Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAtlantis truffels + Age of empires ??

Atlantis truffels + Age of empires ??

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah ok, dan gaat je nog een leuke trip tegemoet als je dit al voelt bij 7.5! :)
(bij mij werkte 7.5 nauwelijks, maar 15 hakte er wel goed in :grin:)
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Erg leuk verhaaltje! Dit zijn trips die fijn zijn, natuurlijk zijn van die diepe trips die je mind blowen ook vet, maar dit soort trips horen er zeker bij vind ik. Misschien de volgende keer niet gelijk voor DD gaan, maar voor een hele portie in plaats van een halve? Daar zit ook al een wereld van verschil in!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Derrrp zei:
Misschien de volgende keer niet gelijk voor DD gaan, maar voor een hele portie in plaats van een halve? Daar zit ook al een wereld van verschil in!
Klik om te vergroten...

Dat is een feit!
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja misschien wel, langs de ene kant wil ik echt wel eens goede 'visuals' hebben, maar langs de andere kant heb ik geen zin om heel dissociatief te worden ( ben geen ervaren tripper).

Tijdens de truffeltrip had ik wel af en toe het gevoel van: Is het dit nu? en dit kan misschien te wijten zijn aan de halve portie, maar tijdens de paddotrip ( colombiaanse btw ) heb ik wel een hele portie genomen en ik heb dit echt niet als 'too much' ervaren.

Alleszins bedankt voor de tips,
grtz,

M.
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#5
OldskoolStoner zei:
Tijdens de truffeltrip had ik wel af en toe het gevoel van: Is het dit nu? en dit kan misschien te wijten zijn aan de halve portie, maar tijdens de paddotrip ( colombiaanse btw ) heb ik wel een hele portie genomen en ik heb dit echt niet als 'too much' ervaren.
Klik om te vergroten...

Ik ben de eerste keer met truffels met 10g begonnen en vroeg me ook af of dit alles was, en wilde wel meer. De keer daarna had ik 15g en ging ik al een stuk lekkerder. Alles is wat vager waardoor je merkt dat je "lekker hard" gaat. Dus ik denk inderdaad dat je het kan wijten aan een halve portie.
Ik zal zo zeggen, neem de volgende keer gewoon wat meer en kijk hoe het valt!
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo iedereen,

Hier volgt mijn tweede 'tripreportje'.

Wat: Truffels ( psilocybe atlantis)
Waar: bij een maat thuis
Met wie: maat ( zie vorig tripreport 'eerste keer paddo's), en 2 sitters

We waren een dagje naar Maastricht geweest om te smoken :stoned: en onderweg in de smartshop zag ik een doosje 'Atlantis' truffels staan, en ik kon het niet laten :grin: .

Vele joints later: ik zat in de zetel TV te kijken met die maat en 2 'sitters' ( dit was niet mijn idee, maar deze 2 mensen wouden mij en mijn maat wel eens zien trippen :tearsofjoy: )

21:00 De truffels uit het doosje gehaald en eens aan geroken ( vieze, bittere geur IMO).
Daarna ze opgegeten, op een vrij lege maag ( laatste maaltijd omstreeks 14:00 in de KFC :hearteyes: ). De smaak viel echt tegen, ze smaakten zeer bitter en scherp. Dus je neus dichthouden is zeker een aanrader!
Dan nog even TV gekeken, en gewacht...

21:30-21:45 De eerste effecten zijn er! Ik voel me een beetje verdwaasd en mijn maat en ik krijgen enorm overdreven lachkicks. Ik lig bijna op de grond van het lachen wanneer mijn maat op een snoepzak begint te blazen alsof het een trompet is.
Dan beginnen de kleuren te veranderen: het licht van een lamp rechts van mij wordt opeens groen, en dan weer geel, dan weer groen, etc... Ik denk in mij eigen: Wow nice! Opeens schijnt er een felblauw licht op het TV scherm, en het scherm kleurt helemaal oranje ( of was dat echt zo? ).

Ongeveer een uur later ontvang ik een sms van mijn vader...Hij zit te zagen omdat ik hem niets heb laten weten, mijn zus was alleen thuis, en blablabla...Ik probeer terug te smsen, maar WTF dit is moeilijk :tearsofjoy: . Ik doe er echt een kwartier over om een leesbare sms te sturen, en ik wordt de hele tijd afgeleid door bewegende smilies :confused: zoals die in de kantlijn hier.
De smilies kwamen tot leven en ik vond het echt wonderbaarlijk. Ik heb me verder niet veel aangetrokken van de smsen, dit ging anders echt mijn trip verpesten ( later bleek de situatie helemaal niet zo erg te zijn, niemand was kwaad ofzo, ik had dit al trippend wel zo ervaren :rolleyes: ).

