Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDmt' uit eigen extractie 'Eerste keer'

Dmt' uit eigen extractie 'Eerste keer'

24 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hangt ervan af tot waar je de DMT geëxtraheerd hebt. Ik heb witte en gele DMT hier liggen. De witten gaat binnen alsof het damp van kokend water is. e gele is geregeld een hoestbuitrigger :P Maar last van mijn longen heb ik nooit. Nu rook ik ook geen 100mg in een keer en ik doe het nooit meer dan 1 keer per week (en dan ook maar 1 keer op die dag, geen 5 keer ofzo).
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als t goed is is gele DMT onzuiver, misschien daarom je hoestbuien.

Die van mij maak ik 2 keer schoon met ammoniakoplossing zodat er zeker geen gootsteenontstopper meer inzit. De rook komt evegoed nog hard aan op je longen maar echt last heb ik er ook niet van.

De smaak van DMT heb ik de dag erna wel nog in mn mond als ik een keer hoest "smerig hoestje'.

en soms proef ik t een paar dagen later nog met hoesten.
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
maar dat maakt niet uit typisch dmt :grin: :smoke:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuke report! Klinkt erg goed!
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallucinatie. zei:
De smaak van DMT heb ik de dag erna wel nog in mn mond als ik een keer hoest "smerig hoestje'.

en soms proef ik t een paar dagen later nog met hoesten.
Klik om te vergroten...

Daar heb ik nu toch geen last van, zeker dat je de dmt verdampt en niet verbrand :grin: ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."