Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen trippen DI-19/7

Alleen trippen DI-19/7

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
sinslord zei:
Kan iemand mij helpen?





Wat is een leuk sfeerlicthje sorry voor gramamtica :stoned:
Klik om te vergroten...

Philips living colour lamp kan ik je aanraden :d
Enjoy!
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#2
iedereen hier altijd met lege magen.. ik vind het veel beter van eerst goed te eten en dan pas truffels te nemen, dan pak je er gewoon wat meer
heb het 1 keer op een lege maag geprobeert en ben toen verschrikkelijk bad gegaan
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja als ik 2u voor ik truffels ga eten, heb gegeten dan duurd het dik 2u voor ik effect merk en dan is dat erg kort lol.
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik hoop dat je er iets aan hebt als je vragen hebt hoor ik het graag
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo,

Na Mullhollands erg leuke trip report, heeft me dat aangemoedigd om volgende week dinsdag
(19/7) een live trip report tedoen begin:13:00 smiddags.

Voor die tijd zou ik graag wat advies willen van iedereen eigenlijk die hier ervaring/kennis van heeft.Eigenlijk over vanalles van activiteiten (binnens huis, ben bang buiten onder trip) tot muziek/films en benodigdheden.

Ben man,22jaar,Autist,Brabander :), Op dit moment wel in een depressie maar doe gewoon paddos lukt opzich wel....en heb al meer dan 14x truffels gedaan maar in kleine,
Hoopjes (6a7gram) nu wil ik dus 10/15gram ineenkeer na goed kauwen in nemen vandaar dat advies daarover ook welkom is :).

Hoop op leuke reacties voor 19/7 :stoned:
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#6
hallo mede brabander.
ik weet niet of je al een keer dragon dynamite's (truffels) hebt gedaan anders zou ik zker die nemen is een kompleet andere ervaring dan de meeste truffels. als je bang bent buiten is wel jammer want in de natuur zitten met ruffels is het gaafste wat er is.
in je eentje de dragons doen ik weet niet of dat verstandig is maar in mijn geval maakt het niks uit. als je een openhaart hebt zeker aan zetten ziet er geweldig uit. het vuur zal er groen of paars uitzien wel oppassen dat je geen domme dingen doet daarme. hebben wij namelijk wel bijna gedaan.

belangerijke tips

+geen soep maken maar dat doe jij denk zowiezo niet. kauwen duurtwel langer voordat het anklapt maar dat is wel veel heftiger.
+zorgen dat je het echt op een lege maag doet is natuurlijk wel bekent maar als je echt gewoon 4 of 5 uur wacht na dat je iets gegeten hebt is de trip veel heftiger ( als hij is ingeklapt kun je weer iets eten maar ik weet niet of je dan daar nog wel zin in hebt)
+als je dat live wil gaan vertellen, ik kon niet eens meer een joint draaien na de dragons , maar dat is voor iedereeen anders.

gr cosmic controler
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja ik heb wel ervaring met,

-Atlantis/Mushrocks/Dragons dynamite/purple rain/white daimonds/cosmic connectors/space shuttel.

Vond persoonlijk de Cosmic connectors visueel punt de beste maar bodyload ik had wel constant buikpijn,soms leek wel op er iets op/in mijn hoofdveranderde zoals sommige plekken geen gevoel ineens maar it is er wel, en veel moeheid maar ook energie tegelijk dus was wel iets te sterk qua bodyload voor mij omdat ik me niet kon richten op wat er allemaal gebeurde maar toen waren we ook met zijn 5e.

En tot nu toe was mijn grootste portie 7a8gram en mijn planning is DD'S 10gram tot later nog +5gram (1a2u later na eerste inname)

Dus hoop dat ik goed zal trippen, zal ook vragen of een vriend van me rekening kan houden dat ik kan bellen als ik problemen heb.
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#8
goed plan
M
MieleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weet niet of dat bijnemen heel handig is. Mensen zeggen dat je trip daar niet meer heftiger van wordt, hooguit wat langer. Ik was zelf eerst ook van plan om 7gram te nemen en later nog 3 gram bijnemen, maar toen ik eenmaal aan het trippen was had ik hier echt geen behoefte meer aan.
K
KwalvisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb met 2 andere maatjes gewoon 1 bakje DD"s gedaan, gewoon een soepje van gemaakt, zakje thee in voor de smaak. Werkte prima! geweldige trip gehad! me helemaal kapot gelachen!
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Okay, Ik ga gewoon 10gram hoppa 2 minutjes flink door kauwen en trippen :)
Die 5gram bewaar ik gewoon. dan trip ik daar een weekje later maar weer op xD

