ikzelf doe iets verkeerd want de en keer krijg ik em stevig te pakken en de andere keer merk ik niks. Maar klinkt super ik ga morgne ook nog maar wat halen
#2
Na een lange tijd afwezigheid heb ik maar besloten om weer eens een tripje te verslaan.
Wat? Salvia x20, salvia x10, wiet, bier. Wie? Ik samen met 3 vrienden van me. Waar? Een plaatsje dat wij Afrika noemen, open veld, op een picknickbankje.
Lange tijd heb ik geen drugs gebruikt omdat mijn vriendin dat liever niet had, en nu het uit is, kan ik weer lekker verder experimenteren met alles wat voorhanden is.
'S middags kreeg ik lucht van een idee voor een salvia trip die avond, dus ik had aangegeven mee te willen doen. 3 vrienden van me hadden allemaal x10 extract, ik had x20 (omdat x15 er niet meer was en ik de meest ervaren psychonaut was).
Eenmaal bij het picknickbankje aangekomen had ik geen haast dus 2 vrienden gingen me voor. Een ervan omschreef dat de wereld om hem heen opkrulde. Hierdoor raakte ik enthousiast, aangezien ik de laatste 2x salvia alleen maar een beetje stoned werd.
1e ronde
Mijn beurt! We hadden de bong even uit t stof gehaald zodat de rook wat dragelijker was. Voorzichtig leg ik wat op t gaasje. Het was maar een klein beetje zodat ik eerst wat kon aftasten. Toch ben ik uit voorzorg maar op het gras gaan zitten zodat ik me geen pijn kon doen aan het bankje. Na alle rook m'n longen in te hebben gekregen, kreeg ik een lachkick zonder een idee te hebben wat nou eigenlijk zo grappig was. Bovendien kreeg ik het idee om m'n schoenen maar uit te doen omdat dat lekker aan je voeten voelt. Verder geen halucinaties deze ronde. na m'n schoenen weer aan te hebben gedaan en even een biertje had gedronken was het tijd voor de...
2e ronde
Deze keer had ik grote ambities. Vanaf het gaasje tot de rand compleet gevuld met x20 extract.
Ik kreeg het niet in 1 keer naar binnen en daarom even m'n hand op de bong gehouden. Na de eerste walm rook naar buiten te hebben geblazen, nam ik de 2e teug wat alle rook die er nog in zat in m'n longen blies. Halfknikkend naar een maat van me dat het deze keer wel zeker ging werken zoals ik 't wilde werd ik afgeschoten in m'n eerste echt salvia trip. De buitenkanten van m'n zichtveld begonnen heen en weer te schokken. Ik stond op van het bankje en liep naar achteren. Ik zag iedereen naar me kijken en voelde me iets opgetild worden. Ik mocht niet meer meedoen Het leven leek een filmproductie waar ik als acteur uit ontslagen werd. ik liep naar voren en zag in het gras allerlei patronen. De grond in de 10 meter voor me was naar beneden gekruld in een bocht van 90 graden. Dit was niet geleidelijk gebeurd maar in hoeken van pak em beet 10 graden. Elke hoek had zijn eigen klink en representeerde dus een deur. Hoe verder van dat picknickbankje hoe minder goed het was. Ik kon mezelf niet meer besturen en had ook geen idee meer dat ik iets had gebruikt. Op een gegeven moment kreeg ik het voor elkaar om te gaan zitten zodat ik niet nog verder ging. Toen begon m'n verstand weer langzaam terug te komen en bedacht ik me dat 't misschien wel is zou werken als ik gewoon weer naar het bankje terugliep. Na die ervaring gehad te hebben, heel wat bijgekomen en geschrokken te zijn en m'n vrienden tigtal gewaarschuwd te hebben dat dit geen speelgoed is had ik er nog niet genoeg van en kwam de...
3e ronde
Deze keer heb ik toch maar het x10 extract genomen omdat ik toch wel een beetje geschrokken was van de vorige ervaring. Na de rook te hebben uitgeademd schoot ik weer compleet weg. Geen besef meer van werkelijkheid. Ik belande in een keuzescherm van deeg, met allemaal getallen tussen de 1500 en 2000. Een van die knoppen stelde de 3 gasten voor waarmee ik was. Die had ik dan gekozen en werd ik weer teruggegooid in de werkelijkheid. De rest van deze trip ben ik bezig geweest met het uitleggen van hoe vet deze ervaring was en hoe raar en belachelijk. We hadden nog wat over en gingen voor de langste en laatste...
4e ronde
Deze maal hadden we het idee gekregen om samen te trippen in plaats van 1 voor 1. We hadden een mix van x10, x20 en wiet klaargelegd in half opgevouwen tipjes. Zodra de ene klaar was blies de ander de as eruit en kon de volgende. Door de wiet werd het een erg aangename trip wat stukken meer op de paddo/lsd/truffel ervaring leek. We bleven allemaal bij bewustzijn maar konden wel allemaal vage dingen zien in de bomen. Samen met een maat van me zag ik een televisie kijkende man in een stoel. Erg grappig. Even later fietsten we over een slingerpad naar huis, waar alleen de voorste licht had. Door het bos heen met salvia en wiet achter de kiezen was een erg vette ervaring. Daarna nog op een andere plek op een bruggetje gelegen naar de wolken gekeken met pink floyd op.
Kortom! Een vette avond met 1 soort van badtrip. Leuke ervaringen, alleen als je echt hard gaat dan besef het niet allemaal. Het maakt niet zo'n impact op je. Het word een soort dromerige situatie. Dat vind ik wel jammer. Maar mijn experimenten met salvia zal ik nog wel even voortzetten. Ik houd jullie op de hoogte!
Petard
#3
Best wel geinig om te lezen zo'n salvia ervaring weer
Idd zoals je zelf al vermelde is salvia absoluut geen speelgoed.
De 2e ronde lijkt me toch het vetst, heb zelf diepe spirituele ervaringen met salvia, je word idd ff uit 'dit' leven geplukt en getransporteerd naar andere realiteiten/dimensies...
Ik doe het niet te veel, vind het zelf iets waar je niet TE veel met moet gaan rommelen.
Salvia is 1 van de indrukwekkendste ervaringen geweest in me leven.
grts
#4
Ik heb dit ook ervaren vroeger bij consious dreams warmoestraat Amsterdam.
Ik viel zo achterover op het chilbed aldaar is een knalle5r
#5
Mooi verslag! Leuk om te lezen.
Ik krijg er ook weer zin van in salvia, maar ook ik doe het niet zo vaak omdat het wel erg heftig is (ik schiet vrijwel altijd gelijk na 10-20 sec weg en weet niet meer dat ik heb genomen). Maar wel heel indrukwekkend altijd, ja.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.