Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe paus en zijn volgelingen zien kerst op de XTC

De paus en zijn volgelingen zien kerst op de XTC

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SeliomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Na het vorige succes van afgelopen juli vonden we het tijd om nog maar een keer een verhaal hier neer te zetten. Voor de gene die de vorige keer niet gelezen hebben spammen wij maar al te graag het linkje hieronder.

viewtopic.php?f=21&t=38739&p=1115278&hilit=paus#p1115278

Maar nu kerst 2012.......

Het begon op een druilerige tweede kerstdag, vanuit mijn luie stoel kreeg ik het bericht van mijn volgelingen. Het bericht luidde als volgt.... Jooo....Wat doe jij vanavond.... en alsof de kerst-engel er mee speelde kwamen we al snel op het idee om de laatste hostie's die nog over waren naar binnen te werken. Vandaar dat we nu ook rustig in de woonkamer zitten en smachtend op het moment wachten tot ze inslaan. Je moet begrijpen dat wij bijzondere hostie's hebben die inslaan als een bom. Geloof me, als ze deze 2000 jaar geleden hadden gehad dat er meer in de bijbel had gestaan dan sjouwen over water.

Oja, nog een korte voorstel ronde, deze keer zijn de Paus, de stuiter kabouter en onze grote rooie draak van de partij. Hostie ongeveer 15 min geleden ingenomen ( het is nu 27 dec 00.35) en wachtend op het moment tot de engel inslaat. We proberen jullie net als de vorige keer zo goed en zo kwaad als het gaat op de hoogte te houden.

00.48 uur
Inmiddels zijn we alledrie goed onderweg. Zoals ik al eerder vermelde zou dit spul 2000 jaar geleden leuke verhalen opgeleverd hebben. De grote rode draak, een half uur gelden nog vol woede en agressie heeft inmiddels zijn jas uitgedaan, vind alles en iedereen lief en heeft een te grote fascinatie voor zijn benen. Hij zit eraan, kijkt erna en wrijft erover. Ik merk dat mijn hartslag toch ook omhoog begint te gaan en onze stuiter kabouter is maar vrolijke dubstep op zijn mengpaneel aan het mixen. Kortom het gaat goed, we hebben nog een hele avond voor de boeg en de hostie's zijn nog lang niet op.

01.10 uur
Zojuist na 10 min de grote rode draak terug gevonden, hij had een kleine vlucht naar de wc gemaakt. Blijkbaar had hij daar wat zaken te doen, aangezien hij na 10 min al riep " ik ga kanker hard" moest ie ff bijkomen en wat zaken terug geven aan de natuur. De kleine kabouter geeft nu een cursus mixen op meng panelen, ik kijk hem aan schud keurig ja, maar snap er geen bal van. Wel weet ik dat alles en iedereen weer lief is. De bank is lief, kussen is lief, vloer is lief kerstboom is lief.

01.38 uur
Wat kunnen banken toch geweldig zijn, ze voelen lekker aan, liggen heerlijk en met goeie muziek erbij kan er aan deze avond niets meer fout doen. De eerste fotos worden gemaakt en ik moet zeggen onze ogen zijn weer diepe dondere gaten, precies zoals het hoort. Ik merk dat ik steeds een glimlach op me hoofd heb en toch vooral alles lief vind. We hebben wel besloten om maar een tweede hosti te nemen. Een idee dat goed in de smaak valt. Ze gleden dan ook weg als ... sjah als wat. Ik weet het ook niet, wat lul ik ook weer dom. Hmmm de wereld is zo mooi. En nu flink doorgaan tot we spookjes zien. Wordt de kerst toch nog magisch...
S
SeliomLid
01-01-2024, 00:00
#2
02.40 uur
Net een heerlijke wandeling gemaakt... Ik weet het iet mer, alls is lief
S
SeliomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vervolg komt morgen, moeten eerst ons wordbestandje weer terug vinden. Echt je vergeet ook alles soms. Geen idee hoe het komt!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hé, weet niet gelukt om het bij te blijven houden, haha... Ben benieuwd!
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#5
YESSSSSS!
Ben zo benieuwd naar de rest van het report,
vorige keer lachte ik me helemaal slap om je report ;D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."