Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM december '10] De laatste van dit jaar.

[TvdM december '10] De laatste van dit jaar.

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
De maand december was een maand met heel wat minder inzendingen dan de vorige maanden. Dat zal deels wel liggen aan alle feestdagen maar ook aan de naderende examens voor een deel onder ons. :)
Voor iedereen met examens in januarie, veel succes ! :wink:

Om eerlijk te zijn had ik stiekem al wat tripreports over methoxetamine verwacht, maar helaas heb ik er nog geen enkele gezien. Dat zal vast nog wel komen ! :)
Persoonlijk heb ik ook eindelijk wat van het veelbelovende goedje weten te bemachtigen, ik ben iig van plan om er een tripreport over te schrijven als het de moeite waard is. :wink:

Ondanks het kleine aantal inzendingen is het me toch weer gelukt om er 5 uit te kiezen voor de verkiezing van het TvdM. Deze keer ben ik wat later met de poll, dat komt doordat ook ik examens heb in januari. :)

1. spacelord: LSD: breakthrough
2. vork: Lsd Report,375 ug voor de eerste keer
3. luchtigtoetje: XTC / te lang door gegaan..
4. Psychedelic: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten :).
5. Russ: Ketamine 3e en laatste keer.

Nu is het weer aan jullie om voor jullie favoriet te stemmen en zo gezamelijk te bepalen voor de eer deze keer is ! :grin:

Jullie krijgen weer 30 dagen om jullie stem uit te brengen.

Tenslotte wil ik iedereen die het afgelopen jaar een tripreport heeft geschreven bedanken voor het opschrijven en delen van hun ervaring met ons !
Hopelijk krijg ik dit jaar weer een hoop leuke, leerzame, buitengewone en grappige ervaringen te lezen ! :hearteyes:
Ik kijk er iig al naar uit ! :sunglasses:

Veel lees- en stemplezier ! :wink:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: [TvdM december '10]: De laatste van dit jaar.

yay ik sta erin! :grin: nou dan maar gelijk op mezelf stemmen. Ik vond de rest ook super interessant btw. ik ben sowieso blij dat mensen hun verhaal willen delen. Stilt mijn dorst naar drugs altijd een beetje. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: [TvdM december '10]: De laatste van dit jaar.

luchtigtoetje zei:
Stilt mijn dorst naar drugs altijd een beetje. :)
Klik om te vergroten...

Heb je nooit dat je na het lezen van een tripreport over, een voor jou nog onbekende stof, dat je er juist extra zin in krijgt ?

Of na een tripreport weer ontzettend zin in iets krijgen omdat het zo lang geleden is en het tripreport je er weer aan doet denken ?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: [TvdM december '10]: De laatste van dit jaar.

Sublimo zei:
Heb je nooit dat je na het lezen van een tripreport over, een voor jou nog onbekende stof, dat je er juist extra zin in krijgt ?

Of na een tripreport weer ontzettend zin in iets krijgen omdat het zo lang geleden is en het tripreport je er weer aan doet denken ?
Klik om te vergroten...
Every single time. :smoke:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: [TvdM december '10]: De laatste van dit jaar.

KoxBox zei:
Every single time. :smoke:
Klik om te vergroten...

Haha ! :tearsofjoy:

Ik ben zelfs door tripreports me pas echt voor sommige dingen gaan interesseren zelfs. Na een van azgaza haar tripreports voor lachgas en voor ketamine na, ik denk, een tripreport van Chris Pontius. Maar dat weet ik niet meer zeker. :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: [TvdM december '10]: De laatste van dit jaar.

Deze krijgt een plakkertje.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: [TvdM december '10]: De laatste van dit jaar.

Petrovic zei:
Deze krijgt een plakkertje.
Klik om te vergroten...

Dankjewel. :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: [TvdM december '10]: De laatste van dit jaar.

Sublimo zei:
KoxBox zei:
Every single time. :smoke:
Klik om te vergroten...

Haha ! :tearsofjoy:

Ik ben zelfs door tripreports me pas echt voor sommige dingen gaan interesseren zelfs. Na een van azgaza haar tripreports voor lachgas en voor ketamine na, ik denk, een tripreport van Chris Pontius. Maar dat weet ik niet meer zeker. :)
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik zekerweten. Maar dingen die ik nog niet heb gedaan daar heb ik ook niet echt behoefte aan, ik schrijf het er gewoon bij op het lijstje. Maar als ik bv xtc reports of truffel reports ofzo lees dan heb ik wel zoiets van ja.. daar heb ik wel weer is zin in :grin:

Maar wat ik het fijne aan die reports vind is dat je een klein beetje inzicht krijgt in wat je kan verwachten. En dan doel ik bv op de horrorverhalen die altijd verteld worden over LSD. Ik heb nu 15 reports gelezen erover en ik denk niet dat ik me zorgen hoef te maken :) dat vind ik echt van onschatbare waarde. :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: [TvdM december '10]: De laatste van dit jaar.

luchtigtoetje zei:
En dan doel ik bv op de horrorverhalen die altijd verteld worden over LSD. Ik heb nu 15 reports gelezen erover en ik denk niet dat ik me zorgen hoef te maken :) dat vind ik echt van onschatbare waarde. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Er zijn ook genoeg tripreports over nare ervaringen ermee, onderschat het niet. Vergeleken met psilocybine vind ik LSD speelgoed, tenminste in de dosissen die heb gebruikt.
Maar toch onderschat het niet, er zit wel een kern van waarheid in die horrorverhalen. Ik twijfel er niet aan dat mensen die dingen echt hebben meegemaakt onder invloed van LSD.
Je hoeft er niet bang voor te zijn, maar wees wel voorzichtig ermee. :wink:

Ik zeg je dat omdat ik aan de hand van je post het idee krijg dat je het onderschat, i could be wrong, but hey, better be safe then sorry. :)

OT: Ik heb uiteindelijk voor spacelord zijn tripreport gekozen, sprak me uiteindelijk nog het meest aan. :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: [TvdM december '10]: De laatste van dit jaar.

Sublimo zei:
Ik zeg je dat omdat ik aan de hand van je post het idee krijg dat je het onderschat, i could be wrong, but hey, better be safe then sorry. :)
Klik om te vergroten...

dan heb ik de verkeerde indruk gewekt. ik onderschat het juist helemaal niet en mn 1e keer word super voorzichtig dat sowieso. Lage dosis en een ervaren tripsitter erbij. Ik ga dit zeker niet fout doen.

Maar waar ik op doelde was dat mensen het altijd 100x erger maken dan dat het is en er allemaal dingen bij gaan verzinne. Tuurlijk kan je er bad op gaan, dat kan op alles, maar dat ligt helemaal aan jezelf natuurlijk. :)


OT: stemmen op mij!! :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."