Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHorror bad trip op wiet! (+Caffeïne)

Horror bad trip op wiet! (+Caffeïne)

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
joriisvwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo lezers,
Hierzo een jongen van 16 jaar oud, genoeg ervaringen met drugs, zowel hard en soft drugs.
Deze ervaring heb ik gehad nadat ik last had van een angststoornis na XTC gebruik, angststoornis xtc heb ik ook gepost bij XTC hierzo op drugsforum. Twee weken later nadat ik last had gekregen van een soort angstprobleem had ik een afspraak met een betrouwbare maat van mij. Hij was 2 uurtjes terug gekeert uit Amsterdam onze hoofdstad, hij was langs greenhouse geweest en had 2 en een halve gram Strawberry Haze meegebracht (15 euro per gram) sterk dus! We hadden afgesproken in de stad bij de poort, eerst eventjes paar sigaretjes gerookt en een halve liter (redbull). Normaal ben ik nogal gevoelig voor redbull omdat ik er nogal onrustig van wordt maar nu tog maar blikje gedronken want wat kon er immers fout gaan. Half uurtje later ofzo, een jointje gedraait. Halve gram erin en heerlijk weggerookt met me maat. Nog niets aan de hand, een beetje last van angst maar ik probeer dit een beetje te vergeten. Na dit jointje eventjes een andere plek opgezocht vanwege politie kans, we zaten namelijk gewoon midden in het centrum van een grote stad. Al snel vonden we een betere plek aan de rand van de stad, minder mensen dus meer privacy. Hier begonnen we een dikke L te draaien, voor de mensen die niet weten wat dit is dit is een lang vloetje in de breedte erbij geplakt waardoor je een grotere en dikkere joint krijgt waar dus meer in kan. Al snel hebben we deze L gerolt (ervaren blowers), gerookt en alles wat erbij hoort, muziekje op. Maar nadat we deze L hebben gekillt voel ik me echt heel erg kut, misschien is het de combinatie van een downer + een upper. Ik had namelijk niet eens een uur ervoor een halve liter redbull gedronken +/- 180 milligram caffeine volgens mij. Ik begon hele nare gedachtes te krijgen, zoals je komt nooit meer uit deze trip, je gaat dood. Ik was namelijk enorm aan het staren en dit was is niet meer gewent omdat ik full time blower (was). Ik was enorm stoned maar dat drong gewoon niet tot me door volgens mij, steeds dacht ik dat ik zou flauwvallen of een hartaanval zou krijgen. Hier weer enige symptomen van mijn angststoornis veroorzaakt door xtc volgens mij, had hier namellijk nog nooit last van gehad. Verder met mijn horror trip; ik kan maar niet stoppen met denken over dat ik dood zou gaan en dat de combinatie caffeine en thc dodelijk zou zijn. Ookal wist ik dat dat niet zo was, was ik er met geen enkel aregument vanaf te brengen. Ik besloot tegen mijn maat te zeggen dat ik naar huis gingen omdat ik dit echt niet trok en dat ik me beter zou voelen als ik thuis zou zijn. Ik sprong op mijn fiets en begon mijn weg naar huis. De hele weg naar huis heb ik enorme paniek ervaren, sterke angst voor alles om me heen. De geluiden klonken heel hard en mijn gedachtengang was een beetje verward en daardoor werd ik nog meer angstig. Eenmaal thuis snel onder de douch gesprongen en met de handen in mijn haren gezeten omdat ik me zo erg voelde. Ik dacht bij mezelf ik blow nooit maar dan ook nooit meer!!!!!! :angry: Nadat ik onder de douch vandaan kwam voelde ik mij beter en ben ik maar gaan gamen voor een beetje afleiding, 2 uurtjes gegamed en voordat ik het door had was het voorbij... Eindelijk dacht ik.. Hopelijk kunnen jullie je een beetje voorstellen hoe ik me heb gevoelt en ik hoop wat reacties te krijgen van jullie!
Greetz Joriisvw!
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan mij zeker voorstellen hoe je je hebt gevoeld :/. Ik ben gister voor het eerst in een hele lange tijd bijna bad gegaan van hasj. Ik had hasj melk gemaakt en gedronken en al na 45 minuten was ik behoorlijk high. Maar met hasj melk is het zo dat je pas op de piek zit 2.5 tot 3 uur na inname. Dus ik ging steeds erger naar de klote. De tijd ging 10x zo langzaam en mijn hart ging steeds agressiever en sneller pompen.

