Helaas is mijn camera kaduk
![:(]()
anders had ik er wel een foto van gemaakt,
Maar ik had een erg aparte ervaring ik lag op de gegeven moment op de bank lang uit.
En ineens waren er allemaal felle lichtgevende rooie sterretjes (zelfde als je flink geblowd hebt en dan naar een licht kijkt) en eentje was boven in de hoek van de kamer en dat kwam naar mij toe gezweeft en lande langs mijn voeten lol!
Maar de reden waarom ik mijn camera wou is omdat ik een schilderij heb grijzig,
Met boompjes en vanalles erin beetje surrealistiche schilderij en volgens vrienden heb ik er een
Uur lang naar gekeken en dat verbaasde mij ook echt niet!
Ik liep gewoon letterlijk door die schilderij heen haha, Ik zag alle bomen en ik kon de grass voelen en ruiken en er was meer en dat wou ik ook verkennen... een erg leuke ervaring.
Verder eigenlijk niets bijzonders toch jammer dat ik me niet in kon houden en wachten tot dinsdag. Maar met vrienden was erg leuk hebben daarna wat russische blow spelletjes gedaan waarbij een vriend die nog weg moest zichzelf niet meer kon orienteren en dat was leuk om tezien hoe die vertrok xD
Via een zonnebrill een trip ervaring beleven is ook erg leuk, ik zou daarom graag zo een gekleurde zoals geel/baby blauwe lens willen hebben xD