#1
Hallo lezers,
Hierzo een jongen van 16 jaar oud, genoeg ervaringen met drugs, zowel hard en soft drugs.
Deze ervaring heb ik gehad nadat ik last had van een angststoornis na XTC gebruik, angststoornis xtc heb ik ook gepost bij XTC hierzo op drugsforum. Twee weken later nadat ik last had gekregen van een soort angstprobleem had ik een afspraak met een betrouwbare maat van mij. Hij was 2 uurtjes terug gekeert uit Amsterdam onze hoofdstad, hij was langs greenhouse geweest en had 2 en een halve gram Strawberry Haze meegebracht (15 euro per gram) sterk dus! We hadden afgesproken in de stad bij de poort, eerst eventjes paar sigaretjes gerookt en een halve liter (redbull). Normaal ben ik nogal gevoelig voor redbull omdat ik er nogal onrustig van wordt maar nu tog maar blikje gedronken want wat kon er immers fout gaan. Half uurtje later ofzo, een jointje gedraait. Halve gram erin en heerlijk weggerookt met me maat. Nog niets aan de hand, een beetje last van angst maar ik probeer dit een beetje te vergeten. Na dit jointje eventjes een andere plek opgezocht vanwege politie kans, we zaten namelijk gewoon midden in het centrum van een grote stad. Al snel vonden we een betere plek aan de rand van de stad, minder mensen dus meer privacy. Hier begonnen we een dikke L te draaien, voor de mensen die niet weten wat dit is dit is een lang vloetje in de breedte erbij geplakt waardoor je een grotere en dikkere joint krijgt waar dus meer in kan. Al snel hebben we deze L gerolt (ervaren blowers), gerookt en alles wat erbij hoort, muziekje op. Maar nadat we deze L hebben gekillt voel ik me echt heel erg kut, misschien is het de combinatie van een downer + een upper. Ik had namelijk niet eens een uur ervoor een halve liter redbull gedronken +/- 180 milligram caffeine volgens mij. Ik begon hele nare gedachtes te krijgen, zoals je komt nooit meer uit deze trip, je gaat dood. Ik was namelijk enorm aan het staren en dit was is niet meer gewent omdat ik full time blower (was). Ik was enorm stoned maar dat drong gewoon niet tot me door volgens mij, steeds dacht ik dat ik zou flauwvallen of een hartaanval zou krijgen. Hier weer enige symptomen van mijn angststoornis veroorzaakt door xtc volgens mij, had hier namellijk nog nooit last van gehad. Verder met mijn horror trip; ik kan maar niet stoppen met denken over dat ik dood zou gaan en dat de combinatie caffeine en thc dodelijk zou zijn. Ookal wist ik dat dat niet zo was, was ik er met geen enkel aregument vanaf te brengen. Ik besloot tegen mijn maat te zeggen dat ik naar huis gingen omdat ik dit echt niet trok en dat ik me beter zou voelen als ik thuis zou zijn. Ik sprong op mijn fiets en begon mijn weg naar huis. De hele weg naar huis heb ik enorme paniek ervaren, sterke angst voor alles om me heen. De geluiden klonken heel hard en mijn gedachtengang was een beetje verward en daardoor werd ik nog meer angstig. Eenmaal thuis snel onder de douch gesprongen en met de handen in mijn haren gezeten omdat ik me zo erg voelde. Ik dacht bij mezelf ik blow nooit maar dan ook nooit meer!!!!!!
Nadat ik onder de douch vandaan kwam voelde ik mij beter en ben ik maar gaan gamen voor een beetje afleiding, 2 uurtjes gegamed en voordat ik het door had was het voorbij... Eindelijk dacht ik.. Hopelijk kunnen jullie je een beetje voorstellen hoe ik me heb gevoelt en ik hoop wat reacties te krijgen van jullie!
Greetz Joriisvw!
Hierzo een jongen van 16 jaar oud, genoeg ervaringen met drugs, zowel hard en soft drugs.
Deze ervaring heb ik gehad nadat ik last had van een angststoornis na XTC gebruik, angststoornis xtc heb ik ook gepost bij XTC hierzo op drugsforum. Twee weken later nadat ik last had gekregen van een soort angstprobleem had ik een afspraak met een betrouwbare maat van mij. Hij was 2 uurtjes terug gekeert uit Amsterdam onze hoofdstad, hij was langs greenhouse geweest en had 2 en een halve gram Strawberry Haze meegebracht (15 euro per gram) sterk dus! We hadden afgesproken in de stad bij de poort, eerst eventjes paar sigaretjes gerookt en een halve liter (redbull). Normaal ben ik nogal gevoelig voor redbull omdat ik er nogal onrustig van wordt maar nu tog maar blikje gedronken want wat kon er immers fout gaan. Half uurtje later ofzo, een jointje gedraait. Halve gram erin en heerlijk weggerookt met me maat. Nog niets aan de hand, een beetje last van angst maar ik probeer dit een beetje te vergeten. Na dit jointje eventjes een andere plek opgezocht vanwege politie kans, we zaten namelijk gewoon midden in het centrum van een grote stad. Al snel vonden we een betere plek aan de rand van de stad, minder mensen dus meer privacy. Hier begonnen we een dikke L te draaien, voor de mensen die niet weten wat dit is dit is een lang vloetje in de breedte erbij geplakt waardoor je een grotere en dikkere joint krijgt waar dus meer in kan. Al snel hebben we deze L gerolt (ervaren blowers), gerookt en alles wat erbij hoort, muziekje op. Maar nadat we deze L hebben gekillt voel ik me echt heel erg kut, misschien is het de combinatie van een downer + een upper. Ik had namelijk niet eens een uur ervoor een halve liter redbull gedronken +/- 180 milligram caffeine volgens mij. Ik begon hele nare gedachtes te krijgen, zoals je komt nooit meer uit deze trip, je gaat dood. Ik was namelijk enorm aan het staren en dit was is niet meer gewent omdat ik full time blower (was). Ik was enorm stoned maar dat drong gewoon niet tot me door volgens mij, steeds dacht ik dat ik zou flauwvallen of een hartaanval zou krijgen. Hier weer enige symptomen van mijn angststoornis veroorzaakt door xtc volgens mij, had hier namellijk nog nooit last van gehad. Verder met mijn horror trip; ik kan maar niet stoppen met denken over dat ik dood zou gaan en dat de combinatie caffeine en thc dodelijk zou zijn. Ookal wist ik dat dat niet zo was, was ik er met geen enkel aregument vanaf te brengen. Ik besloot tegen mijn maat te zeggen dat ik naar huis gingen omdat ik dit echt niet trok en dat ik me beter zou voelen als ik thuis zou zijn. Ik sprong op mijn fiets en begon mijn weg naar huis. De hele weg naar huis heb ik enorme paniek ervaren, sterke angst voor alles om me heen. De geluiden klonken heel hard en mijn gedachtengang was een beetje verward en daardoor werd ik nog meer angstig. Eenmaal thuis snel onder de douch gesprongen en met de handen in mijn haren gezeten omdat ik me zo erg voelde. Ik dacht bij mezelf ik blow nooit maar dan ook nooit meer!!!!!!
Greetz Joriisvw!