Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone, het verslag van een tripsitter.

Mephedrone, het verslag van een tripsitter.

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey meis!

Ja, binnenkort maar eens wat afspreken dan! En inderdaad, het nuchtere leven bied ook veel leuke perpectieven. We gaan wel chillen in het park.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit kleine verslag is vorig jaar april op mijn pc geschreven toen ik voor het eerst Ismokex ontmoette. We wonen niet zo ver uit elkaars buurt en ik had dat weekend iemand te logeren, de verslaggeefster dus, en Ismokex en ik klikten zo goed dat we besloten mephedrone te gebruiken. Geschreven dus door de ogen van iemand die zelf zwaar alcoholist is en haar printplaat flink heeft doorgesnoven, een kleine 10 jaar lang. :grin:
Overigens wordt in het verslag naar Ismokex gerefereerd als 'de buurvrouw'.


Penta.1

de voorspelling werd besloten om 23u42
om 5 over 12 zou t zover zijn.
So
here we are...

ergens in een bovenwoning in den haag zit ik met Drien en we besluiten dat de buurvrouw op visite gaat komen.
Dus na t tandenpoetsen trrrrrrrrrrriiiing...
de wildvreemde buuv stapt in ons verhaal en t klikt meteen.
Alles klopt en klikt dus Drien heeft nog wat vage spullen op de plank en voor mij is t voor het eerst sinds dat ik voor t laatst naar mensen heb gekeken die drugs nuttigden.

Wie kent t liedje niet, ik zou wel willen maar t gaat, kan, wil, mag, durf, hoort, enzovoorts niehiiieeet!!
Dus besluit ik toe te kijken.
Leuk.
Een nieuw ding.
Voor mij is alles buiten speed niet mijn ding zeg maar en nooit geweest ook

Inmiddels is er een plan getrokken dat dus om 5 over 12 zou t feest moeten gaan beginnen en dus klim ik achter de pc en volg t experiment via de toetsen.
So
here we are again...

6 over 12 word de opblaasbare egel inderdaad omgetoverd tot schildpad die, als hij niet uitkijkt, ook betast gaat worden. Niet alleen lekker om op te zitten, aaien vind die ook hemels. Nog weer later wordt het een draak maar hoe heet dan de kruising tussen schildpad en draak? Drilpad? Schaak?

Zojuist zijn we net verhuisd nog steeds en t licht moet gedimt gedimd hey ff dimmeuh da licht jaaaaaa

En oja
Watzijn die coole gekleurde dingen daaronder?? Dat is een regenboogzitmatyogading,
en vuur is uniek in zijn element.

Het MDMA gevoel word beschreven en de spontaniteit in al haar charme schetst een beeld dat toch totaal anders blijkt dan haar verwachting... ehmmm??

De kat draait rondjes op de bank en kneed knorrend met zijn pootjes je benen soepel en zacht. Gratis massagekitty ware het niet dat hij lekt dus dat is een taak voor de loodgietert.

Winkelen sucks en er moest wat gezegd worden, al verschillende keren, maar de buurvrouw weet elke keer niet wat ook alweer. En intussen draaft Drien kriskras door de kamer in de weer met lichtjes en kaarsjes en flessen en ze kijkt niemand aan.
Oh haha de pc beweert nu uit zichzelf dat we een alinea te vroeg en 5cm inwaarts gaan, zeg maar naar rechts van de kaNTLIJN en dat er 0.40 aan tijd verstrekt zijt.

Ik heb niks op maar dat gedrag van die meiden doet mijn opgeslagen amfetamineletsel oplaaien en ik ben soms nog gekker als HUN.
Alhoewel, dat heeft de buurvrouw nu echt niet meer in de gaten, pffffffff
en Drien?? die is al 10 minuten uit de kamer verdwenen.

Ik moet zeggen, een stalen stukje sjoernaalistiek is dit absoluut niet maar wel een live verslag van o o du haag verkeerde afslag, zonder herkenbare tuinen, grrrrrrrrrrrrr


Ik wilde jullie deze gedachte dwalingen toch niet onthouden. Ik was weer even terug in de tijd. :hearteyes: :hearteyes:

N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was al aan het zoeken voor de vind ik leuk knop- doh.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lol facebook!
Ik heb de pirate language setting, dus voor mij is dat "Arr!!"

Verder, vermakelijke gedachtedwalingen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is dat typisch facebook stijl?

Ik kan er wel om lachen maar dat is omdat ze gewoon zo is. Zo praat ze en het is voor een buitenstaander heel moeilijk om er een touw aan vast te knopen.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#6
Neenee, dat facebook was omdat ik zei dat ik de vind ik leuk knop zocht. 't Is een mooi stukje gedachtendwaling, wat moeilijk/onmogelijk om te begrijpen als je tzelf niet hebt gezien, maar sommige teksten zijn niet geschreven om begrepen te worden, en dat is dan ook een van der charmes natuurlijk. :sunglasses:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat grappig! Na een tijd hier niet meer geweest te zijn besloot ik weer eens een kijkje te nemen. Toen kwam ik dit tegen. Leuk om terug te lezen, wel lastig. Dit stuur ik vanuit een behandel kliniek, via mijn telefoon. Word even terug geworpen naar zoals ze dat hier noemen mijn gebruikers tijd. Dit was toch wel een mooie avond ervan, net als de andere avonden, nachten en ochtenden bij jou thuis!

Hier kwam eens een stelling langs 'afscheid nemen van drugs doet pijn', ik was het daarmee eens en deze avond is daar 1 van de 100den redenen voor! Toch ben ik nogsteeds blij met mn keuze al is het zeker niet makkelijk.
Vind het tof dat je deze mooie nacht nog niet bent vergeten! Ik zit nu in de fase dat ik om het weekend naar huis mag, lijkt me leuk je weer eens te zien binnenkort, beide bij nuchter :-P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."