Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC

Eerste keer XTC

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AartVanDeKaartLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat weet ik wel zeker, haha :stoned:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hihihihi klinkt leuk :)
A
AartVanDeKaartLid
01-01-2024, 00:00
#3
@ ZERO ^^

Het was ook zeker Geslaagd ahahaah
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo herkenbaar, dat van mensen zien die er niet zijn!

Kan me nog wel een aantal nachtjes spacend over straat wandelen herinneren. Ik zag dan vaak een lantaarnpaal naast een rode prullenbak van veraf aan voor een man die zijn hond uitliet en elke keer onze kant op keek. Maar wanneer ik dan dichterbij kwam morph-te de man en hond langzaam terug naar hun originele staat. Erg maf, maar altijd lachen. :P

Ik heb leuke tijden op MDMA gehad, maar tegenwoordig is het (gelukkig) niet echt meer mijn ding. Ben er vroeger iets te gek op geweest. :wink:

Leuk reportje!

Dernael. :stoned:
b
blowkonijnXXLLid
01-01-2024, 00:00
#5
je kan wel zeggen dat jij een heftige nacht heb gehad toen ahah :grin:
A
AartVanDeKaartLid
01-01-2024, 00:00
#6
Periode: Oud en Nieuw 2013
Wat: Paarse ster
Wie: P, B, K, L, A, L, F en ik
Waar: Onder een Viaduct in de buurt

Ik ging al een tijdje met nieuwe maatjes van mij om P en B. Hun hadden al ervaring met snoepen en daardoor kwam er waanzinnige verhalen langs. De nieuwsgierigheid steeg in mijn hoofd. We hadden afgesproken dat ik ook een keer mee wou doen.

Uiteindelijk was het zover, ik had 2 paarse sterren besteld bij P. In totaal hadden we er ongeveer 10 voor iedereen. Alleen P en B hadden al eens gesnoept. De rest nog nooit. Het was 12 uur geweest ik liep naar het huis van P toe. We liepen samen richting het viaduct om B ook op te halen. Tijdens het wachten op B zaten P en ik te denken over het gevoel. P zei dat als we er nu al een halfje van zouden pakken we het eerder zouden voelen. Dus dat deden we maar.

Ongeveer een half uur later kwam we bij het viaduct aan waar we zouden pakken. Iedereen was er al. Plotseling voelde ik mijn handen tintelen en het gevoel trok door mijn armen naar mijn schouders omlaag naar mijn voeten. Ik vroeg aan P wat er aan de hand was. Hij legde uit dat het normaal was en dat dat het gevoel was waarmee alles begon.

Ik voelde me geweldig en begon wat meer te praten. Mijn kaak ging als een gek heen en weer en klapperde steeds sneller. Ik kreeg een jonko in mijn handen gedrukt en daar genoot ik heel erg van. Na het roken van een beetje wiet voelde ik het wel wat harder en alles kwam feller op mijn hoofd in.

Ik ben toen even gaan zitten om het allemaal even te realiseren wat er aan de hand was. Ik besloot op te staan om even een rondje te lopen. K een vriend van me zette de muziek aan. Kraantje papie - Van god los kwam op. Het liedje sloeg zo hard in dat door het geluid mijn ogen begonnen te rollen en mijn kaak zijn eigen ding deed. Dat gevoel was zo fijn dat ik het de hele tijd probeerde te achterhalen.

Ongeveer anderhalf uur laten zat iedereen lekker te spacen. P vroeg of ik nog een halfje wou. Ik ging naar mijn zin super hard op dat moment en dacht dat dat niet nodig was.

2 uur na het innemen begon alles er anders uit te zien. Plotseling zag ik mijn vriend P richting een plas water lopen. Maar het was geen plas water leek het wel. Toen ik goed keek zag ik een zwarte afgrond waar hij in kon vallen. Ik sprong naar hem toe en duwde hem weg van de plas water. Hij zei dat het geen kwaad kon. Hij tikte met zijn voet op de plas en ik zag ineens gewoon een plas water?

Het was allemaal super, Ik zat heerlijk in me space. Tot er weer een vriend van me zijn jas uit deed. Hij had een grijze trui met daarop een felgekleurde aap. Toen ik goed keek en me focuste op de aap zag ik hem uit de trui kruipen en mijn kant op komen. Ik werd f^cking bang en wou weg. P en de rest hebben me alweer proberen te kalmeren wat gelukkig lukte.

De laatste echte waanbeelden waren toen L zijn jas van de grond pakte. De jas vervormde zo dat het leek alsof hij wat gevangen had. Na verhalen teruggehoord te hebben, blijkt het dat ik ineens opsprong en ineens Superstrak zei; Wat heb jij dan gevange eeejj?

Het was afgelopen. het was rond 6 uur in de ochtend en we wouden naar bed. Toen we naar huis liepen heb ik nog een beetje door gespaced. Ik zag overal mensen lopen die er helemaal niet waren.

Bij P thuis aangekomen zijn we op bed gaan liggen. Ik bleef bij hem slapen als excuus om niet thuis te hoeven komen met een pillekop. Spongebob was op Tv. Het waren of super spacende afleveringen of onze hoofden waren nog niet 100. P en ik hebben lekker doorgespaced.\\


Het was een geweldige eerste keer. Na deze keer heb ik meerdere keren gebruikt. Ik probeer nu niet te vaak te doen om het snoepen wel leuk te laten blijven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."