Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB, twee (mooie) dagen achter elkaar

6-APB, twee (mooie) dagen achter elkaar

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CanisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit wordt inmiddels al mijn tweede trip report en ook meteen het tweede trip report over 6-APB. Ik heb het ongepland twee keer (bewust) achter elkaar uitgeprobeerd. De eerste keer (afgelopen vrijdag) stond al gepland en in mijn report zal ik uiteenzetten waarom ik het ook de dag erna heb geprobeerd. Ik heb even gewacht met het schrijven van dit report om de na-effecten te kunnen voelen. [TL;DR? Scroll naar beneden voor de conclusie]

Laten we beginnen met de specs: Man, 19, 1,89m en 88kg. Ik heb pellets met 125mg mee.

Ik heb 3 weken geleden mijn eerste ervaring opgedaan met dit goedje. Ik was toen zeer positief (zie ook mijn eerdere trip report). Ik heb toen besloten dit later op de dag dat de wereld (volgens de maya's) zou vergaan weer te gebruiken. Het gaat om een Dubstep en Drum & Bass rave in een skatepark. Ik heb dit keer ook een paar handschoenen met LEDjes in de vingertoppen mee en een spacebril. Mijn activiteit op dit soort feestjes bestaat uit een hele hoop lichtshows geven. Waarom? Ik vind het gaaf, het past bij mijn dansen en ik vind het leuk om bij mensen iets extra's aan hun trip toe te voegen.

Let op! Ik gebruik dit keer tijden en dagen om de werking aan te duiden. Dit is wat makkelijker in verband met de lange tijdsduur.

Vrijdag:
23.30: Vlak voor aankomst werk ik een blik Monster Energy weg en neem vlak daarna de pil in. Vervolgens bij het wachten in de rij raak ik al energieker. Ik weet dat het hier om de energydrink gaat. Dit heb ik altijd vlak erna. De bewaking doet zijn ding en ik kan naar binnen. Hier begin ik al wat spraakzamer te worden. Ik deponeer mijn tas in de garderobe en ik verken de locatie.

Zaterdag:
0.30
Ik voel de pil opkomen. Ik merk dit doordat ik me niet meer stoor aan mensen die me aantikken en mijn gevoel van boosheid verdwijnt. Ook krijg ik weer die enorme drang om te praten. Ik rook nog even een peuk en raak bij de bar aan de praat met een meisje uit de wachtrij. Even later krijg ik zin om te dansen. Ik doe mijn handschoenen aan en begin met mijn trucje in de kleine zaal. Ook hier raak ik meteen weer aan de praat met een Duits meisje. Dit gesprek gaat nog een half uur door en het wordt hoog tijd weer naar het grote podium te gaan.

1.30
Ik zit er lekker in en loop rondjes door de hele hal waar ik mensen mijn tripbril aanbied en ze vervolgens een lichtshow geef op de maat van de muziek. Ik barst van de energie, maar ik kan het weer sturen. Even later beland ik op de tribune waar ik iemand met vingerledjes zie. Ik geef haar ook een lichtshow en krijg vervolgens een paar keer een joint aangeboden. Een lichte hijs sla ik niet af. Het maakt me ietsjes lichter. Na nog even op de bank gezeten te hebben en met wat mensen te spreken ga ik weer de massa in.

3.00
Ik voel me nog steeds top! Ik beweeg van achter naar voor door de zaal heen. Ik kom wat bekenden tegen en maak daar ook even een praatje mee.

5.00
In totaal heb ik al meer dan 100 mensen gehad met die lichtshows. Ik vermaak me prima en zie de anderen een beetje om me heen inkakken. Ik ga lekker door met bewegen en feesten.

6.00
Het feestje is afgelopen en ik loop met een groepje mee richting de trein. Ook al ben ik zelf op de fiets, ik heb nog steeds de drang om te praten. Uiteindelijk zijn zij bij de trein en verkas ik richting huis. Ik begin nu eindelijk mijn spieren ietwat te voelen.

8.00
Ik ben thuis en ik zet de pc aan. Ik volg de normale routine met melk, jus, bananen en mandarijnen. Mijn kaak heeft flink geklemd, maar het is niet extreem pijnlijk.

9.00
De Dubstep/Trap mix gaat aan en ik draai twee joints. Na deze opgerookt te hebben ga ik toch maar eens een poging doen om te slapen. Ik voel me nog steeds te energiek maar ik doe nog een poging.

12.00
Ik word wakker en voel me op zich wel prima. Alleen een beetje wereldvreemd. Eigenlijk wil ik door feesten. Ik maak nog een joint en herinner me dat er nog iets te doen was in die avond (Weer een Dubstep/Drum and Bass feest). Alhoewel het me niet verstandig leek heb ik zo veel mogelijk informatie opgezocht hierover. Ik drink ook nog even met een huisgenoot koffie en hij zegt het niet echt te kunnen zien dat ik de vorige avond gebruikt heb.

18.00
Uiteindelijk voel ik me goed genoeg om te gaan. Ik eet nog een bord pasta, regel het vervoer terug en ik begin weer spullen te pakken. Uiteraard gaan de handschoenen weer mee.

