#1
De maand december was een maand met heel wat minder inzendingen dan de vorige maanden. Dat zal deels wel liggen aan alle feestdagen maar ook aan de naderende examens voor een deel onder ons.
Voor iedereen met examens in januarie, veel succes !
Om eerlijk te zijn had ik stiekem al wat tripreports over methoxetamine verwacht, maar helaas heb ik er nog geen enkele gezien. Dat zal vast nog wel komen !
Persoonlijk heb ik ook eindelijk wat van het veelbelovende goedje weten te bemachtigen, ik ben iig van plan om er een tripreport over te schrijven als het de moeite waard is.
Ondanks het kleine aantal inzendingen is het me toch weer gelukt om er 5 uit te kiezen voor de verkiezing van het TvdM. Deze keer ben ik wat later met de poll, dat komt doordat ook ik examens heb in januari.
1. spacelord: LSD: breakthrough
2. vork: Lsd Report,375 ug voor de eerste keer
3. luchtigtoetje: XTC / te lang door gegaan..
4. Psychedelic: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten
.
5. Russ: Ketamine 3e en laatste keer.
Nu is het weer aan jullie om voor jullie favoriet te stemmen en zo gezamelijk te bepalen voor de eer deze keer is !
Jullie krijgen weer 30 dagen om jullie stem uit te brengen.
Tenslotte wil ik iedereen die het afgelopen jaar een tripreport heeft geschreven bedanken voor het opschrijven en delen van hun ervaring met ons !
Hopelijk krijg ik dit jaar weer een hoop leuke, leerzame, buitengewone en grappige ervaringen te lezen !
Ik kijk er iig al naar uit !
Veel lees- en stemplezier !
Voor iedereen met examens in januarie, veel succes !
Om eerlijk te zijn had ik stiekem al wat tripreports over methoxetamine verwacht, maar helaas heb ik er nog geen enkele gezien. Dat zal vast nog wel komen !
Persoonlijk heb ik ook eindelijk wat van het veelbelovende goedje weten te bemachtigen, ik ben iig van plan om er een tripreport over te schrijven als het de moeite waard is.
Ondanks het kleine aantal inzendingen is het me toch weer gelukt om er 5 uit te kiezen voor de verkiezing van het TvdM. Deze keer ben ik wat later met de poll, dat komt doordat ook ik examens heb in januari.
1. spacelord: LSD: breakthrough
2. vork: Lsd Report,375 ug voor de eerste keer
3. luchtigtoetje: XTC / te lang door gegaan..
4. Psychedelic: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten
5. Russ: Ketamine 3e en laatste keer.
Nu is het weer aan jullie om voor jullie favoriet te stemmen en zo gezamelijk te bepalen voor de eer deze keer is !
Jullie krijgen weer 30 dagen om jullie stem uit te brengen.
Tenslotte wil ik iedereen die het afgelopen jaar een tripreport heeft geschreven bedanken voor het opschrijven en delen van hun ervaring met ons !
Hopelijk krijg ik dit jaar weer een hoop leuke, leerzame, buitengewone en grappige ervaringen te lezen !
Ik kijk er iig al naar uit !
Veel lees- en stemplezier !
