Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Haha herkenbaar om dit te lezen, zo ging het eerst ook bij mijn vrienden. Probeer niet te vaak te blowen anders wordt het gewoon de normaalste zaak van de wereld. Om je vragen te beantwoorden: Ja wiet versterkt alcohol en alcohol versterkt wiet, als je bezopen bent en je neemt 1 hijs zou je daar al best wel wat van kunnen voelen. Ik voel me ook altijd veel leiper als ik drink bij het blowen of blow bij het drinken:P Amnesia haze is gewoon lekker goede wiet, dusja daar wordt je zelfs van niet veel redelijk stoned van en ja ik denk ook dat de thc onder in het zakje het meest is. ohja, mexen/maxen is zinloos eigenlijk. je lijkt je er alleen stoneder door te voelen omdat je te weinig zuurstof binnenkrijgt. En omdat je het langer inhoud is het schadelijker voor je longen. Ik wil niet je plezier verpesten maar het zorgt dus alleen maar voor extra schade."
"ooh oke, ja ik dacht het maxen van adem lang inhouden:P"
"Hey(mijn eerste post ) Mooi report, Ik ben blij dat het zo mooi voor je uitpakte. 1 ding: pas op met te veel water drinken, kan leiden tot bloedverdunning en dan kan je bewusteloos etc raken. Wil je niet bang maken ofzo maar halve liter - liter per uur is wel genoeg."
"Nice report Ik heb zelf nog nooit 6-APB gehad maar wel xtc dus herkenbaar. Wel mooi dat het zo leuk was, jammer dat je flauwviel. Daarom ben ik ook bang om van die RC's te nemen want je weet nooit wat de korte/lange termijn effecten op jezelf zijn. Nogmaals goed geschreven!"