Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD : Wonderland opnieuw gevonden / ontdekt!

LSD : Wonderland opnieuw gevonden / ontdekt!

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het begon eigenlijk onverwachter dan je je maar kunt bedenken of voorstellen.

Plots uit het niets kwam er ineens een mooie dag een wonder bijna leek het!

Mindset: Veel zin & goed gestemd over de reis!
Dosis: circa 400mics LSD & wiet en 150-200mg 70% geteste speed in bommetje.
Locatie: Paradijshuis/landgoed. Beter kon niet, lekker privé en genoeg perfecte chillplekken


Of een prachtlocatie & goed gezelschap me wat leek voor een reisje na een lange tijd.


Eerst reizen en slapen , wat niet makkelijk ging was toen circa 40 graden overdag in de zomer.. En veel muggen waren waar ik me mateloos aan kan irriteren soms toen ik even wou slapen/chillen soms waren er te veel lol.

Dus na een niet al te goede nacht slapen , maar opgestaan met een energievitamine pil (speed 70+ getest!150mg ruim was het dacht ik) En tegelijk een origineel Hartje :hearteyes: van circa 370 + mics (zullen vast experts zijn die dit in twijfel trekken , maar ze zijn perfect bewaard en rond de 400 mics volgens eerdere tests)

Ben nogal wat gewend zoals uit vorige reports van mij ook blijkt, maar deze was uniek!

+30 minuten

Begon de speed al te merken, neem het zelden maar was nu wel een gewenst effect gezien ik zo slecht / beetje had geslapen. Het was toen al (om circa 10 uur in de ochtend al makkelijk 30+ graden) Heb door dat feit goed en veel water gedronken gezien het nogal warm is als je iets wilt ondernemen maar het zweet teveel is, heb complete sproeier installatie ontkoppeld en daar even 'goed' wakker geworden.

+1-2 uur na inname:

De LSD begon verbazingwekkend goed te werken. Zag al goe in de lucht een structuur die niet te verklaren is, kan het omschrijven alsof allemaal lijnen overal waren die alles met elkaar verbonden. Vond het toen wel fijn even wat te doen met de energy, ging vervolgens lekker in het groen werken. Zover dat kon in die temperatuur, met pauzes 2 uur lang met plezier wat geholpen in bij ' moeder natuur' niet te omschrijven icm met relaxte muziek!


Was in een paradijsje hofje/plekje wat een erg mooie uistraling kreeg door de LSD. Daar in de schaduw gechillt aangezien het toen circa 38+ graden was!! Heb echt veel water gedronken en regelmatig een koude douche genomen, en na de trip een heerlijk warme douche, waarna ik heerlijk een 'power nap' had genomen. En weer verdwalde ik in geluiden kon me bij elke vogel, vliegtuig, auto al een heel beeld voorstellen.

Was samen met 'S' die op het idee kwam, me uitnodigde er is bijna geen beter gezelschap. lekker relaxed en had aan gedacht, werkelijk alles! En herinnerde me ook aan genoeg vocht drinken door het warme weer. En eten ook, waar ik niet veel trek in had door de speed. Was een hele tijd terug dat ik het genomen voor had als laatste. Dus dat sloeg flink in.. Nam een aantal uur was de hele tijd kwijt kan 1 minuut zijn of 6 uur zijn..

Was al snel even verstrooid vanwege de dosis en wiet wat ik ook had gerookt inmiddels met bier. Toen over gegaan op water en wat frisdrank^en heerlijk een BBQ & terrein :hearteyes: , was perfect Ben de namen kwijt ervan maar goed van het vlees, was ook genoeg aan scips koekjes e.d dus kon niet beter! Letterlijk als soort leven/preview van een soort LSD film/ actactiepark maar dan fairy tail magisch :hearteyes:

+circa 3-4 uur
Heb vaak muziek aan op trips maar luisterde nu ook naar de 'natuur' om me heen omdat ik dat eens kon horen ben dat niet gewend waar ik me al in kon verdwalen met de wiskundig achtige soort spinnenwebben over waren en verbonden waren.
Na wat voor mij leek uren deed ik 20 minuutjes later me headset op en ging helemaal mee in de muziek, maakte mijn eigen verzinsel van beelden erbij bij nieuwe muziek was een lounge/chill muziek die ik had, heb dat nu niet meer memory card had ik later gesloopt door onhandigheid mja had ook veel op voor geen tolerantie (circa 400mics getest) lol.
Had in die mindset zonder tijdsbesef heerlijk in de zon gelegen, met de meest ongelovelijke visualisaties van echt alles wat er in me hoofd opkwam, hoe alles in elkaar steekt letterlijk door de hallucinaties. Was een echt uniek moment tijdloos.Niet uit te leggen volgende keer ga ik kijken met gadgets of het echt is :)

+5 uur circa:

Even naar het bos gegaan toen ik me er wel goed voor voelde even de pute natuur insuiven :)

Prachtige dingen gezien, leek soms bijna of er in de bomen gespiegelde units waren die alles in de gaten houden,observeren. Dit waren gewoon vogels bleek (of niet volgende keer een gadget mee om te controleren:) ) maar was toen heel raar. heeft geen onnodige angst gezaaid wist dat er een logische verklaring voor zou zijn.

