Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-b / speed / thc

2c-b / speed / thc

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben al +- 5 maand opzoek naar hasj.
Wat normaal gezien redelijk makkelijk te vinden is.
Denk ik dat 2-Cb nooit mijn pad zal kruisen, jammer genoeg ;(.
j
josselLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat? 2c-b, speed, wiet
wie? B en ik (B is 21 jaar en ik ben 20 jaar)
waar? bij B thuis

Goedemiddag,

Dinsdag(afgelopen) hadden wij(B en ik) het geniale idee om nog een keer 2c-b te gebruiken aangezien ik er de eerste keer niet veel van voelde en het voor B juist een hele ervaring was.

Ik heb 4 blauwe 2c-b pillen van elk (spreiding 13/18 mg) met een ruitje als logo, op de kop getikt.
Rond half 12 's avonds besluit ik B op te halen van zijn werk om dat het vrij hard regend. Ik haal hem op en we rijden naar het huis van B.

Na enkele biertjes besluiten we om eerst beiden 1 pil te nemen, na ongeveer 3 kwartier worden de effecten merkbaar, een soort licht MDMA gevoel komt mijn lichaam binnen. We darten wat en kijken tv. Na een tijdje beginnen wat kleine vervormingen en ik merk op dat mijn gezichtsveld wat trilt (niet onaangenaam). Ik besluit een joint te draaien.

Na het roken van +/- 0,35gr wiet loop ik naar binnen en begin te lachen, en te lachen, ik ga helemaal los. ik besluit me heel even af te zonderen op het toiet om even te proberen om te stoppen met lachen(ivm een vol gevoel/knoop in mijn maag) na enkele minuten ben ik tot rust gekomen en ga weer naast B op de bank zitten.
We besluiten wat speed te nemen, dus ik leg 2 lijnen van +/- 0,15gr en we snuiven het op.
Nogsteeds geen echte visuals (iig niet naar waar ik op zoek ben)

Enkele tientallen minuten later beweegt mijn gezichtsveld nog steeds maar een klein beetje en ik wil eigenlijk wel wat harder trippen. `ik overleg met B en hij heeft hetzelfde, 5 minuten later zit het andere pilletje er bij ons alletwee in.

Na ruim een half uurtje begint ook het 2e pilletje te werken en ik zie vervormingen rond de hele kamer, schilderijen die andere vormen beginnen aan te nemen, vrijwel alles is aan het ademen. Als we een rondje door het huis lopen om de 'ademingen' op andere plekken te bekijken bedenk ik me dat alles zo vriendelijk overkomt, veel meer dan ik bij bijv. MDMA heb, alsof er over alles een roze gloed hangt die soms ook lichtblauw en paars word. We nemen nog wat speed en besluiten even boven op de kamer van B te gaan zitten.
Ik draai een joint.

Ondertussen dat ik half uit het raam hangend mijn joint opsteek loopt een vrouw die steeds heel dik en dan weer heel dun word over straat, haha en ik weet gewoon dat het niet echt is. Dit is fantastisch, ik kan het maar niet begrijpen dat met dit middeltje je verstand er nog enigszins bij kan houden. De visuals hebben na deze joint hun toppunt bereikt, ik zie over de grond een hele familie rode mieren in een rijtje achter elkaar aan de trap af lopen, B ziet ze niet maar wil er best even achteraan lopen met mij, eenmaal beneden zitten alle mieren in een kringetje en als ik nog een keer kijk lijkt het alsof de veranderen in kleine rookwolkjes die na een paar seconden ook verdwenen. Ook lijk ik overal terugkomende patronen in te zijn (bv in een boom hetzelfde patroon zien als die in het tafelkleed)

We besluiten op de bank te gaan zitten en eenmaal geaccepteerd dat we niet zouden gaan slapen, hebben we alletwee nog een flinke lijn speed genomen.

Tegen 6 uur nemen de effecten van de 2c-b af en rond kwart voor 7 zijn deze helemaal verdwenen.
We hebben nog tot half 11 's avonds bij B thuis gezeten en wat nagepraat onder het genot van bier en nog een klein beetje speed.

-------------------------

We hebben veel gelachen en ik denk dat 2c-b (mits je het verstandig gebruikt) een heel vriendelijke, leuke, en vooral grappige trip met zich meebrengt. Wel voor herhaling vatbaar, alleen zit er dan aan te denken om echt puur de stof 2c-b te gebruiken en niet icm speed en of wiet, maar ben wel van plan dan de mg's iets omhoog te gooien en in gezelschap te zijn van een tripsitter.

al met al, aanrader :rock:

Mvg,
Jossel
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk,
Ik zou namelijk héél graag eens 2-cb hebben.
Maar vanwege gebrek aan kennis met dealers(ken er maar 2).
Zal dit waarschijnlijk nooit lukken ;(

Trippin-28
j
josselLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan het je ook echt aanraden een keer te proberen, en ik zeg altijd maar zo; het komt vanzelf een keer op je pad terecht
:wink:
Gr
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trippin-28 zei:
Ben al +- 5 maand opzoek naar hasj.
Klik om te vergroten...

Huh!? Uh, coffeeshop...
Hoe oud ben je?
14 zijn is ook geen leeftijd voor (hard)drugs he.
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Coffeeshop is geen optie.
Ik ben 16.
j
josselLid
01-01-2024, 00:00
#7
nog ff 2 jaartjes wachten dus, of natuurlijk oudere vrienden/kenissen laten halen..
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja maar ik woon in Belgie ;d
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Trippin-28 zei:
Ja maar ik woon in Belgie ;d
Klik om te vergroten...

Ik ook :openmouth:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aha, ja das kut dan.
Yeah gedoogbeleid bitches! :P

Echt balen voor je dat het helemaal via dealers moet dan.
Maar is wiet of hasj niet iets wat ze sowieso zouden hebben dan?
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Smoken zei:
Aha, ja das kut dan.
Yeah gedoogbeleid bitches! :P

Echt balen voor je dat het helemaal via dealers moet dan.
Maar is wiet of hasj niet iets wat ze sowieso zouden hebben dan?
Klik om te vergroten...

Ik heb m'n mannetje. :sunglasses:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Probeerenleer zei:
Smoken zei:
Aha, ja das kut dan.
Yeah gedoogbeleid bitches! :P

Echt balen voor je dat het helemaal via dealers moet dan.
Maar is wiet of hasj niet iets wat ze sowieso zouden hebben dan?
Klik om te vergroten...

Ik heb m'n mannetje. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha, beter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."