Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report: LSD + Opium + Valium + Cannabis

Live report: LSD + Opium + Valium + Cannabis

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben vies hard aant trippe op dit moment, maar door toeval is mn internet een paar uur uitgevallen, daarom kon ik geen updates meer geven! Maar misschien amar goed ook wat op dit moment heb ik echt de mooiste trip die ik al ooit heb gehad haha ben ver weg hoor

Alles veranderd van kleur en dit hele scherm draait van links naar rechts en word groter en kleiner ik trip echt viessss hard op dit moment dit is de peak ofzo. Maar het gaat goed lekkere trip dit maar ik zal morge of straks betere dinge uit te legge want op dit moment lukt da effe nie hahahaha :hearteyes:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was de hele tijd naar de tv aant kijke en werd echt helemaal meegezogen door de survival situaties op discovery channel en ondertussen was mn hele kamer in regenboogkleurige dinges mann hahaha ik kan niemer type yooo da word weer zo fell
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus gisterenavond, ongeveer een kwartier nadat ik de andere helft van die zegel had gestoken, besluit mijn internet opeens uit te vallen. Ik had meteen zoiets van "oh nee, deze tegenslag betekend een bad trip". Maar dat is eigenlijk zeeer goed meegevallen; tot misschien wel mijn beste trip tot nu toe!

Het is zeer moeilijk om nu een accuraat beeld van de trip te geven achteraf, omdat ik geen updates meer kon geven door offline internet. Ik zal het toch proberen. Ik weet dat toen het internet uitviel, ben ik even naar beneden gegaan om te controleren of het aan de modem lag. Ondertussen zag ik de trap al ademen, de ene trede leek veel groter en hoger als de andere. Toen ik beneden aankwam ben ik dus tot de ontdekking gekomen dat mn modem inderdaad geen ontvangst meer kreeg. Niets aan te doen behalve wachten. :(

Terug naar boven gegaan, en meer en meer begonnen de proporties van dingen uit elkaar te gaan. Alles leek ofwel veel groter ofwel veel kleiner dan het in werkelijkheid was, en deze indrukken wisselden elkaar in snel tempo op. Als ik er teveel op lette werd ik soms een beetje misselijk.

Ik heb toen besloten om Discovery Channel op te zetten, en daar was een Survival programma bezig. Nu moet ik zeggen, ik kijk zowiezo al zeer graag naar deze programma's. Maar door de trip werd het echt super interessant, en ik leefde echt mee met de personen op tv, wou dat ze het haalden, eten vonden en dergelijke dingen. Ondertussen viel me op dat de gezichten van de mensen op tv echt groteske proporties begonnen te krijgen, en hierdoor schoot ik meermaals in de lach. Terwijl mijn focus op de tv gericht bleef, leek het vanuit mijn ooghoeken alsof de hele kamer op en neer danste, en snel van kleur wisselde tussen flashy rode, geel, oranje, paars en groen. Wat hierna gebeurde weet ik even niet meer.

Ik weet wel dat ik een bepaald moment had besloten om even iets te drinken en eten beneden te halen. Opnieuw ging ik de trap af, maar deze keer leek deze een ontzettend stuk langer dan anders, en de trappen bewogen zo snel dat ik zeer veel moeite had met beneden komen. Beneden aangekomen keek ik nog even naar mijn modem, die tussen een gleuf tussen de muur en een meubel staat. Zodra ik hier naar keek werden de 3 lampjes van de modem opeens 6, toen 9, en voor ik het wist honderden verschillende lampjes die langzaamaan gezichten begonnen te krijgen (alhoewel ik niet precies kon zien wat voor gezicht), en opeens keek iedereen naar mij. Ik heb hier zo'n kwartier gestaan voor ik terug tot het besef kwam dat ik de leefkamer naar mn modem stond te kijken.

