Ahh, waarom GOA? (btw, ik had geen idee wat GOA was voordat ik er heen ging, dus geen vooroordelen)
Muziek is voor mij een communicatiemiddel. Niet zozeer om gedachten en meningen te uiten, maar een gemoedstoestand. De mensen waren er echt abnormaal aardig
![:grin:]()
Bij mainstream techno parties komen mensen naar mijn ervaring 'voor zichzelf'. Ook om mensen te ontmoeten natuurlijk, maar vooral om te genieten van muziek en drugs. Bij GOA had ik een soort saamhorigheidsgevoel. Toen ik de theejuf vroeg wat ze vroeg voor de thee zei ze 'Wat je er zelf voor wilt geven
![:)]()
)'. Dat was zo awesome. De rokers hadden voor de deur ook een soort tentje gemaakt met een hoop paraplu's die bij de garderobe lagen. Allemaal in een kringetje zitten en roken maar
Die glimlachende gezichten klinkt me zo bekend in de oren. Ik kan me eerste Goa feestje nog herinneren. Ik vroeg een vriend van me, Waarom glimlacht iedereen toch zo vriendelijk? Heb ik iets geks in me gezicht?? hahahaha
Jaaa! Daar kan ik me zo in vinden. Zelfs na het feestje toen een groepje mensen naar het station liep, waarbij je zou verwachten dat iedereen brak en chagrijnig is van alle drugs, nog steeds die big ass smile overal.
En nu iets concreets;
De drugs waarover je vertelt ken ik niet. Maar denk je niet de volgende keer weer beter MDMA te willen nemen. Daar de effecten ons iets bekender zijn, dan van zo'n nieuwe middel?
Het doel van mijn report is juist om effecten van dit nieuwe middel bekender te maken
![:wink:]()
Ik denk dat ik inderdaad de volgende keer weer MDMA gebruik. De stimulerende werking heb ik wel gemist. Ik ben toch wel een fan van heel de avond uit mijn dak gaan met dansen. 6-APB is vele malen geschikter in social gatherings zonder knallende speakers. Het kwam HEEL goed uit dat er een chill-lounge was
![:)]()