Dan gaan de sitters even weg, en op dat moment kon ik doen wat ik wou, alsof ik mijn trip de hele tijd had ingehouden. Sitters vind ik dus niet echt chill als ik trip, ik heb dan constant het gevoel dat ze me niet begrijpen, dat ik me belachelijk maak.

Dus nu wel vrij chill aan het trippen ( ook geen tijdsbesef): ik lig in de zetel en krijg het gevoel alsof ik in een boot zit ( had die dag wel in de mississipi en de smokey gezeten, dus dat verklaard het gevoel misschien). De kleur van de lamp verandert nog altijd, de muren trillen lichtjes en het plafond hangt schuin.

Dan even Facebook gecheckt, maar de popups en ads werden ons te agressief, en facebook was afgeschreven. Ik sloot facebook en merkte een leuk pictogram op op het bureaublad: AGE OF EMPIRES 1...Ik heb dit nooit zelf gespeeld, maar had ineens een 'gamekick' :tearsofjoy: . Ik snapte er geen hol van, dus heeft mijn maat overgenomen, en heb ik gewoon zitten kijken naar alle kleurtjes en mannetjes ( EN olifanten!!! :grin: ).

Na ongeveer een uurtje had ik het wel gezien, en dus ging ik een beetje rondwandelen. In de spiegel leek ik vrij normaal, wat ik wel teleurstellend vond tegenover het 'spiegelgevoel' dat je hebt onder paddo's.
Nog enkele joints gerookt dan, ik had nog wel wat van de shop: Amne, Cheese Haze, Cream (Hash), Kush,... Kortom ik kon echt niet kiezen, uiteindelijk dan toch voor de Kush gekozen ( met wat hash erbij uiteraard :grin:).

Daarna nog wat Red Dead redemption gespeeld, maar ook in deze game was ik vrij tot zeer slecht...Gewoon wat rondgelopen en doodgegaan omdat ik van net te hoge rotsblokken sprong...:rolleyes:

Niet echt te veel beleefd IMO, maar toch een leuke ervaring. Deze trip heeft me wel overtuigd om de volgende keer wat meer te eten, en misschien wel eens die Dragons Dynamite. Ook zou ik eens in een bos willen trippen volgende keer...:grin:

Grtz,

M.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
OldskoolStoner zei:
Dan gaan de sitters even weg, en op dat moment kon ik doen wat ik wou, alsof ik mijn trip de hele tijd had ingehouden. Sitters vind ik dus niet echt chill als ik trip, ik heb dan constant het gevoel dat ze me niet begrijpen, dat ik me belachelijk maak.
Klik om te vergroten...

Allereerst, mooi reportje leuk om te lezen.

Hier hetzelfde, vind nuchtere mensen tussen je tripkring ook onwijs irritant.
Hoewel het bij sommige mensen wel nodig kan zijn om een tripsitter in te schakelen.
Nuchtere mensen houden onbewust je trip tegen, stellen lastige vragen en begrijpen je niet.
Dus ik begrijp je wel :wink:

Over die gsm, ik zet me gsm altijd uit als ik aan een trip begin heb al genoeg rariteiten meegemaakt met me gsm als ik tripte.

In het bos trippen is ook wel een aanrader op een mooie zomerdag, let wel dat je ver genoeg het bos induikt zodat je geen wandelaars oid tegenkomt.

Idd als je volgende keer wat harder wil trippen neem dan Dragons Dynamite of White Diamonds, deze zijn iets sterker.

grts
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yep, kga overmorgen de DD's halen en deze keer geen sitters, enkel trippers!

Grtz,

M.
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Elk de helft ( dus 7.5 gram per persoon), dit kwam omdat mijn maat er lang heeft over getwijfeld.
Ik heb hem dan toch kunnen overtuigen om een portie te delen. Dus nu hebben we afgesproken om eens 'heavier' te gaan (met de DD's) en natuurlijk elk een hele portie te eten :wink: .
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Have fun next time! Leef je lekker uit dan zonder trippers zou ik zeggen. :grin:

Leuk verslagje verder, herkenbaar ook! Dat van die lachkicks en die kleurveranderingen. Alleen bij mij duurden die extreme lachkicks een paar uur, niet normaal heb bijna die hele trip niks anders kunnen doen dan lachen. :grin: Hoeveel had je nu gegeten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."