Ik ben toen naar de snoepkast gewandeld, deed deze open, en keek erin. Ik zag alle zakjes chips en snoep met elkaar bewegen en dansen alsof ze een eigen leven hadden. Het leek wel alsof ik de snoep in hun nachtelijke dans met elkaar had verstoord door de kast te openen. Hierdoor kreeg ik even een kwaadaardig gevoel, alsof al de snoep mij zo aankeek van "wtf kom jij hier doen :smilingimp: ". Maar gelukkig kon ik dit snel van mezelf afzetten, pakte een doos coconutkoeken en sloot de deur. Toen werd mijn aandacht afgeleid door de vloer, mijn vloer is witte tegels met zwarte puntjes op in een soort patroon. Nu leken al deze puntjes opeens een leger van lichtgevende groene soldaatjes te zijn die perfect synchroon met elkaar aan het marcheren waren over mijn vloer. Na een paar seconden schoot ik hieruit en besefte ik weer "dit is een trip".

Ik ben terug naar boven gegaan, en heb nog even naar de tv zitten kijken alhoewel dat Discovery Channel geen survival meer uitzendde. Dit vond ik toch zeer jammer want het was echt leuk om trippend naar te kijken. Als die survivalexpert bijvoorbeeld even vast zat in een soort ijsgrot, dat ziet er zowiezo al mooi uit, maar door de trip zag ik het ijs zeer snel van neonblauw naar neongroen naar neongeel naar neonpaars etc etc... bewegen. Ook de gezichten van de mensen op tv werden meer en meer vervormd. Ik heb toen nog even zitten zappen, maar op sommige zenders waren echt rare films/programma's/muziek clips bezig, waaronder een zeer duistere clip van The Prodigy. Dit bracht wel even een "dark" gevoel naar boven in de trip, dus ik heb de tv toen afgezet en ben voor de computer gaan zitten.

Daarop ben ik compleet verloren geraakt in de wallpaper van mn computer.

Hierop zag ik dus werkelijk ALLES bewegen. Het was alsof de hele wallpaper zijn eigen leven en zelf een film aan me liet zien. Ik kan heel moeilijk beschrijven wat ik allemaal precies zag maar ik heb hier minstens een uur naar zitten kijken denk ik, zo mooi vond ik het. Daarna zag ik opeens een berichtje "U bent nu verbonden met het internet!" dus dat maakte het helemaal goed. Op dat moment ben ik naar dit forum gekomen om te proberen een update te geven, maar zoals je ziet was ik hiertoe niet in staat. Elke keer als ik probeerde tot een fatsoenlijke zin te komen die uitlegde wat ik zag, werd alles nog 100 keer chaotischer en snapte ik totaal niet meer wat ik eigenlijk wou zeggen.

Wat ik me ook nog herinner is dat wanneer ik naar mijn computerscherm aan het kijken was, ik vanuit mijn ooghoeken de hele tijd precies 3 personen rechts van mij zag staan, die me aan aan het kijken waren terwijl ik op de computer bezig was. Natuurlijk was er niemand maar toch heb ik een aantal keren gekeken. Dat was ook zo bij het tv kijken, toen zag ik vanuit mijn ooghoek, ook rechts van me, precies hele tijd een gebukte cameraman die foto's aan het maken was van mij (inclusief flits!). Maar als ik keek, natuurlijk was er weer niemand behalve een zeer fel bewegende kamer hehe.

Ik herinner me ook nog dat ik heel lange tijd voor de spiegel heb gestaan. Ik doe aan bodybuilding maar ben nu al een tijdje gestopt, dus ik ben nog gespierd maar toch best mager. In de spiegel zag ik mezelf opeens zeer gespierd en ripped worden, om een seconde daarna het lichaam van een iel mager oud ventje te hebben. Dit ging zo de hele tijd op en af, soms had ik een zeer gespierde arm en borst, en de rest van mijn lichaam was kei oud en mager. Dit vond ik wel zeer grappig en ik heb hier lang naar gekeken.

