#1
luchtigtoetje zei:Ik was vergeten hierop te reageren![]()
En ik vergeten te antwoorden.
Echt een briljant verhaal. Dit spreekt me echt enorm aan. Ook de beschrijving van alles en je hartslag op de muziek.. poe, klinkt fantastisch!!
Dankjewel !
Je zegt het spreekt me aan, heb je al ervaring met ketamine ?