Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDmt' uit eigen extractie 'Eerste keer'

Dmt' uit eigen extractie 'Eerste keer'

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Een tijdje terug..

Ik heb de hoeveelheid dmt op t oog afgewogen..
ik schat dat ik de eerste keer ongeveer 50 mg heb afgewogen.

Over de rest van de avond dacht ik nog zon 200 mg verder opgerookt te hebben.

Ik doe meestal de dmt gewoon in een normaal vloeitje met een heel klein beetje shag, tipje erbij.

en dan 2 of 3 keer goed aan de dmt peuk blijven hijsen.

Ga je gegarandeerd uit je #*&@ !!!



Ik had de dag voor de extractie al een beetje van de grondstof gerookt. Mimosa Hostilis poeder, dat is een roze/lila kleurachtig poeder verkregen door de wortel/bast van de Mimosa Hostilis plant te verpulveren. Ik zag er geen kwaad in om deze stof alvast op mezelf te testen.
Ik rookte het, en werd gelijk een stuk helderder met kijken en beleefde alles met elke hijs aan de dmt joint intenser, maar echte visuals bleven uit. ik zag en voelde wel dat de wereld plaatsmaakte voor een meer warmere en meer kleurrijke wereld.

Kon wel alvast 50 gr Mimosa Hostilis roken om het effect ervan te testen, maar dat levert alleen maar koppijn op, ik wou gelijk aan de slag met het echte werk. De droomstof extraheren/purificeren.

Zogauw er een aantal simpele handelingen verricht zijn: 'Is mijn eigengemaakte DMT klaar' dacht ik bij mezelf.

1 dag later.. ((DMT IS KLAAR VOOR GEBRUIK))
tegen 4 uur s'middags op de bank


basepijpje had ik al gehaald..maar nog geen zeefje. Dus heb ik een klein plukje shag onderin het pijpje gedaan om geen brokken dmt te inhaleren. Daar doe je met een sleutel een puntje dmt bovenop.
Deze methode werkt trouwens perfect.
De dmt en de tabak verbranden helemaal en er zullen geen overblijfselen dmt achterblijven in het pijpje.

Ik zorgde ervoor dat ik lekker zat 'want ik verwachtte van dmt dat het hevig kon inslaan'.
Ik pakte het pijpje, hield de vlam met de laagste stand erboven, zoog de kleine vlam het pijpje in, en het vlammetje raakte net het stapeltje dmt op de tabak aan' Maar de dmt verdwampte al voordat ik het eigenlijk doorhad' Goed naar binnen halen alles! langer als een paar seconden hoef je niet te wachten.

Je wilt zelfs de seconden tellen voordat het begint 'Maar bij seconde 3 lukt dat al niet meer.. dan ben je al bezig met trippe
Het was zomer, bewolkt en de wereld werd "Glasachtig", door op alle kleuren te letten verdeelden ze zich in gelijke warmten over mijn gezichtsveld. Dat was al mooi.
Maar toen ik naar buiten keek 'zag ik in voornamelijk de kleuren Groen, LichtPaars, en GOUD!!!' De meest bijzondere dingen ooit. Sjamanistische koepels, bomen die tot een parallel energieveld samekrompen, oeroude jungle Maya beelden. En dat in de basiskleuren groen, paars en goud. Ook een deel van de lucht werd anders, het leek wel een soort lichtgevende bubbel of een soort van energieveld dat over een groot gebied uitstrekte.
Ik dacht dit kan toch nooit komen door dat door mij net gerookte spul? :stoned:
Zelfs in de verte zag ik alles met een microscoop visie.
Ik zag dat als ik op iets wilde concentreren het trippende object scherper of waziger kon maken, of dat je een object rond laat draaien in een Triptornado. Ook gebeurde het wel eens dat iets waar je op aan het trippen bent ineens overspringt in iets anders waar je op kan trippen. Met weer totaal andere kleuren en patronen. Na een paar minuten (2-10) is het spectaculairste kleuren spektakel voorbij.. :confused:




Dmt versterkt net als alle andere drugs je emoties.
nou heb ik niet zoveel emoties
Maar bijzonder is deze drugs wel.. er is geen verschil meer in denken en doen. Dat heb je met de meeste andere drugs niet. Dan weet je nog wel ongeveer wat je doet als je nog een beetje kunt nadenken. Maar met dmt kun je nadenken wat je wilt, wat jij denkt dat veranderd niet. Alleen wat je ervan vind 'veranderd'. Want je waarneming neemt niet anders waar als je eigen 'afspiegeling van de ziel'. Dus alleen wat je er echt van vind' dat voel en beleef je. GELOVEN IN JEZELF EN NIETS ANDERS. Eromheen draaien kan niet, alleen recht toe recht aan. Ik doe dat eigenlijk altijd zo. Vraag me niet waarom.
Dat zijn geen mindfucks, dat ben je zelf.

Je moet accepteren wat je overkomt, vecht er niet tegen als je het al binne hebt. want zogauw je dat denkt maakt dat die paar spectaculaire minuten er niet leuker op.
De 2de teug komt nooit zo hard aan als de eerste' dus doe t meteen goed :wink:


geen kater, mystiek, veel visuals, als je strak wilt staan sta je strak en als je wilt trippen dan trip je..

oftewel SuperDrugs. zeker als je de dmt wereld al een beetje kent..!!! :hearteyes:

Groeten Kevin



EN ZEKER GEEN DRUGS VOOR BEGINNERS!!
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
En s 'avonds heeft het nog wel eens een ander effect op mij.. dan is niet alles zo helder, maar meestal een stuk waziger en trippiger.
Veel mooi gekleurde abstracte visuals en veel gezichten, van goed en kwaad. Die zie je van dichtbij omsmelten in elkaar in bijvoorbeeld een marmeren vloer.


