#1
Ik weet dat jullie mischien liever iets anders willen lezen over xtc of iets anders, maar ik vind toch dat ik deze ervaring met jullie wil delen. Mischien vinden jullie dit overdreven hoe erg ik hem tripte maar voor mijn gevoel was het geweldig!
Geen commentaar op mijn slechte weerstand tegen wiet. We hebben autisme dus het komt deels daardoor ^,^
Het begon allemaal op een heerlijke warme zomerochtend...ik en mijn vriend (st) dachten even een hele dag keihard te trippen op wiet. (wat wij al trippen vonden) Dus wij naar zijn zus kamer lopen en even 200 euro uit de spaarpot gevist.
[Voor de mensen die niet begrijpen waarom we dit deden, de zus van (s) die haalde geld op voor het goede doel om een ticket naar Kenia te kopen voor ontwikkelingshulp. Ze hoefde alleen de ticket te betalen (€1200,- heen en terug). De rest mocht ze in haar zak steken...ze had €3000,- euro opgehaald...dus wij dachten laten we een klein beetje meegenieten van dit heerlijke geld bedrag!]
Dus ik mijn ouders bellen:"Pap mam ik blijf bij (s) slapen! is dat een goed idee?" Ouders:"Tuurlijk schat wat een leuk idee". Ik met een happy face naar (s) lopen en wij dolgelukkig. [ (s) was alleen thuis die hele nacht ] . Wij even naar een dealer toe gegaan en hebben dus €120,- aan wiet besteed. [15 gram wiet] Wij leuk blij naar een winkel tip en long vloei halen en lekker in zijn schuur de eerste joint op steken.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
De ''lichte'' wiet trip.
[ (s) had een hele slechte ervaring met een joint opsteken en ik met de joint tot het einde oproken. Dus ik noemde hem voor de grap "Killer" (de joint killen) ]
Ik stak de goed gevulde joint op en het eerste wat hij vraagt is:"Geef is door...oh jij hebt meer!". Kinderachtig...dus ik draai er even 5 nieuwe bij. Na het eerste jointje begon ik hem al te voelen...maar hij wilt niet omslaan naar "De spacewereld". Ik stak weer de nieuwe op...en de "Killer" maakt hem af (rookt dus op) maar op een moment begon de zon naar binnen te schijnen. Ik keek mooi naar het raam en alles begint....tja....stoned te zien. Het eerste wat ik doe is heel langzaam omdraaien met de grootste big smiley op mijn gezicht die je ooit heb gezien maar op het moment als ik omdraai zie ik hem met een even grote big smiley op zijn gezicht terug kijken en natuurlijk keihard lachen! Na dik 3 jointjes verder (per persoon) lopen we de schuur uit en komt er een lekkere brandende zon op ons. We vonden hem te zwaar dus we zijn naar binnen gesneld. Ik kom binnen en ik begin een hele rare wereld te zien. Het leek wel of ik energieën aanvoelde of zoiets.
Hiermee was ik nog niet helemaal mee bezig en we zaten lekker grappen te maken over een pinguin die heel grappig keek en spastisch met zijn arme doet.
[ Wat wij als gevolg...nadoen! ] maar op een moment sloot ik mijn ogen en begon ik steeds een voorwerp te zien...maar het was te wazig en ik zei:"We hebben meer...meer...meer...." waarop (s) antwoorde: "Wat...wat...WAT!". Ik: "We hebben meer WIET nodig" en het leek net een soort slomotion actie film te zijn die soms versnelde. Hij pakt te tip snel en schoof hem weer in slomotion naar mij toe. Dat was ook zo met de long vloei en het wiet! [ (s) kan niet draaien... ]. Ik zat weer lekker 4 dikke jointjes te draaien en voordat we het wisten...zaten we in de schuur. Ik weer de jointjes aansteken hem "Killer" moest de joint afmaken...waar we echt altijd over moesten lachen als we dat zeiden....Killer...joint ''afmaken''. Geweldig als ik er nog steeds over na denk maar goed verder met het verhaal! Na de 2 jointjes begonnen ze in te gaan als een gek en toen kwam ik ergens anders...
