Dus gisterenavond, ongeveer een kwartier nadat ik de andere helft van die zegel had gestoken, besluit mijn internet opeens uit te vallen. Ik had meteen zoiets van "oh nee, deze tegenslag betekend een bad trip". Maar dat is eigenlijk zeeer goed meegevallen; tot misschien wel mijn beste trip tot nu toe!
Het is zeer moeilijk om nu een accuraat beeld van de trip te geven achteraf, omdat ik geen updates meer kon geven door offline internet. Ik zal het toch proberen. Ik weet dat toen het internet uitviel, ben ik even naar beneden gegaan om te controleren of het aan de modem lag. Ondertussen zag ik de trap al ademen, de ene trede leek veel groter en hoger als de andere. Toen ik beneden aankwam ben ik dus tot de ontdekking gekomen dat mn modem inderdaad geen ontvangst meer kreeg. Niets aan te doen behalve wachten.
Terug naar boven gegaan, en meer en meer begonnen de proporties van dingen uit elkaar te gaan. Alles leek ofwel veel groter ofwel veel kleiner dan het in werkelijkheid was, en deze indrukken wisselden elkaar in snel tempo op. Als ik er teveel op lette werd ik soms een beetje misselijk.
Ik heb toen besloten om Discovery Channel op te zetten, en daar was een Survival programma bezig. Nu moet ik zeggen, ik kijk zowiezo al zeer graag naar deze programma's. Maar door de trip werd het echt super interessant, en ik leefde echt mee met de personen op tv, wou dat ze het haalden, eten vonden en dergelijke dingen. Ondertussen viel me op dat de gezichten van de mensen op tv echt groteske proporties begonnen te krijgen, en hierdoor schoot ik meermaals in de lach. Terwijl mijn focus op de tv gericht bleef, leek het vanuit mijn ooghoeken alsof de hele kamer op en neer danste, en snel van kleur wisselde tussen flashy rode, geel, oranje, paars en groen. Wat hierna gebeurde weet ik even niet meer.
Ik weet wel dat ik een bepaald moment had besloten om even iets te drinken en eten beneden te halen. Opnieuw ging ik de trap af, maar deze keer leek deze een ontzettend stuk langer dan anders, en de trappen bewogen zo snel dat ik zeer veel moeite had met beneden komen. Beneden aangekomen keek ik nog even naar mijn modem, die tussen een gleuf tussen de muur en een meubel staat. Zodra ik hier naar keek werden de 3 lampjes van de modem opeens 6, toen 9, en voor ik het wist honderden verschillende lampjes die langzaamaan gezichten begonnen te krijgen (alhoewel ik niet precies kon zien wat voor gezicht), en opeens keek iedereen naar mij. Ik heb hier zo'n kwartier gestaan voor ik terug tot het besef kwam dat ik de leefkamer naar mn modem stond te kijken.
Ik ben toen naar de snoepkast gewandeld, deed deze open, en keek erin. Ik zag alle zakjes chips en snoep met elkaar bewegen en dansen alsof ze een eigen leven hadden. Het leek wel alsof ik de snoep in hun nachtelijke dans met elkaar had verstoord door de kast te openen. Hierdoor kreeg ik even een kwaadaardig gevoel, alsof al de snoep mij zo aankeek van "wtf kom jij hier doen
![:smilingimp:]()
". Maar gelukkig kon ik dit snel van mezelf afzetten, pakte een doos coconutkoeken en sloot de deur. Toen werd mijn aandacht afgeleid door de vloer, mijn vloer is witte tegels met zwarte puntjes op in een soort patroon. Nu leken al deze puntjes opeens een leger van lichtgevende groene soldaatjes te zijn die perfect synchroon met elkaar aan het marcheren waren over mijn vloer. Na een paar seconden schoot ik hieruit en besefte ik weer "dit is een trip".
