Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Terinnn Ouwe, Daar had ik wel bij willen zijn ^^"
"WielieWielie , klinkt als een nachie om niet te vergeten. Die O zal wel wel als een gay uit hebben gezien en die j ook, iewllll. Ma benweg Later alligator met een kater stratenmaker ^^"
"Periode: Oud en Nieuw 2013 Wat: Paarse ster Wie: P, B, K, L, A, L, F en ik Waar: Onder een Viaduct in de buurt Ik ging al een tijdje met nieuwe maatjes van mij om P en B. Hun hadden al ervaring met snoepen en daardoor kwam er waanzinnige verhalen langs. De nieuwsgierigheid steeg in mijn hoofd. We hadden afgesproken dat ik ook een keer mee wou doen. Uiteindelijk was het zover, ik had 2 paarse sterren besteld bij P. In totaal hadden we er ongeveer 10 voor iedereen. Alleen P en B hadden al eens gesnoept. De rest nog nooit. Het was 12 uur geweest ik liep naar het huis van P toe. We liepen samen richting het viaduct om B ook op te halen. Tijdens het wachten op B zaten P en ik te denken over het gevoel. P zei dat als we er nu al een halfje van zouden pakken we het eerder zouden voelen. Dus dat deden we maar. Ongeveer een half uur later kwam we bij het viaduct aan waar we zouden pakken. Iedereen was er al. Plotseling voelde ik mijn handen tintelen en het gevoel trok door mijn armen naar mijn schouders omlaag naar mijn voeten. Ik vroeg aan P wat er aan de hand was. Hij legde uit dat het normaal was en dat dat het gevoel was waarmee alles begon. Ik voelde me geweldig en begon wat meer te praten. Mijn kaak ging als een gek heen en weer en klapperde steeds sneller. Ik kreeg een jonko in mijn handen gedrukt en daar genoot ik heel erg van. Na het roken van een beetje wiet voelde ik het wel wat harder en alles kwam feller op mijn hoofd in. Ik ben toen even gaan zitten om het allemaal even te realiseren wat er aan de hand was. Ik besloot op te staan om even een rondje te lopen. K een vriend van me zette de muziek aan. Kraantje papie - Van god los kwam op. Het liedje sloeg zo hard in dat door het geluid mijn ogen begonnen te rollen en mijn kaak zijn eigen ding deed. Dat gevoel was zo fijn dat ik het de hele tijd probeerde te achterhalen. Ongeveer anderhalf uur laten zat iedereen lekker te spacen. P vroeg of ik nog een halfje wou. Ik ging naar mijn zin super hard op dat moment en dacht dat dat niet nodig was. 2 uur na het innemen begon alles er anders uit te zien. Plotseling zag ik mijn vriend P richting een plas water lopen. Maar het was geen plas water leek het wel. Toen ik goed keek zag ik een zwarte afgrond waar hij in kon vallen. Ik sprong naar hem toe en duwde hem weg van de plas water. Hij zei dat het geen kwaad kon. Hij tikte met zijn voet op de plas en ik zag ineens gewoon een plas water? Het was allemaal super, Ik zat heerlijk in me space. Tot er weer een vriend van me zijn jas uit deed. Hij had een grijze trui met daarop een felgekleurde aap. Toen ik goed keek en me focuste op de aap zag ik hem uit de trui kruipen en mijn kant op komen. Ik werd f^cking bang en wou weg. P en de rest hebben me alweer proberen te kalmeren wat gelukkig lukte. De laatste echte waanbeelden waren toen L zijn jas van de grond pakte. De jas vervormde zo dat het leek alsof hij wat gevangen had. Na verhalen teruggehoord te hebben, blijkt het dat ik ineens opsprong en ineens Superstrak zei; Wat heb jij dan gevange eeejj? Het was afgelopen. het was rond 6 uur in de ochtend en we wouden naar bed. Toen we naar huis liepen heb ik nog een beetje door gespaced. Ik zag overal mensen lopen die er helemaal niet waren. Bij P thuis aangekomen zijn we op bed gaan liggen. Ik bleef bij hem slapen als excuus om niet thuis te hoeven komen met een pillekop. Spongebob was op Tv. Het waren of super spacende afleveringen of onze hoofden waren nog niet 100. P en ik hebben lekker doorgespaced.\\ Het was een geweldige eerste keer. Na deze keer heb ik meerdere keren gebruikt. Ik probeer nu niet te vaak te doen om het snoepen wel leuk te laten blijven."