De ''droom'' wiet trip.
Ik begon tegen (s) te zeggen dat ik echt afschiet naar dromenland. Alles begon een beetje dromerig te worden net of ik bijna ga slapen. Waarop hij reageerde:''...''. Hij was dus helemaal weg. Ik loop naar binnen en herinner me opeens dat ik mijn ogen moest sluiten en toen begon er wat. Ik zag een voorwerp en daar zoomde ik soort van in en daarin zag ik weer een ander voorwerp in en het bleef maar zo doorgaan! Ik denk dat het niet normaal is en dat ik niet goed tegen wiet kan of zoiets maar dit was echt...anders! Toen ik mijn ogen opendeed was het ook allemaal echt...anders...ik dacht anders...en het leek net of ik "Thuis" was in deze wereld...Ik ga weer lekker paar minuten verder spacen op deze beelden totdat ik opeens iets hoor sissen. ''Sssss.....". Ik schrok wakker en keek om mij heen. Ik zag (s) op een stoel zitten met een peukie
en zat lekker patat te bakken. Ik vroeg:'' (s)! hoe voel je je?'' waarop hij zei:''Dit is....geweldig''.
Toen de patat klaar was zaten wij dit natuurlijk helemaal naar binnen te vreten totdat ik besefte...dat dit het avond eten was. Ik weet niet wat me bezielde maar ik lag helemaal in een deuk! Na het eten staken we nog wat jointjes op om de ''Feeling'' te houden. Het was een erg gezellige avond en we zijn lekker om 12 uur naar bed geweest om de andere paar gram lekker met een uitgerust gevoel op te roken!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was mijn eerste Trip-Report ooit geschreven! Ik hoop dat het overzichtelijk en gemakkelijk leesbaar was! Sorry dat het geen een of andere zware drugs is waardoor je naar de ruimte vliegt Trip-Report is maar ik zeg alvast 1 ding...Die gaan binnenkort wel komen!
Vragen kunnen altijd gesteld worden en als een van jullie nog een leuk avondje van wiet willen lezen moeten jullie het gewoon zeggen! Verbeteringen voor de volgende keer altijd welkom!
Groetjes Psychonaut in opleiding!
Geen commentaar op mijn slechte weerstand tegen wiet. We hebben autisme dus het komt deels daardoor ^,^
Het begon allemaal op een heerlijke warme zomerochtend...ik en mijn vriend (st) dachten even een hele dag keihard te trippen op wiet. (wat wij al trippen vonden) Dus wij naar zijn zus kamer lopen en even 200 euro uit de spaarpot gevist.
[Voor de mensen die niet begrijpen waarom we dit deden, de zus van (s) die haalde geld op voor het goede doel om een ticket naar Kenia te kopen voor ontwikkelingshulp. Ze hoefde alleen de ticket te betalen (€1200,- heen en terug). De rest mocht ze in haar zak steken...ze had €3000,- euro opgehaald...dus wij dachten laten we een klein beetje meegenieten van dit heerlijke geld bedrag!]
Dus ik mijn ouders bellen:"Pap mam ik blijf bij (s) slapen! is dat een goed idee?" Ouders:"Tuurlijk schat wat een leuk idee". Ik met een happy face naar (s) lopen en wij dolgelukkig. [ (s) was alleen thuis die hele nacht ] . Wij even naar een dealer toe gegaan en hebben dus €120,- aan wiet besteed. [15 gram wiet] Wij leuk blij naar een winkel tip en long vloei halen en lekker in zijn schuur de eerste joint op steken.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
De ''lichte'' wiet trip.
