Hallo iedereen,
Hier volgt mijn tweede 'tripreportje'.
Wat: Truffels ( psilocybe atlantis)
Waar: bij een maat thuis
Met wie: maat ( zie vorig tripreport 'eerste keer paddo's), en 2 sitters
We waren een dagje naar Maastricht geweest om te smoken

en onderweg in de smartshop zag ik een doosje 'Atlantis' truffels staan, en ik kon het niet laten
![:grin:]()
.
Vele joints later: ik zat in de zetel TV te kijken met die maat en 2 'sitters' ( dit was niet mijn idee, maar deze 2 mensen wouden mij en mijn maat wel eens zien trippen
![:tearsofjoy:]()
)
21:00 De truffels uit het doosje gehaald en eens aan geroken ( vieze, bittere geur IMO).
Daarna ze opgegeten, op een vrij lege maag ( laatste maaltijd omstreeks 14:00 in de KFC
![:hearteyes:]()
). De smaak viel echt tegen, ze smaakten zeer bitter en scherp. Dus je neus dichthouden is zeker een aanrader!
Dan nog even TV gekeken, en gewacht...
21:30-21:45 De eerste effecten zijn er! Ik voel me een beetje verdwaasd en mijn maat en ik krijgen enorm overdreven lachkicks. Ik lig bijna op de grond van het lachen wanneer mijn maat op een snoepzak begint te blazen alsof het een trompet is.
Dan beginnen de kleuren te veranderen: het licht van een lamp rechts van mij wordt opeens groen, en dan weer geel, dan weer groen, etc... Ik denk in mij eigen: Wow nice! Opeens schijnt er een felblauw licht op het TV scherm, en het scherm kleurt helemaal oranje ( of was dat echt zo? ).
Ongeveer een uur later ontvang ik een sms van mijn vader...Hij zit te zagen omdat ik hem niets heb laten weten, mijn zus was alleen thuis, en blablabla...Ik probeer terug te smsen, maar WTF dit is moeilijk
![:tearsofjoy:]()
. Ik doe er echt een kwartier over om een leesbare sms te sturen, en ik wordt de hele tijd afgeleid door bewegende smilies
![:confused:]()
zoals die in de kantlijn hier.
De smilies kwamen tot leven en ik vond het echt wonderbaarlijk. Ik heb me verder niet veel aangetrokken van de smsen, dit ging anders echt mijn trip verpesten ( later bleek de situatie helemaal niet zo erg te zijn, niemand was kwaad ofzo, ik had dit al trippend wel zo ervaren

).
Dan gaan de sitters even weg, en op dat moment kon ik doen wat ik wou, alsof ik mijn trip de hele tijd had ingehouden. Sitters vind ik dus niet echt chill als ik trip, ik heb dan constant het gevoel dat ze me niet begrijpen, dat ik me belachelijk maak.
Dus nu wel vrij chill aan het trippen ( ook geen tijdsbesef): ik lig in de zetel en krijg het gevoel alsof ik in een boot zit ( had die dag wel in de mississipi en de smokey gezeten, dus dat verklaard het gevoel misschien). De kleur van de lamp verandert nog altijd, de muren trillen lichtjes en het plafond hangt schuin.
Dan even Facebook gecheckt, maar de popups en ads werden ons te agressief, en facebook was afgeschreven. Ik sloot facebook en merkte een leuk pictogram op op het bureaublad: AGE OF EMPIRES 1...Ik heb dit nooit zelf gespeeld, maar had ineens een 'gamekick'
![:tearsofjoy:]()
. Ik snapte er geen hol van, dus heeft mijn maat overgenomen, en heb ik gewoon zitten kijken naar alle kleurtjes en mannetjes ( EN olifanten!!!
![:grin:]()
).
Na ongeveer een uurtje had ik het wel gezien, en dus ging ik een beetje rondwandelen. In de spiegel leek ik vrij normaal, wat ik wel teleurstellend vond tegenover het 'spiegelgevoel' dat je hebt onder paddo's.
Nog enkele joints gerookt dan, ik had nog wel wat van de shop: Amne, Cheese Haze, Cream (Hash), Kush,... Kortom ik kon echt niet kiezen, uiteindelijk dan toch voor de Kush gekozen ( met wat hash erbij uiteraard
![:grin:]()
).
Daarna nog wat Red Dead redemption gespeeld, maar ook in deze game was ik vrij tot zeer slecht...Gewoon wat rondgelopen en doodgegaan omdat ik van net te hoge rotsblokken sprong...
Niet echt te veel beleefd IMO, maar toch een leuke ervaring. Deze trip heeft me wel overtuigd om de volgende keer wat meer te eten, en misschien wel eens die Dragons Dynamite. Ook zou ik eens in een bos willen trippen volgende keer...
Grtz,
M.