+7-8 uur

Werd wakker na een verfrissende slaap die ik zelden heb gehad, werd heerlijk trippend wakker met veel positieve energie, na even wat gechilled te hebben met 'S' (relaxed wat eten/drinken/joint en filosoferen ) daarna ging ik even het boes in met de trouwe viervoeter die mee was. Werd een iets langere wandeling als ik gepland had (onbekende omgeving/bos) Maar werd een onvergetelijke wandeling, was rustig dus kon in alle rust genieten van de natuur samen met de viervoeter.
Dacht even verdwaald te zijn (In Paradise) maar heb via GPS gewoon weer relaxed me weg terug gelopen bijzonder makkelijk, heerlijk die technologie toch soms. Kwam gelukkig al snel op het idee :)

Zag toen tussen de bomen vele lijnen/alles was met elkaar verbonden zelfs de zon met het licht wat ik in verschillende kleuren zag. Heb op een afgelegen zitplaats even met de viervoeter gespeeld, en genoten van de prachtige visuals. Leek alsof de LSD me letterlijk in een onbekend sprrokjesboek had genomen. Kan het niet anders verwoorden... was een nieuw wereldwonder zoals ik vaker met (hoge doseringen) LSD heb. had nu geen tolerantie ; was een tijd geleden voor het laatst.. Dus echt elk geluid beweging of muziek zag ik in de 'matrix'/wiskundigelijnen verder leven en veranderen.

De volgende keer zal ik wat visueel materiaal erbij zetten/en video('s) misschien :)

+9-10 of 11 uur:

Na deze tijd ging ik slapen na een heerlijke joint met olie gerookt te hebben en wat slaapvitaminies.

Werd erg duf wakker was nog steeds niet helemaal op aarde maar moesten wat dingen gedaan worden, na dit gedaan te hebben (even wat 'slaap' gepakt. Werd fijn wakker met die mindset)

Daarna heerlijk in de zon gezeten zover dat mogelijk was met de hoge temperatuur in de zon.. zeker 40+ graden met de vochtigheid voor het gevoel... In de schaduw circa 38 graden volgens weer toen..

Daarna in tijdelijke coma gelegen met de meest bizarre lucide dromen.

Na ik wakker werd moesten we weer weg; had een afspraak de volgende dag.

Dus enigszins abrupt werd het afgebroken en weer terug naar 'home'

Dit was het zal het later nog veranderen/toevoegen.

Hopelijk was het leuk te lezen!

En houd je aan je eigen normale dosis (meestal rond de 100-150mics voor de snoepers) anders 100 max denk ik, ik houd zelf wel van een unieke mooie reis vandaar de hoge dosis... Slechts mijn advies:)


Be safe & peace!
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi report. Zo'n hoge dosis geeft toch wel de leukste ervaringen. :)
Verstoorde de pep de trip niet? Ik had een keer 's middags een lijntje pep op, omdat ik veel moest doen in huis en in de loop van de avond LSD, maar de LSD kwam niet goed op gang, ik voelde wel een fijne, intense euforie.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deamon zei:
Mooi report. Zo'n hoge dosis geeft toch wel de leukste ervaringen. :)
Verstoorde de pep de trip niet? Ik had een keer 's middags een lijntje pep op, omdat ik veel moest doen in huis en in de loop van de avond LSD, maar de LSD kwam niet goed op gang, ik voelde wel een fijne, intense euforie.
Klik om te vergroten...

Dank voor je bericht!
Volgende keer word inderdaad pep vrij, was een eenmalig recept om te proberen.
Van de pure LSD puur snoepen met wat wiet is wat meer ontspannen is mijn ervaring nu :P

De LSD werkte heel sterk, (veel sterker dan de speed werkte, overheerste sterk) was op een lege maag ingenomen beide..

Weet niet hoeveel de pep nou de LSD beïnvloedde, voor mijn gevoel werkte het 'alleen' als energiebron. De LSD nam mij mee als een tornado in een aquarium bij wijze van spreken, prachtig blijf ik dat vinden..

Waarschijnlijk weer deze combi over een tijdje als ik tijd heb ervoor.
Of geen pep, maar gewoon een goede nachtrust prefereer ik denk ik toch :)
S
Spirit WolfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Was weer even een tijdje afwezig op het forum!
Enorm leuke trip om het zo te zien, ik zelf zou me nooit vermengen met LSD puur omdat het chemisch [ special k was een ander probleem ] maar van verhalen van vrienden is candyflip [LSD + mdma] ook een erg verleidelijke combinatie. Ik zelf gebruik nooit drugs door elkaar na alcohol + wiet. Al doe ik wiet ook bijna nooit.