Voor de rest herinner ik me niet meer zoveel van wat ik allemaal heb gezien, ik weet alleen dat het nog VEEL meer was dan ik nu heb kunnen vertellen, maar het is echt moeilijk om dat nu allemaal op te schrijven. Mede door de valium denk ik. Want iets nadat ik zo naar mezelf had zitten staren in de spiegel, kreeg de trip een zeer duister gevoel. Ik begon te veel aan mn eigen leven te denken, en besefte opeens wat voor zielig persoon ik was, hier alleen zittend bij het aanbreken van de ochtend, compleet het noorden kwijt door een LSD trip. Dit vond ik toch bijzonder deprimerende gedachten op dit moment, en ik begon een paniekgevoel te krijgen. Ik heb toen besloten om de trip stop te zetten, het was toch bijna voorbij (ondertussen was het 6:30 smorgens). Ik heb 20mg Valium ingenomen en ben in bed gaan liggen. Ik herinner me voor de rest niets meer, tot ik een uurtje geleden wakker werd.

Zo, ik weet dat deze tripreport bijzonder chaotisch geschreven is, maar ik had niet verwacht dat mn internet zou uitvallen. Zo achteraf alles beschrijven is toch een stuk moeilijker! Maar ik hoop toch dat jullie hier wat plezier aan beleefd hebben om mn belevenissen van vannacht te lezen :)
S
StinoPepperinoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha echt leuk om te lezen, klinkt als een zeer mooie trip!
Alleen wel jammer dat je trip zo deprimerend eindigde, maarja dat kan soms gebeuren.
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#5
herkenbaar gevoel ja dat sochtend vroeg je ineens 'back to reality' komt. De dag breekt aan voor het 'normale volk' maar voor jij loopt een trip op het einde. Dat is echt een conflict gedachte waar je best fout op kan gaan.

Verder echt een mooi report! Ik moest echt lachen om jou nogal bijzonder geformuleerde zin :grin: dat gaf wel aan in wat voor sferen jij je bevond :smoke:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe fijn dat jullie het leuk vinden om te lezen :grin:
Het einde van de trip was inderdaad echt klote even, maar gelukkig hielp de 20mg valium goed en lag ik binnen no time te slapen.

Trouwens, ik moet zeggen dat ondanks mijn ervaring een combi was van LSD, opium, valium en cannabis, dat eigenlijk de LSD alles overheerste van zodra ik begon te trippen. Af en toe had ik wel, wanneer dat "mijn lichaam zelf" precies begon te trippen (je kent dat wel, alsof je armen cirkelende trippende bewegingen maken, zo'n gevoel). Als ik puur trip vind ik dit gevoel altijd bijzonder onaangenaam, maar door de opium en valium kreeg ik wanneer dit gebeurde een soort orgasmisch gevoel, de opiaat rush maar dan in trippende vorm.

Ik heb ook gemerkt dat de opium en valium ervoor zorgde dat ik zelfs wanneer de trip heel erg hard ging (en ik met puur LSD zeker een bad trip zou hebben gehad), dat ik door de combi erin slaagde om cool te blijven en de trip gewoon op me af kon laten komen, zonder angst. Daarom dat ik mensen die graag willen trippen, maar vaak bad trips hebben, zeker aanraadt om eens een combi te proberen met opiaten/valium (alleen beide te samen als je hoge tolerantie hebt!). Dit was ik nog vergeten te zeggen in de tripreport. En natuurlijk, wanneer ik een joint rookte werden de visuals en de verwarring een stuk groter met elke hijs die ik nam van mijn joint :grin: dit was ook wel zeer vet.

