Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT, bizar!!

DMT, bizar!!

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ongeveer 4 uur geleden heb ik DMT gerookt , voor mij de 2e keer DMT.
Onverwachts kwam mijn vriend op het idee DMT te gebruiken.
Vond het eerst een slecht idee omdat ik me er liever op voorbereid maar was toch ook
weer nieuwsgierig om het weer te proberen.

De eerste keer heb ik er amper wat van gevoeld, wat best een teleurstelling was.
Dus wilde het nu echt goed voelen.
We waren op visite bij vrienden, met z'n 4en gingen we op pad om de DMT op te halen.
Onderweg las ik nog wat informatie over de dosis , hoe je het rookt , de werking etc.
M'n vriend maakte een pijp dmv een drinkglas met aluminiumfolie erop geplakt, met gaatjes om de DMT te roken en een gaatje om de rook te inhaleren.
Ik wilde het nog met een waterpijp doen maar dan gaat de hele pijp ernaar stinken, en het stinkt verschrikkelijk!

We mochten niet in het huis van onze maat roken dus gingen we in zijn schuur zitten.
Niet echt de ideale plek..
M'n vriend ging als eerste roken, hij deed het voor het eerst en was enthousiast over wat hem te wachten stond.
Ik was een beetje zenuwachtig.
We hadden geen weegschaal, dus op de gok een punt DMT op de folie gedaan bovenop een laagje as.

Hij nam een teug en zat er gelijk middenin, liet z'n hoofd een beetje zakken, ik pakte de pijp over.
Zijn reactie was : 'Wow, dit is het vaagste wat ik ooit gedaan heb, dit is vet'
Ik wilde eerst wachten tot de trip bij hem was uitgewerkt maar we waren met z'n 4en dus die konden op ons letten.
Maakte zelf ook de pijp klaar, voor m'n gevoel deed ik er meer in dan mijn vriend.
Wilde niet weer een teleurstelling dat ik er niks van zou voelen.

Ik ademde eerst even goed in en uit en toen nam ik 1 lange hijs.
Het was heel scherp en smerig maar kon het binnenhouden.
Meteen voelde ik de trip opkomen, eerst zag ik een flits, alles om me heen gloeide en direct daarna begon alles te verkleuren en zag alles in snel bewegende en veranderende patronen.
Heel even kreeg ik een paniekgevoel omdat ik niet door had of ik wel ademhaalde en ik mijn lichaam niet voelde, toen probeerde ik te praten, ging vrij moeizaam, kwam niet meer uit dan 'wow, bizar en vaag'.
Ik liet de trip over me heenkomen, het is echt het extreemste wat ik ooit heb ervaren en veel heftiger dan ik had verwacht na alles wat ik heb gelezen en gehoord erover.

De patronen die ik zag vervormden en verkleurden en liepen perfect in elkaar over.
Eerst symmetrisch in blokjes die van rechts naar links bewogen die toen steeds weer van vorm veranderden en in en uit elkaar smolten.
Wat echt vreemd was is mezelf aan te raken.
M'n lichaam voelde als een spons en leek uit elkaar te vallen en te smelten.
Ik zag er ook glow in the dark achtig uit, en toen ik naar m'n vriend keek zag hij er ook zo uit en zijn gezicht vervormde.
Hij voelde zijn huid niet als een spons , zal denk ik voor iedereen verschillen.

De trip begon af te nemen, voelde me best opgelucht weer een beetje normaal te worden.
Zei ook dat ik het niet gauw weer zou doen.
Maar nu ik het een beetje verwerkt heb ben ik er alweer klaar voor.
Dit is wel iets om bij af en toe een keer gebruiken te houden, ook vanwege de tolerantie die opgebouwd word, maar meer omdat het anders minder bijzonder gaat worden.

Het was echt een bijzondere en bizarre ervaring!
De volgende keer ga ik lekker liggen met een muziekje erbij.
Verheug me er nu al op :)
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gaaf man! Klinkt inderdaad allemaal wel heftig, zo in een keer. Misschien volgende keer kijken hoeveel je op het pijpje doet?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk te lezen eens wat over DMT!

Wil ik vast en zeker ook proberen als het op me weg komt, for sure.

Moet je normaal niet meer dan 1 tuig doen van dat spul?
Blijven teugen en vasthouden, dit herhalen tot het echt niet meer lukt.., nee?

Al lijkt het dat 1grote teug bij jou al aardig effect gaf :grin:

Peace
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pandan zei:
Gaaf man! Klinkt inderdaad allemaal wel heftig, zo in een keer. Misschien volgende keer kijken hoeveel je op het pijpje doet?
Klik om te vergroten...


Ik gokte op 2 sleutelpunten wat ik eerder is had afgewogen, dat was ca. 50 mg.
Volgende keer zorg ik wel dat ik een weegschaal bij de hand heb is toch wel verstandig met zulk sterk spul!
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#5
mandragora zei:
Leuk te lezen eens wat over DMT!

Wil ik vast en zeker ook proberen als het op me weg komt, for sure.

Moet je normaal niet meer dan 1 tuig doen van dat spul?
Blijven teugen en vasthouden, dit herhalen tot het echt niet meer lukt.., nee?