Tips & Tops

Tip: Bijpassende plaatjes zijn altijd heerlijk!

Top: Heerlijk en netjes geschreven. Kon me goed voorstellen hoe het zal geweest zijn. De dosis zou tenminste bij mij ook zo hard gaan werken :grin:

Met vriendelijke groet, Spirit Wolf
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spirit Wolf zei:
Was weer even een tijdje afwezig op het forum!
Enorm leuke trip om het zo te zien, ik zelf zou me nooit vermengen met LSD puur omdat het chemisch [ special k was een ander probleem ] maar van verhalen van vrienden is candyflip [LSD + mdma] ook een erg verleidelijke combinatie. Ik zelf gebruik nooit drugs door elkaar na alcohol + wiet. Al doe ik wiet ook bijna nooit.

Tips & Tops

Tip: Bijpassende plaatjes zijn altijd heerlijk!

Top: Heerlijk en netjes geschreven. Kon me goed voorstellen hoe het zal geweest zijn. De dosis zou tenminste bij mij ook zo hard gaan werken :grin:

Met vriendelijke groet, Spirit Wolf
Klik om te vergroten...
LSD komt uit een stof die door een soort schimmel wordt gemaakt, je kunt het natuurlijk-achtig zien. :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Precies van de moederkoorn als ik me niet vergis :wink:

Een aangepaste graan soort..
S
Spirit WolfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oké, en al was het niet chemisch!
Ik vind het nog steeds een enge gedachten om LSD te proberen. Zelfs als ik zware ketamine trip heb meegemaakt vind ik LSD enorm eng. Voor mijn gevoel ga ik echt helemaal op in me gedachten en ga ik er helemaal in verzinken...zal vast tussen me oren zitten maar in deze mindset de trip in gaan zal tenminste niet goed gaan!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Uiteindelijk kun je alles zo wel terugrelativeren naar natuurlijke bestanddelen, maar LSD wordt gewoon gesynthetiseerd in een lab dus is gewoon chemisch. Coke komt ook van cocabladeren maar is ook niet natuurlijk. Of het chemisch of natuurlijk is maakt natuurlijk weinig uit, het gaat om het effect wat je ermee bereikt toch? :grin:

Spirit Wolf zei:
Ik vind het nog steeds een enge gedachten om LSD te proberen. Zelfs als ik zware ketamine trip heb meegemaakt vind ik LSD enorm eng.
Klik om te vergroten...

Ik vind LSD behoorlijk overrated qua verhalen. Was er ook wat huiverig voor maar vind een gemiddelde LSD-trip niet heftiger dan bijvoorbeeld paddo's of keta. Heb met keta heftigere trips meegemaakt dan met LSD :wink:

Uiteraard moet je LSD niet nemen als je er bang voor bent, alleen als je er echt zin in hebt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
Uiteindelijk kun je alles zo wel terugrelativeren naar natuurlijke bestanddelen, maar LSD wordt gewoon gesynthetiseerd in een lab dus is gewoon chemisch. Coke komt ook van cocabladeren maar is ook niet natuurlijk. Of het chemisch of natuurlijk is maakt natuurlijk weinig uit, het gaat om het effect wat je ermee bereikt toch? :grin:

Spirit Wolf zei:
Ik vind het nog steeds een enge gedachten om LSD te proberen. Zelfs als ik zware ketamine trip heb meegemaakt vind ik LSD enorm eng.
Klik om te vergroten...

Ik vind LSD behoorlijk overrated qua verhalen. Was er ook wat huiverig voor maar vind een gemiddelde LSD-trip niet heftiger dan bijvoorbeeld paddo's of keta. Heb met keta heftigere trips meegemaakt dan met LSD :wink:

Uiteraard moet je LSD niet nemen als je er bang voor bent, alleen als je er echt zin in hebt.
Klik om te vergroten...

+1

En indien het je eerste keer(of tweede keer) is rustig aan het stofje wennen, met geteste zegels natuurlijk :wink:
W
WeirdyBeardyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Super lekker report! Wat een chille ervaring :hearteyes:

Waar waar was je eigenlijk joh met je 40 graden... :hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
WeirdyBeardy zei:
Super lekker report! Wat een chille ervaring :hearteyes:

Waar waar was je eigenlijk joh met je 40 graden... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Altijd goed te horen dat het leuk is om te lezen dank je!
Geloof het of niet maar was toen eerste nacht in Nederland en tweede nacht/rust BE :hearteyes:

Was echt in een soort nieuw onbekend Efteling/Disney park beland naar mijn beleving toen ik even de natuur opzocht.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wooooow dat klinkt gewoon echt magisch! Wat vet zo als je op zo'n mooie plek bent en dan ook nog zo mooi kan trippen, dat zijn dingen die je toch wel eens mee wil maken in je leven, prachtig denk ik!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."