#1
volledig akkoord met alles =)
Goa is wel degelijk ook een leidraad van de trip , tgeeft ups en downs... Het leek een strijd tegen de nacht.... tot de zon opkwam. Op de dikke drops van de goa voelde het aan alsof je eerst van de aarde werd gevist , en dan met een vishaakje boven de aarde zweefde , om dan neer te vallen me de kracht van een atoombom..... en jij die golf werd die niet te stoppen was .... alle prikelingen die je hebt MOET je uiten , en je danst gewoon enorm gek ... maar tvoelt zooo natuurlijk en goed aan![:)]()
De trip valt te beschrijven als ... ja verschillende golven die opkomen , allemaal deurtjes die openen in je hoofd.... en net voor een andere deurtje opent heb je 10 minuten pauze, voor het weer begint op een andere manier. Voor het podium werd het een soort van stroom waar je niet anders kon doen dan meegeleid worden , tot een ander deurtje opent.
Die chinese dame waar hij het over had... die miste ik echt wanneer ze er niet was... ze maakte een soort van kefferend hondje geluid .... maar paste gewoon echt in de muziek Net voor de drops... tklinkte als "AJ AJ AJ JAAAAAAAA WUP". Ze straalde idd warmte uit ... en ja ze moest er gewoon zijn!
De gedachtetunnels vond ik net het meest leuke , en intensieve deel van de trip.... je stelt alles in vraag... na een tijd stel je zelfs de vraag waarom je alles in vraag stelt ..... uiteindelijk geef je op en begin je meer en meer te dansen..... hoe je ook wilt....en wlke gekke geluiden je wilt maken ook
ook denk ik dat iemand met parfum had gespoten.... want iets rook toch zo ENORM lekker toen ik aan het dansen was , maar echt ZO ZO lekker... khad nog nooit zo iets lekker geroken![:)]()
De lasers creëerden idd een eigen universum .... en wanneer je danste voelde het alsof je energie kon doorsturen ,naar iets via je handen .... een soort van DNA vorm .... maar dan in megapixels....en vanalle kleuren
De comedown
was dan weer ietsjes enger bij mij.... na de joint nog een enorme lachkick gehad met Joa..
we hoorden gewoon ALLEBIJ TEGELIJKERTIJD het MEEST RANDOM WOORD ooit in de geschiedenis van de mensheid : "Pechampetitjoe".... Dit was nog leuk... en de bossen leken net te bewegen als die psychedlic doeken .... Maar toen we gingen "slapen" in de tent.... lukte het mij gewoon niet om in slaap te dommelen .... ik heb enorm veel bang van spinnen... en op de tent stond gewoon ECHT een spin gedrukt..... op het dak van de tent.... Toen ik men ogen sloot ... zag ik nog steeds patronen door elkaar , en in elkaar lopen... op de beat van de muziek..... ik KON gewoon niet slapen..... Na een tijd werd het een beetje beangstigend... en voelde het aan alsof ik hartkloppingen kreeg...Maar dat was niet zo... het was gewoon de muziek....ik voelde gewoon de BPM in men aderen .....uiteindelijk me eens rechtgezet.... en toen werd ik precies helemaal nuchter... tot ik weer mijn ogen sloot.... uiteindelijk na een uurtje ( zo lang leek het toch) toch in slaap gevallen =)
Ik heb het ZEKER niet ervaren als een bad trip... ik vond het Enorm gek , en Goed! Ik hield er altijd mijn hoofdje wel bij ... of probeerde dat toch. En ben ook ERG blij dat ik het gedaan heb met Joa =)
Nu snap ik ook wel die dingen van "power of the mind" want het is ook zo een krachtig ding!
Goa is wel degelijk ook een leidraad van de trip , tgeeft ups en downs... Het leek een strijd tegen de nacht.... tot de zon opkwam. Op de dikke drops van de goa voelde het aan alsof je eerst van de aarde werd gevist , en dan met een vishaakje boven de aarde zweefde , om dan neer te vallen me de kracht van een atoombom..... en jij die golf werd die niet te stoppen was .... alle prikelingen die je hebt MOET je uiten , en je danst gewoon enorm gek ... maar tvoelt zooo natuurlijk en goed aan
De trip valt te beschrijven als ... ja verschillende golven die opkomen , allemaal deurtjes die openen in je hoofd.... en net voor een andere deurtje opent heb je 10 minuten pauze, voor het weer begint op een andere manier. Voor het podium werd het een soort van stroom waar je niet anders kon doen dan meegeleid worden , tot een ander deurtje opent.
Die chinese dame waar hij het over had... die miste ik echt wanneer ze er niet was... ze maakte een soort van kefferend hondje geluid .... maar paste gewoon echt in de muziek Net voor de drops... tklinkte als "AJ AJ AJ JAAAAAAAA WUP". Ze straalde idd warmte uit ... en ja ze moest er gewoon zijn!
De gedachtetunnels vond ik net het meest leuke , en intensieve deel van de trip.... je stelt alles in vraag... na een tijd stel je zelfs de vraag waarom je alles in vraag stelt ..... uiteindelijk geef je op en begin je meer en meer te dansen..... hoe je ook wilt....en wlke gekke geluiden je wilt maken ook
ook denk ik dat iemand met parfum had gespoten.... want iets rook toch zo ENORM lekker toen ik aan het dansen was , maar echt ZO ZO lekker... khad nog nooit zo iets lekker geroken
De lasers creëerden idd een eigen universum .... en wanneer je danste voelde het alsof je energie kon doorsturen ,naar iets via je handen .... een soort van DNA vorm .... maar dan in megapixels....en vanalle kleuren
De comedown
was dan weer ietsjes enger bij mij.... na de joint nog een enorme lachkick gehad met Joa..
Ik heb het ZEKER niet ervaren als een bad trip... ik vond het Enorm gek , en Goed! Ik hield er altijd mijn hoofdje wel bij ... of probeerde dat toch. En ben ook ERG blij dat ik het gedaan heb met Joa =)
Nu snap ik ook wel die dingen van "power of the mind" want het is ook zo een krachtig ding!