Al lijkt het dat 1grote teug bij jou al aardig effect gaf :grin:

Peace
Klik om te vergroten...

Ik zeg doen! Is echt de moeite waard :)
Ja dat klopt wel wat je zegt maar ik kon onmogelijk nog een hijs nemen :mrgreen:
Je blijft hijsen tot je in de trip komt ik nam 1 hijs van 10 seconden , even inhouden en weg was ik.
Toch een flinke dosis wat ik had denk !
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#6
DMT staat al veel te lang op me lijst.. tijd dat het uitgeprobeerd word.

Heb je de trip echt alleen maar ervaren doormiddel van kleuren te zien?
Wat heb je gevoeld? Geen spirituele ervaring? Heb dat namelijk van zoveel mensen gehoord. Dat is ook wat ik er graag uit zou willen halen.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
universal*flow zei:
DMT staat al veel te lang op me lijst.. tijd dat het uitgeprobeerd word.

Heb je de trip echt alleen maar ervaren doormiddel van kleuren te zien?
Wat heb je gevoeld? Geen spirituele ervaring? Heb dat namelijk van zoveel mensen gehoord. Dat is ook wat ik er graag uit zou willen halen.
Klik om te vergroten...

Nee ik heb nog geen spirituele ervaring gehad.
Het waren voor mij heftige kleuren en patronen, denk dat ik voor een spirituele ervaring een nog hogere dosis moet nemen en meer hijsen aan die pijp, heb ten slotte maar 1goede hijs genomen :) En hangt ook af van de kwaliteit neem ik aan.
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#8
Skippy zei:
Heel even kreeg ik een paniekgevoel omdat ik niet door had of ik wel ademhaalde en ik mijn lichaam niet voelde, toen probeerde ik te praten, ging vrij moeizaam, kwam niet meer uit dan 'wow, bizar en vaag'.
Ik liet de trip over me heenkomen, het is echt het extreemste wat ik ooit heb ervaren en veel heftiger dan ik had verwacht na alles wat ik heb gelezen en gehoord erover.
Klik om te vergroten...

Leuk om een DMT trip te lezen. Ik heb enige weken geleden ook DMT gebruikt (eerste keer) en het is fenomaal spul. Binnen 10 sec ben je in een andere sterke visuele werkelijkheid. Goed dat je dit kan beschrijven!

Ik vond het zo raar dat ik niet meer wist of ik wel of niet ademde, ik voelde het niet meer. Gelukkig had ik ooit ergens gelezen, dat je je ademhalingsreflex niet kunt verstoren met DMT en dat je moet vertrouwen op je lichaam, deze 'weet' dat het moet ademen, maar het voelt niet zo. Ik kreeg een derde trek niet meer naar binnen...

Hoe lang duurde de trip bij jou? Ik was met 5 minuten zo goed als weer terug. De nagloei is ook heerlijk :)

Alleen, het stinkt zo en het is zo scherp, wat zou daar aan te doen kunnen zijn?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
reverb zei:
Skippy zei:
Heel even kreeg ik een paniekgevoel omdat ik niet door had of ik wel ademhaalde en ik mijn lichaam niet voelde, toen probeerde ik te praten, ging vrij moeizaam, kwam niet meer uit dan 'wow, bizar en vaag'.
Ik liet de trip over me heenkomen, het is echt het extreemste wat ik ooit heb ervaren en veel heftiger dan ik had verwacht na alles wat ik heb gelezen en gehoord erover.
Klik om te vergroten...

Leuk om een DMT trip te lezen. Ik heb enige weken geleden ook DMT gebruikt (eerste keer) en het is fenomaal spul. Binnen 10 sec ben je in een andere sterke visuele werkelijkheid. Goed dat je dit kan beschrijven!

Ik vond het zo raar dat ik niet meer wist of ik wel of niet ademde, ik voelde het niet meer. Gelukkig had ik ooit ergens gelezen, dat je je ademhalingsreflex niet kunt verstoren met DMT en dat je moet vertrouwen op je lichaam, deze 'weet' dat het moet ademen, maar het voelt niet zo. Ik kreeg een derde trek niet meer naar binnen...

Hoe lang duurde de trip bij jou? Ik was met 5 minuten zo goed als weer terug. De nagloei is ook heerlijk :)

Alleen, het stinkt zo en het is zo scherp, wat zou daar aan te doen kunnen zijn?
Klik om te vergroten...

Heb zsm een tripreport geplaatst toen het nog vers in m'n geheugen zat.
Het is echt heftig spul ja, zat een paar dagen erna weer ermee in m'n handen maar heb het niet gedaan :P Moet wel bijzonder blijven natuurlijk !
Ja dat was even eng idd dat ik m'n ademhaling niet voelde en had van de visuele effecten echt een 'wtf momentje' , was mooier dan ik me had voorgesteld !
Het duurde bij mij precies 20 minuten, de laatste 5 minuten waren de patronen weg, zag ik alleen alle kleuren om mij nog wat versterkt.
Haha denk niet dat er iets tegen de smaak en geur te doen is , knijper op je neus :P . Het scherpe ook niet , misschien een bepaalde manier van roken ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."