Mijn mond en keel werden zo droog dat ik bijna niet meer kon praten en ik moest hoesten van de droogheid. Bij mij begonnen geluiden ook steeds intenser om me heen te worden. Ik was met een vriend en opeens kwamen er fking veel mensen bij ons staan die heel luidrugtig waren, dus ik zei zo een beetje zachtjes tegen die vriend "hey kunne we niet ff ergens anders heen" waarop hij heel hard zei zodat iedereen om me heen dat hoorde "Wat doe je nou altijd KK Para".

Dus nouja dat vond ik heel erg raar, dat die weigerde rekening met mij te houden. Ik liep dus gewoon weg bij die mensen en die vriend zijn dat ik kk associaal was, wat ik egt bizar vond.. eigenlijk voelde ik met toen nog veeel kutter dan ik me al voelde. Ik was ondrhand al egt in een trip geraakt want de grond begon een soortvan te bewegen en ik zag overal patronen. Ook werd ik overvallen door sterke emoties, zo erg dat ik bijna begon te huilen(er kwamen een paar tranen uit me ogen).

ongeveer 5 uur na inname was het eigenlijk nog niks minder geworden. Ik kreeg last van hartkloppingen gevolgd door intense angst. Thuis aangekomen probeerde ik nog achter me PC te gaan gamen maar ik kreeg iets van 4x per minuut een hartklopping dus ben ik maar gewoon in bed gaan liggen. om 22:00 viel ik al in slaap en om 4:00 werd ik wakker, nog steeds helemaal brak en toen heb ik wakker gelegen tot 8 uur s'ochtends. Nu eindelijk een beetje nuchter aan het worden. ODen op oraale wiet of hasj is egt niet chill :(
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb compleet hetzelfde gehad toen ik voor de eerste keer wiet rookte, ik had een doodsangst, alle geluiden waren anders, mijn zicht was 2dimensionaal en ik verloor het gevoel van realiteit helemaal.
Ik heb een paar maanden geleden op scholieren.com gevonden dat dit verschijnsel FU noemt, op het moment zelf was het een enge ervaring maar achteraf bekeken was het echt kicken, ik probeerde vroeger zoveel mogelijk wiet te roken omdit zelfde effect nog eens te kunnen meemaken maar het is me nooit meer gelukt ;/
Daardoor heb ik de dag van vandaag ook een erg sterke tolerantie voor wiet ontwikkeld, maar ik weet nog altijd goed stoned te worden ;D
En voor die angst zul je toch echt wel eens moeten kijken, je moet achterhalen welke gedachten die angst veroorzaken en die angst afweren, probeer eens te mediteren of jezelf onder hypnose te brengen, want uit eigen ervaring weet ik dat angstervaringen bij een drug echt niet goed zijn ;/

Greets,
Herbalisme
j
joriisvwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Herbalisme zei:
Heb compleet hetzelfde gehad toen ik voor de eerste keer wiet rookte, ik had een doodsangst, alle geluiden waren anders, mijn zicht was 2dimensionaal en ik verloor het gevoel van realiteit helemaal.
Ik heb een paar maanden geleden op scholieren.com gevonden dat dit verschijnsel FU noemt, op het moment zelf was het een enge ervaring maar achteraf bekeken was het echt kicken, ik probeerde vroeger zoveel mogelijk wiet te roken omdit zelfde effect nog eens te kunnen meemaken maar het is me nooit meer gelukt ;/
Daardoor heb ik de dag van vandaag ook een erg sterke tolerantie voor wiet ontwikkeld, maar ik weet nog altijd goed stoned te worden ;D
En voor die angst zul je toch echt wel eens moeten kijken, je moet achterhalen welke gedachten die angst veroorzaken en die angst afweren, probeer eens te mediteren of jezelf onder hypnose te brengen, want uit eigen ervaring weet ik dat angstervaringen bij een drug echt niet goed zijn ;/

Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...

Ik ben echt heel snel angstig voor dat ik dood ga als ik een drug gebruik, ik heb die angst sinds mijn soort van psychose na 2 en een halve appel (xtc pilletjes)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."