"Dat weet ik wel zeker, haha"
"@ ZERO ^^ Het was ook zeker Geslaagd ahahaah"
"Eerste avond truffels. Periode : Begin 2013, Wie : P, R, M, K en Ik. Wat : Truffels, Dolphin Delights, Waar : Bij een vriend op het terrein. Maandagavond, begin van de week. P en ik zaten na te praten over zogenaamde truffels. Aan het twijfelen of we het ooit gingen proberen. Op dat moment dachten we dat bij de eerste kans we mee zouden doen. Een paar dagen later krijg ik een bericht van P. Vrienden van ons zouden Truffels gaan doen op het terrein bij hem thuis op een zaterdag avond. Het leek ons gelijk een superkans om een keer te voelen wat nou het effect is van truffels. We zaten nog een paar dagen te praten over met wie en hoeveel we zouden pakken. Het was zaterdagochtend, Ik was de hele dag zenuwachtig. P en ik waren onderweg naar de Smartshop aan het bespreken wat we zouden gaan halen. We hadden geen idee welke truffels goed of slecht waren. Aangekomen bij de Smartshop zagen we niks in de vitrines liggen. We waren bang dat ze het niet verkochten. We besloten aan de man achter de kassa te vragen of ze truffels hadden. Hij wees ons een lijst aan met ongeveer 8 verschillende soorten truffels. We besloten de Dolphin Delights te pakken. Dat werd ons al eerder aangeraden en het hallucinatiegehalte daarvan was ook 1 van de hoogste. Ieder een bakje van 15 gram. Het koste €17,50 wat op zich best duur is voor 1 avond. Later op de dag werden we door R gevraagd of we eerder konden komen om alvast te beginnen met het pakken van de Truffels. Wij waren natuurlijk heel blij met dit besluit. We zijn rond half 7 vertrokken en we kwamen rond 7 uur aan met Z'n 3e. K, P en ik waren aangekomen. Na het roken van een paar jonko's besloten we op aan de truffels te ruiken en er 1 te proeven. Ze zagen er walgelijk uit en er zaten een paar grote groene bij. P,R,K,M en ik stopten ze in onze monden. Het was een afschuwelijke smaak. Ik had er niet heel erg veel moeite mee en probeerde alles zo snel mogelijk weg te krijgen. Terwijl ik aan het eten was werd het viezer en viezer. Ik had er gelukkig het minst last van dan de rest. Nadat alles op was duurde het een tijdje voordat ik iets voelde, ik begon me te vervelen en ging met een vriend praten. Het gesprek werd steeds grappiger en om een gegeven moment stikte ik van het lachen. Ik voelde plotseling mijn kaken trillen en vroeg aan P of dit normaal was bij truffels. Hij voelde het ook zei hij waardoor ik in een deuk van het lachen lag. Nadat iedereen een uur stuk heeft gelegen van het lachen ben ik gaan zitten. Ik zag de muren zweven en overal waren gekleurde patronen. Er hing een lichtslang die als je ernaar keek ineens weg zwom. De pakken en flessen drinken op de tafel werden in een geduwd leek het wel. Het was allemaal super en ik had een geweldige avond. Ik ging zo hard dat ik dacht dat het niet beter kon. Op dat moment werd het allemaal een chaos in mijn hoofd. Ik keek alle truffelaars aan en ik zag ze kijken alsof ze weg moesten. We liepen gelijk naar buiten om even rust te zoeken. De chaos kwam uiteindelijk door de harde muziek en de vele mensen. Plots kwam de smaak in mijn mond er sterk terug. Een opgeblazen gevoel in mijn maag was niet te vermijden. Ik ging ineens veel harder dan ik eigenlijk wou. Ik ben naar buiten gegaan om even frisse lucht te halen. Zodra ik buitenkwam wist ik meteen dat ik moest kotsen. Ik probeerde het maar lukte niet. Ik ben gaan zitten en even blijven zitten. Opeens vroeg P iets aan me wat ik niet meer herinner. Vanaf dat moment ging ik op z'n hardst. Met mijn ogen open zag ik alleen P staan in een zwarte kamer. Met mijn ogen dicht zag ik mensen die ik zelf niet ken. Ik wou eruit... Na 5 minuutjes gezeten te hebben gin het nog slechter. Ik kon niks meer. Ik deed mijn ogen dicht en zag een mooi gekleurd zwevend patroon heen en weer gaan. Ik focuste me er zo erg op dat het een soort slang leek en het voelde alsof ik erin werd gezogen. Ik probeerde uit de space te komen maar het ging niet. Het voelde alsof ik nooit meer nuchter werd. Ik voelde me dood. Gelukkig kwam er iemand naar buiten die mijn naam gilde. Op dat moment legde ik mijn concentratie op haar en niet op de space. Na een nutteloos gesprekje ben ik mee naar binnen gegaan en ben ik op de bank gaan zitten. Ik was eindelijk weer in de lekkere space in plaats van een te overweldigende space. Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan om in mijn bed lekker uit te spacen. Het was een f^cking zieke ervaring en ik zou het niet gemist willen hebben. Iedereen heeft wel gekotst maar iedereen heeft ook heerlijk zitten spacen. Ik zit erover te denken om van de zomer weer een keer te gebruiken maar dan met genoeg eten en drinken en met niet zoveel mensen."
"Als er nog een volgende keer komt zijn we voorbereidt, Genoeg eten en drinken moet sowieso aanwezig zijn. Maar de trip was wel superlekker. Als ik er achteraf nog aan denk lijkt het helemaal niet zo erg te zijn geweest. maar op het moment zelf leek het wel of ik dood ging. Een vriend van me had hetzelfde gevoel."