In het algemeen vond ik dit mn beste trip ooit en ik zal zeker nog genieten van mijn resterende trips! Ik ben blij dat ik toch eens een GOEDE trip heb mogen meemaken, zonder verschrikkelijke angst als gevolg. :stoned:
x
xtc junkie robertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aiit, ziet er vet ernstig chill uit ..
Waar heb je die afbeelding gevonden super gruwelijk (background)
http://www.youtube.com/watch?v=c9VQye6P8k0
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik kan niemer type yooo da word weer zo fell
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goedenavond, ik ben vandaag eindelijk nog eens in het bezit gekomen van een aantal echte LSD zegeltjes. Nu ben ik de laatste tijd veel aan het experimenteren met opium en benzodiazepines. Ik herinner me ook van mijn laatste trips, waarbij ik enkel en alleen het tripmiddel (paddos, LSD, 2c-e) had gebruikt, dat ik meestal erg moeite moest doen om niet in een bad trip te geraken.

Daarom dat ik vandaag besloten heb om een combi te doen. Het lijkt me zeer leuk om de fijne roes van opiaten en benzo's te hebben, samen met de tripeffecten van de LSD. Ik heb een 3-tal uur geleden 10mg valium ingenomen, samen met 10 Papaver Somniferum pods, die ik rauw heb opgegeten. Ik heb al een aardige tolerantie voor opiaten dus hier voelde ik nog niet veel van, maar dat was ook niet de bedoeling. Daarna heb ik een thee gezet van nog eens 15 pods.

Ik heb zojuist de thee opgedronken, en binnen een uurtje of 2 zal die zijn volledig effect bereiken. Hiervan zal ik wel in een aardige opiaat roes komen. Ik ben van plan om om 00:30 een halve LSD zegel te nemen. Dit lijkt misschien weinig maar voor mij is de bodyload van trippen echt zwaar, en mede doordat ik Asperger Syndroom heb is het zeer moeilijk om niet in paniek te raken van de intense veranderingen. Daarom begin ik rustig, en als het niet heftig genoeg is zal ik later nog een halve bijnemen.

De setting is: mijn moeder die ligt te slapen in de kamer langs mij, de deur van mijn kamer is op slot. Ik heb TV, computer en een chill bed. Ik zal vooral in mijn kamer blijven voor deze trip, als het niet te heftig wordt ga ik misschien nog een nachtelijke wandeling maken. Mijn mindset is ook goed, ik heb wel wat recente persoonlijke problemen gehad, maar ik heb zin in de trip en ben in een zeer goed humeur door de opiaten en benzodiazepines.

Zo, dit is alles voorlopig. Zodra ik de LSD zegel heb genomen zal ik verder updaten in de thread wat ik allemaal mee ga maken op deze reis.
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wel ik heb zojuist een zegel in 2 geknipt, 1 stukje was iets groter dan de ander. Ik heb het grootste stuk 1 minuut geleden in mn mond gestoken. Ik schat 3/5de van de zegel. Ik heb ook nog een 10mg valium langs mij neergelegd en 2 dikke joints voorgerold, en mijn bong voorgevuld. Want dat ga ik straks nog moeilijk kunnen denk ik.

Let the trip begin!! :stoned:

T+15: Het is nu een kwartier geleden dat ik de LSD heb ingenomen maar ik voel er nog niet veel van. Wel merk ik dat kleuren er helderder uitzien, en sommige dingen lijken meer diepte te hebben. Maar de opiumthee begint nu goed zijn werk te doen en ik zit in een zalige warme opiate glow. Dit gaat een leuke trip worden, ik voel het!

T+26: Ik heb zojuist besloten om de andere 2/5de van de LSD zegel ook nog bij te nemen. Ik verwacht dat de benzo's en de opium de trip toch iets of wat zullen verminderen, en ik heb zin om een goede, maar toch zware trip te hebben. Ondertussen begin ik me al wat raar te voelen, ik zie al soms tracers als ik gewoon mijn handen beweeg. Ook kleurenverschillen beginnen meer en meer interessant en opvallend te worden.
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#11
enne hoe gaat ie nu? :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stunner zei:
enne hoe gaat ie nu? :grin:
Klik om te vergroten...
Inderdaad :) Veel plezier toegewenst!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."