Ik ben terug naar boven gegaan, en heb nog even naar de tv zitten kijken alhoewel dat Discovery Channel geen survival meer uitzendde. Dit vond ik toch zeer jammer want het was echt leuk om trippend naar te kijken. Als die survivalexpert bijvoorbeeld even vast zat in een soort ijsgrot, dat ziet er zowiezo al mooi uit, maar door de trip zag ik het ijs zeer snel van neonblauw naar neongroen naar neongeel naar neonpaars etc etc... bewegen. Ook de gezichten van de mensen op tv werden meer en meer vervormd. Ik heb toen nog even zitten zappen, maar op sommige zenders waren echt rare films/programma's/muziek clips bezig, waaronder een zeer duistere clip van The Prodigy. Dit bracht wel even een "dark" gevoel naar boven in de trip, dus ik heb de tv toen afgezet en ben voor de computer gaan zitten.
Daarop ben ik compleet verloren geraakt in de wallpaper van mn computer.
Hierop zag ik dus werkelijk ALLES bewegen. Het was alsof de hele wallpaper zijn eigen leven en zelf een film aan me liet zien. Ik kan heel moeilijk beschrijven wat ik allemaal precies zag maar ik heb hier minstens een uur naar zitten kijken denk ik, zo mooi vond ik het. Daarna zag ik opeens een berichtje "U bent nu verbonden met het internet!" dus dat maakte het helemaal goed. Op dat moment ben ik naar dit forum gekomen om te proberen een update te geven, maar zoals je ziet was ik hiertoe niet in staat. Elke keer als ik probeerde tot een fatsoenlijke zin te komen die uitlegde wat ik zag, werd alles nog 100 keer chaotischer en snapte ik totaal niet meer wat ik eigenlijk wou zeggen.
Wat ik me ook nog herinner is dat wanneer ik naar mijn computerscherm aan het kijken was, ik vanuit mijn ooghoeken de hele tijd precies 3 personen rechts van mij zag staan, die me aan aan het kijken waren terwijl ik op de computer bezig was. Natuurlijk was er niemand maar toch heb ik een aantal keren gekeken. Dat was ook zo bij het tv kijken, toen zag ik vanuit mijn ooghoek, ook rechts van me, precies hele tijd een gebukte cameraman die foto's aan het maken was van mij (inclusief flits!). Maar als ik keek, natuurlijk was er weer niemand behalve een zeer fel bewegende kamer hehe.
Ik herinner me ook nog dat ik heel lange tijd voor de spiegel heb gestaan. Ik doe aan bodybuilding maar ben nu al een tijdje gestopt, dus ik ben nog gespierd maar toch best mager. In de spiegel zag ik mezelf opeens zeer gespierd en ripped worden, om een seconde daarna het lichaam van een iel mager oud ventje te hebben. Dit ging zo de hele tijd op en af, soms had ik een zeer gespierde arm en borst, en de rest van mijn lichaam was kei oud en mager. Dit vond ik wel zeer grappig en ik heb hier lang naar gekeken.
Voor de rest herinner ik me niet meer zoveel van wat ik allemaal heb gezien, ik weet alleen dat het nog VEEL meer was dan ik nu heb kunnen vertellen, maar het is echt moeilijk om dat nu allemaal op te schrijven. Mede door de valium denk ik. Want iets nadat ik zo naar mezelf had zitten staren in de spiegel, kreeg de trip een zeer duister gevoel. Ik begon te veel aan mn eigen leven te denken, en besefte opeens wat voor zielig persoon ik was, hier alleen zittend bij het aanbreken van de ochtend, compleet het noorden kwijt door een LSD trip. Dit vond ik toch bijzonder deprimerende gedachten op dit moment, en ik begon een paniekgevoel te krijgen. Ik heb toen besloten om de trip stop te zetten, het was toch bijna voorbij (ondertussen was het 6:30 smorgens). Ik heb 20mg Valium ingenomen en ben in bed gaan liggen. Ik herinner me voor de rest niets meer, tot ik een uurtje geleden wakker werd.
Zo, ik weet dat deze tripreport bijzonder chaotisch geschreven is, maar ik had niet verwacht dat mn internet zou uitvallen. Zo achteraf alles beschrijven is toch een stuk moeilijker! Maar ik hoop toch dat jullie hier wat plezier aan beleefd hebben om mn belevenissen van vannacht te lezen
![:)]()