Nog 5 dagen! :hearteyes:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#12
:)

1- echt een lege maag hebben
2- je kan ervoor kiezen om eerst de helft te nemen en daarna de rest.
3- zorg voor een chille en trippy sfeer
4- geen gedoe aan je hoofd
5- ken jezelf en heb er zin in
6- wees niet bang voor bad trips, ze horen erbij en zijn leerzaam. Als je de dosis overzichtelijk houdt dan is die kans klein. Tevens is 'bad' een misleidend woord. Het is eerder uniek en spontaan, na 'bad' gevoelens kunnen heel veel vette gevoelens komen, dat is ook trippen. Het heeft alles te maken wat voor een zelfbeeld je hebt.

Ik heb zelf Asperger maar heb altijd goed getript.

Ik heb nooit thee gezet, maar ze altijd gegeten. Met cup à soup of chocolade.

Live rapporteren lijkt mij vrij zinloos tijdens trips :wink: als ik zin heb om wat te typen dan heb ik onderweg naar de pc alweer 5 andere vette dingen gezien/gedacht/getript

Cheers! :)
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk trouwens dat als je tijdens het afnemen van je trip nog even 'terug' wil gaan die 5 gram welzeker effect zal hebben, zodat je nog een paar uur terugzinkt in je trip.

Ik doe het vaak. De timing is belangrijk: als je redelijk na je piek zit en hard gaat en dan denkt dat je nog harder wil gaan.

:)
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mullholland :)

Ja maandag eet ik alleen makkelijk verteerbaar eten en veel vitamines,
Na het slapen alleen water drinken mss vitamine sap, en dan om 13:00 10gram truffels achterover en lekker trippen :) Daft punk,sfeer verlichting, schilderijen om in te trippen.
En dan als het afneemt doe ik gewoon flink blowen xD

Die andere 5gram neemt een vriend van me die ook om 13:00 komt.
Hij blijft verder "sitter" en gaat gamen, ik doe verder mijn eigending en zal hier meschien wat (proberen) tetypen xD
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Screw dinsdag, 15gram DD's gehaald. groepje vrienden komen zo langs die truffels wouden doen,
Heb wel hoofdpijn :(, wish me luck!
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#16
good luck !!! :P :stoned:
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zit stiekem er wel mee met mijn hoofdpijn... verder voel ik me prima en ga ik ze nu opeten
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#18
Helaas is mijn camera kaduk :( anders had ik er wel een foto van gemaakt,
Maar ik had een erg aparte ervaring ik lag op de gegeven moment op de bank lang uit.
En ineens waren er allemaal felle lichtgevende rooie sterretjes (zelfde als je flink geblowd hebt en dan naar een licht kijkt) en eentje was boven in de hoek van de kamer en dat kwam naar mij toe gezweeft en lande langs mijn voeten lol!

Maar de reden waarom ik mijn camera wou is omdat ik een schilderij heb grijzig,
Met boompjes en vanalles erin beetje surrealistiche schilderij en volgens vrienden heb ik er een
Uur lang naar gekeken en dat verbaasde mij ook echt niet!

Ik liep gewoon letterlijk door die schilderij heen haha, Ik zag alle bomen en ik kon de grass voelen en ruiken en er was meer en dat wou ik ook verkennen... een erg leuke ervaring.

Verder eigenlijk niets bijzonders toch jammer dat ik me niet in kon houden en wachten tot dinsdag. Maar met vrienden was erg leuk hebben daarna wat russische blow spelletjes gedaan waarbij een vriend die nog weg moest zichzelf niet meer kon orienteren en dat was leuk om tezien hoe die vertrok xD

Via een zonnebrill een trip ervaring beleven is ook erg leuk, ik zou daarom graag zo een gekleurde zoals geel/baby blauwe lens willen hebben xD
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geweldige uitvinding die zonnebrill zeg pooooo
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#20
Totaal niet mijn ervaring. Als ik truffels of paddo's eet moet ik een lege maag hebben anders zal ik het weten.

Tot nu toe steeds bij het indalen moeten overgeven als ik binnen 6 uur van tevoren gegeten had, op een nuchtere maag nooit!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."