Echt leuk spul ..Daarom zullen vanavond er weer 6982 miljoen meetrippen :rock:

ben benieuwd wat we door deze stof nog allemaal meer gaan ontdekken.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aah, eindelijk nog is een DMT reportje :)

Je extractie is goed gelukt zo te lezen :grin: DMT is echt een trip die zich volledig in jezelf afspeelt, compleet naar binnen gericht. Geweldig stofje gewoon, geen woorden voor!
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja klopt spacelord ben sindsdien ook helemaal verkocht .. :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het fijne vind ook dat je na een trip een tijdje echt totaal geen behoefte hebt aan DMT. Zo blijft het altijd speciaal :)

Natuurlijk, er zijn uitzonderingen :grin:
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo'n uitzondering was ik ook, maar dat komt omdat als je de dmt wereld eenmaal ontdekt hebt,
blijft t toch wel een beetje vreemd, dus je wilt meer weten.

Die tijd heb ik weer achter me want MN EGO hoefde even niks meer.

voelde zich afgesloten van het normale bestaan.. De realiteit of wat dat ook mag zijn.
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb jij dat ook spacelord? Als je dmt gerookt hebt een dag later een beetje zware longen.

Alsof je echt veel gerookt hebt en met zon smerig hoestje erbij..
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hangt ervan af tot waar je de DMT geëxtraheerd hebt. Ik heb witte en gele DMT hier liggen. De witten gaat binnen alsof het damp van kokend water is. e gele is geregeld een hoestbuitrigger :P Maar last van mijn longen heb ik nooit. Nu rook ik ook geen 100mg in een keer en ik doe het nooit meer dan 1 keer per week (en dan ook maar 1 keer op die dag, geen 5 keer ofzo).
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als t goed is is gele DMT onzuiver, misschien daarom je hoestbuien.

Die van mij maak ik 2 keer schoon met ammoniakoplossing zodat er zeker geen gootsteenontstopper meer inzit. De rook komt evegoed nog hard aan op je longen maar echt last heb ik er ook niet van.

De smaak van DMT heb ik de dag erna wel nog in mn mond als ik een keer hoest "smerig hoestje'.

en soms proef ik t een paar dagen later nog met hoesten.
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
maar dat maakt niet uit typisch dmt :grin: :smoke:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leuke report! Klinkt erg goed!
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallucinatie. zei:
De smaak van DMT heb ik de dag erna wel nog in mn mond als ik een keer hoest "smerig hoestje'.

en soms proef ik t een paar dagen later nog met hoesten.
Klik om te vergroten...

Daar heb ik nu toch geen last van, zeker dat je de dmt verdampt en niet verbrand :grin: ?
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat zou kunnen.


dmt smelt bij 49 graden en je lichaamstemperatuur is maar 37,5 dus zou ik dmt idd niet als inhalatiepoeder gebruiken, want t blijft dan gewoon in vaste vorm, zul je wel een keer weer ophoesten. Maar t blijft toch een stevig prikkelend goedje ...zei een pep junk die ik t heb laten snuiven.

Hoe rook jij t dan?, is t ook BAMMM:P??!?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallucinatie. zei:
Dat zou kunnen.


dmt smelt bij 49 graden en je lichaamstemperatuur is maar 37,5 dus zou ik dmt idd niet als inhalatiepoeder gebruiken, want t blijft dan gewoon in vaste vorm, zul je wel een keer weer ophoesten. Maar t blijft toch een stevig prikkelend goedje ...zei een pep junk die ik t heb laten snuiven.

Hoe rook jij t dan?, is t ook BAMMM:P??!?
Klik om te vergroten...

Gewoon via een klapboempijp. Maar de laatste tijd verbrand ik de DMT ook vaak omdat mijn stormaansteker op is. Als de DMT verbrandt, is deze vernietigd en trip je dus niet. Als het wel lukt voel ik me even heel duizelig en dan lijkt t alsof mijn lichaam verdampt en gewoon hyperspace ingeschoten wordt :rock:
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
klapboempijp. :grin: :rock: das ene goeie zeg!

das echt ene goeie zeg jonge, ik lig dr al bijna 3 min scheef van


ik hoor dat ze in België nieuwe drugs hebben



'friet'
:confused:
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
spacelord zei:
Maar de laatste tijd verbrand ik de DMT ook vaak omdat mijn stormaansteker op is.
Klik om te vergroten...

Wat lees ik nu dan..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallucinatie. zei:
ik hoor dat ze in België nieuwe drugs hebben



'friet'
:confused:
Klik om te vergroten...

Ja, en die kun je krijgen in een plaats waar er meestal in het groot "frituur" op de voorgevel staat en waar bij binnenkomst een vette lucht je tegemoet komt, dan zit je juist.

Gewoon een bakje frieten bestellen, ik zou wel voor een kleine gaan want het is ontzettend sterk spul. :openmouth:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vooral niet de mammoetsaus nemen, das enkel voor ervaren gebruikers! Als je een newbie bent op friet vlak klein beginnen zonder combi's van berenpoten, bicky burgers of bouletten want de kans is groot dat je er fout van gaat en kotst bij overdosering.
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
van 'friet' val je extreem af

+ dmt is harstikke op. dat betekent dus weer snel nieuwe maken :P
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik maak wel een foto van de dmt en zet die hier op t forum

:mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."