21.00-22.30
Deels saaie treinreis tot de overstap. Ik kom daar nog wat gabbers tegen die ook naar een feest onderweg zijn. Allemaal gewapend met een blik Monster Energy staan we vlak bij de toilet waar zij een voor een ingaan. Vervolgens komt er een vrouw, maar een van die gabbers weet haar weg te krijgen door te zeggen dat er iemand aan het overgeven is. De vrouw vertrekt en zij gaan netjes een voor een verder het toilet in.

22.45
Ik kom aan op de locatie. Ik heb met wat bekenden afgesproken en we gaan naar binnen. Wederom werk ik de pil met wat energydrink van te voren weg.

23.15
We zijn weer binnen, hangen onze jassen, ik rook een peuk en we gaan de zaal in.

23.30
Ik loop even naar buiten. De pil komt erg snel dit keer en ik voel me vrij snel weer zoals vrijdag. De handschoenen gaan weer aan en ik ga feesten.

Zondag
0.00-4.00
Ik zal dit stuk maar samenvatten. Ik doe weer tegen de 200 lichtshows met leuke resultaten. Een aantal voorbeelden:
-Bij het dranghek kroop een meisje in elkaar toen ik bij haar de bril opdeed en mijn handschoenen aanzette. Niet de bedoeling, maar desalnietemin apart.
-Bij een jongen vloog de bril af toen hij iets te hard meeging in mijn bewegingen. Hele leuke ervaring, zo hoort het te werken.
-Bij een ietwat neerslachtige jongen achterin heb ik de bril opgezet en ben ik rustig gaan bewegen met de leds aan. Na een tijdje werd hij vrolijker. Hij vertelde dat hij negatief dacht en nu weer positief was.
Jullie snappen het idee. Ik heb erg leuke reacties gehad.

6.00-19.00
Eindelijk thuis. In de auto nog flink de drang gehad om te praten, maar ook vooral nagenieten. Thuis werk ik weer jus, melk, mandarijnen en bananen weg. Ik draai een joint maar rook deze pas rond 9.00 op. Zo spendeer ik ongeveer tot 19.00 in mijn eigen wereld met lange mixes en nog 2 joints. Uiteindelijk voel ik me moe genoeg om te gaan slapen

19.00-7.00 (maandag)
12 uur geslapen. Ik voel me weer prima en kan er weer tegenaan.

After-effects:
De voornamelijke effecten die ik maandag voelde waren een soort luiheid, afwisselde neutrale/positieve stemming (Niet depressief!) en spierpijn. Vooral spierpijn. Ik had dit ook wel verwacht en ik wist dat ik niet veel hoefde te doen dus dit was niet erg. Mijn hongergevoel is verminderd, maar niet storend. Ik eet nu weer veel regelmatiger en minder vet. Ik heb er gewoon geen zin in.

Conclusie:
Ik heb geen spijt dat ik het 2 dagen achter elkaar genomen heb. Uiteindelijk voelde het prima. Ik had me voorbereid op het feit dat ik niet heel goed zou slapen en dat ik een keer heel lang moest slapen. Na dus effectief de derde keer 6-APB kan ik het volgende zeggen:
Positief:
-Je word er erg spraakzaam van. Je praat letterlijk tegen iedereen.
-Je praat niet tegen alles. Daarmee wil ik zeggen dat ik er geen dingen van ga zien. Ik blijf helder in mijn hoofd.
-De energie komt in vlagen en is te sturen. Ik kon heel makkelijk stilstaan en praten of raven voor mijn leven.
-Je onthoudt best veel van de avond en blijft alert.
-1 enkele pil is genoeg voor een hele avond, neem absoluut niet bij.
Negatief:
-Je blijft LANG wakker. Hou er rekening mee dat je soms tot 12 uur na inname niet kunt slapen.
-Je kunt je enigszins in jezelf gekeerd voelen de dag na gebruik. Dit houd echter niet lang aan.

Voor mij is dit de ideale drug. Als je waus wil zijn, dan moet je xtc pakken. Het grote voordeel voor mij vind ik de helderheid en de stimulatie. Ik ben vooral opzoek naar de energie. Ik denk dat als je de dosis niet ophoogt de effecten redelijk gelijk blijven. De tweede dag voelde ik me exact even goed als de dag ervoor. Ik vraag me nu wel serieus af of ik, gezien de halfwaardetijd van 6-apb, niet een herdosering heb genomen. Achja, het waren twee mooie dagen. Maar nogmaals twee dagen achter elkaar doe ik alleen als ik heeeeeeel veel tijd beschikbaar heb.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk tripverslag, dank je wel :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks dit heeft me veel info opgedaan, vooral over het 2 maal achterelkaar nemen, dus DE drug festivals die meerdere dagen duurt :)
C
CanisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou wel opletten met meerdere dagen achter elkaar. Probeer de inname tot een minimum te beperken en ga niet om de 12 uur bijnemen. Ik denk dat je bij een kleinere tijdsspanne tussen de inname's nog veel langer niet kunt slapen.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm zal wel even research doen als het festival seizoen weer begint. Toch bedankt voor het advies :grin:
2
2cmdlsdfetamineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deep Cutz!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk report! Kom alsjeblieft ook een keer naar een feest waar ik naar toe ga, haha, ben zo benieuwd naar die lichtjes van je :P
C
CanisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik loop voorlopig bij Waalzinnig Waalhalla en 50Hurtz rond, try and find me:P
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Canis echt waar waarom geen hardcore of hardstyle :(. DIe lampjes lijken mij echt zoooo spacend

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."