg had gedaan wat vrij weinig met me deed.
Een maat die ook voor het eerst Keta deed vond het ook onverwacht en zeker niet prettig. Dat gaf nog wat hoofdbrekens op het einde maar het lukte om hem redelijk relaxed te houden.
Hij gaat het vast nooit meer doen, maar ik heb een zeer intense ervaring gehad die totaal anders is als een lsd-trip maar qua intensiteit zeker niet ervoor onderdoet.
Oh ja en de tijd ervoeren we als uren en uren terwijl het in de werkelijkheid minder dan een half uur heeft geduurd.
Kortom ik ben een ervaring rijker, maar ga dit goedje niet vaak nemen, is me daarvoor iets te extreem, tenzij je je beperkt tot kleine dosissen en alleen maar vaagheid krijgt.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt me wel een hele aparte ervaring.. Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar wil het zeker nog wel een keer proberen.

Leuk geschreven, makkelijk te lezen! :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketamine kan inderdaad vrij heftig zijn als je dat voor de eerste keer gebruikt, ik begrijp heel goed waarom jouw vriend het niet meer zou doen. :)

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat mijn ervaring is dat je het beste een paar keer probeert. Eerste keer valt al snel tegen. Zeker als je een te hoge dosis gebruikt voor de eerste keer.
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja proberen is leuk, maar ik zou wel wat oppassen hiermee.
Zorg voor mensen om je heen die je 100% vertrouwd en doe het in een rustige setting.
En doe rustig aan met doseren :grin:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#6
geemiesch-goedje zei:
Tja proberen is leuk, maar ik zou wel wat oppassen hiermee.
Zorg voor mensen om je heen die je 100% vertrouwd en doe het in een rustige setting.
En doe rustig aan met doseren :grin:
Klik om te vergroten...
Uiteraard!
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Keta wordt pas leuk in hoge doseringen, je snapt nergens iets meer van wat is een laptop voor raar ding... :hearteyes:
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
het viel mij niet tegen, maar ik denk niet dat dit iets is voor de gemiddelde xtc-gebruiker die daar tevreden mee is.
Je moet toch wel wat ervaring hebben of experimenteel zijn ingesteld imo.
Daarbij qua doseringen was bij mij zo dat het niet begrijpen en vaagheid eerder bij de wat lagere doseringen kwam, ga je dan nog verder kom je in de K-hole.
Ik vermoed dat je ook nog daar wel wat gradaties in hebt, zo van er net in, heel even erin, of diep erin en vrij lang.
Ik ben wat dat betreft gelijk voortvarend begonnen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."