[ (s) had een hele slechte ervaring met een joint opsteken en ik met de joint tot het einde oproken. Dus ik noemde hem voor de grap "Killer" (de joint killen) ]
Ik stak de goed gevulde joint op en het eerste wat hij vraagt is:"Geef is door...oh jij hebt meer!". Kinderachtig...dus ik draai er even 5 nieuwe bij. Na het eerste jointje begon ik hem al te voelen...maar hij wilt niet omslaan naar "De spacewereld". Ik stak weer de nieuwe op...en de "Killer" maakt hem af (rookt dus op) maar op een moment begon de zon naar binnen te schijnen. Ik keek mooi naar het raam en alles begint....tja....stoned te zien. Het eerste wat ik doe is heel langzaam omdraaien met de grootste big smiley op mijn gezicht die je ooit heb gezien maar op het moment als ik omdraai zie ik hem met een even grote big smiley op zijn gezicht terug kijken en natuurlijk keihard lachen! Na dik 3 jointjes verder (per persoon) lopen we de schuur uit en komt er een lekkere brandende zon op ons. We vonden hem te zwaar dus we zijn naar binnen gesneld. Ik kom binnen en ik begin een hele rare wereld te zien. Het leek wel of ik energieën aanvoelde of zoiets.
Hiermee was ik nog niet helemaal mee bezig en we zaten lekker grappen te maken over een pinguin die heel grappig keek en spastisch met zijn arme doet.
[ Wat wij als gevolg...nadoen! ] maar op een moment sloot ik mijn ogen en begon ik steeds een voorwerp te zien...maar het was te wazig en ik zei:"We hebben meer...meer...meer...." waarop (s) antwoorde: "Wat...wat...WAT!". Ik: "We hebben meer WIET nodig" en het leek net een soort slomotion actie film te zijn die soms versnelde. Hij pakt te tip snel en schoof hem weer in slomotion naar mij toe. Dat was ook zo met de long vloei en het wiet! [ (s) kan niet draaien... ]. Ik zat weer lekker 4 dikke jointjes te draaien en voordat we het wisten...zaten we in de schuur. Ik weer de jointjes aansteken hem "Killer" moest de joint afmaken...waar we echt altijd over moesten lachen als we dat zeiden....Killer...joint ''afmaken''. Geweldig als ik er nog steeds over na denk maar goed verder met het verhaal! Na de 2 jointjes begonnen ze in te gaan als een gek en toen kwam ik ergens anders...
De ''droom'' wiet trip.
Ik begon tegen (s) te zeggen dat ik echt afschiet naar dromenland. Alles begon een beetje dromerig te worden net of ik bijna ga slapen. Waarop hij reageerde:''...''. Hij was dus helemaal weg. Ik loop naar binnen en herinner me opeens dat ik mijn ogen moest sluiten en toen begon er wat. Ik zag een voorwerp en daar zoomde ik soort van in en daarin zag ik weer een ander voorwerp in en het bleef maar zo doorgaan! Ik denk dat het niet normaal is en dat ik niet goed tegen wiet kan of zoiets maar dit was echt...anders! Toen ik mijn ogen opendeed was het ook allemaal echt...anders...ik dacht anders...en het leek net of ik "Thuis" was in deze wereld...Ik ga weer lekker paar minuten verder spacen op deze beelden totdat ik opeens iets hoor sissen. ''Sssss.....". Ik schrok wakker en keek om mij heen. Ik zag (s) op een stoel zitten met een peukie
en zat lekker patat te bakken. Ik vroeg:'' (s)! hoe voel je je?'' waarop hij zei:''Dit is....geweldig''.
Toen de patat klaar was zaten wij dit natuurlijk helemaal naar binnen te vreten totdat ik besefte...dat dit het avond eten was. Ik weet niet wat me bezielde maar ik lag helemaal in een deuk! Na het eten staken we nog wat jointjes op om de ''Feeling'' te houden. Het was een erg gezellige avond en we zijn lekker om 12 uur naar bed geweest om de andere paar gram lekker met een uitgerust gevoel op te roken!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was mijn eerste Trip-Report ooit geschreven! Ik hoop dat het overzichtelijk en gemakkelijk leesbaar was! Sorry dat het geen een of andere zware drugs is waardoor je naar de ruimte vliegt Trip-Report is maar ik zeg alvast 1 ding...Die gaan binnenkort wel komen!
Groetjes Psychonaut in opleiding!
