#1
je moet je niet excuseren bij mij
Ik geef enkel de raad wat ik zou doen. Jij doet natuurlijk wat jij wilt.
Ik blow zelf ook al 2 jaar, wekelijks en met momenten dagelijks maar de dingen die jij beschrijft zijn dingen die ik niet herken of nooit heb ervaren bij weed.
Daarom voelde ik mij toch iets of wat verplicht om je gewoon te waarschuwen![:wink:]()
Andere medeblowers met een mening hierover?
Ik geef enkel de raad wat ik zou doen. Jij doet natuurlijk wat jij wilt.
Ik blow zelf ook al 2 jaar, wekelijks en met momenten dagelijks maar de dingen die jij beschrijft zijn dingen die ik niet herken of nooit heb ervaren bij weed.
Daarom voelde ik mij toch iets of wat verplicht om je gewoon te waarschuwen
Andere medeblowers met een mening hierover?