#1
Hangt ervan af tot waar je de DMT geëxtraheerd hebt. Ik heb witte en gele DMT hier liggen. De witten gaat binnen alsof het damp van kokend water is. e gele is geregeld een hoestbuitrigger :P Maar last van mijn longen heb ik nooit. Nu rook ik ook geen 100mg in een keer en ik doe het nooit meer dan 1 keer per week (en dan ook maar 1 keer op die dag, geen 5 keer ofzo).
