Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWOW! 6e keer xtc, 1e keer speed, 1e keer mdma

WOW! 6e keer xtc, 1e keer speed, 1e keer mdma

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar? A State of Trance 650 Utrecht
Wie? Ik en nog meer mensen maar die worden tijdens het verhaal beschreven
Wat? 1 rode superman, 1 speedbommetje (geen idee hoeveel precies), 150 mg mdma


Eindelijk! Het was 15 februari, na maanden van aftellen was eindelijk de dag gekomen dat we naar ASOT mochten. Ik werd rond 11 uur 's morgens wakker en zou rond 13u opgehaald worden om naar Utrecht te vertrekken. We bleven bij een vriend die daar woont slapen en gingen eerst alvast de slaapspullen afleveren en een paar biertjes drinken om een beetje in de sfeer te komen.

Om 20:15u vertrokken we vanaf het appartement naar de jaarbeurs en rond een uur of 21 waren we binnen. Eerst nog een kluisje kopen enz... Om half tien kwamen we aan bij de mainstage. Omdat het al 5 maanden geleden was dat ik had gebruikt kon ik niet wachten en ik pakte dan ook gelijk een halve superman. M pakte ook gelijk een halve, de rest pakte nog niets. Ik begin maar een beetje te dansen want ik moet toch altijd ongeveer een uurtje wachten tot ik iets voel. Op een gegeven moment worden mijn benen licht en ik krijg een beetje een warm gevoel, dat is snel! Ik kijk op mn telefoon en zie dat het pas 22 uur is! Na een half uur begint hij al op te komen! Ik begin dolblij naar iedereen toe te lopen en enthousiast te vertellen dat ik hem al voel komen :rolleyes:. Ondertussen hebben een aantal anderen ook wat gepakt. M komt een kwartiertje later naar me toe dat hij hem ook begint te voelen.

Wat mij betreft is de party begonnen en ik begin al helemaal los te gaan. Op een gegeven moment, denk rond 23u zie ik Y staan. Over Y moet ik ff wat vertellen. Hij ging vorig jaar voor het eerst mee naar een groot feest (ook asot) en had het idee dat hij gewoon lekker met zijn beste vrienden ging genieten van de muziek waar hij van houdt. Hij kwam er alleen pas 's middags achter dat al zijn vrienden drugs gingen gebruiken, terwijl hijzelf altijd dacht: drugs moet je niet doen, afblijven die zooi! Hij is dus ook best in shock geweest vorig jaar. Gelukkig was S erbij die toen met hem 2 uur heeft staan praten en hem wat op zn gemak stelde. Nu is het een paar maanden geleden uitgegaan met zijn vriendin waar hij al sinds zijn 13de(?) een vaste relatie mee had. Heeft het even moeilijk gehad maar ondertussen wel verwerkt. Hij had zich bedacht: Fuck it! Ik ben maar 1 keer jong, als ik straks 40 ben en een gezin enz. heb kan het niet meer en wil er geen spijt van krijgen dus, ik ga gewoon gebruiken dit jaar.

Ik zag Y dus staan en zag dat hij hem begon te voelen, stond een beetje te heen en weer te wippen en had een grijns op zijn gezicht. Ik loop naar hem toe en vraag hoe het gaat. Hij: Ja lekker man! Ik zeg: hahaha mooizo, ik zie het! En kerel, mooier dan dit gaat het leven waarschijnlijk niet worden dus ik zeg je 1 ding... Geniet van vanavond!
En genieten heeft hij gedaan, dat kan ik je wel vertellen.

Ondertussen heb ik ook mijn tweede halve superman gepakt (precieze tijd weet ik niet). Ik ga echt lekker op dit moment. Dan komt H naar me toe en zegt: Kerel, ik ga je optillen! Ik denk nja okee dan... Ik ga op zijn schouders zitten, kom boven het publiek uit, zie de dj op zo'n 20 meter afstand en begin lekker los te gaan. Dan draait H zich om, ik kijk gewoon vooruit en zie die hele menigte voor me! Wat een machtig gezicht! De muziek begint te zweven en ik zweef heerlijk mee. De bass klapt erin, ik zie al die vuisten en handen van al die mensen omhoog gaan en ikzelf ga volledig los! Dit beeld zal ik nooit meer vergeten.

H heeft me weer neergezet en ik sta in een heerlijke space los te gaan :hearteyes:. Iedereen knuffels en kusjes geven. Erg veel bij N, dat is toch wel een erg leuk meisje :flushed: . Heb met niemand zoveel geknuffeld als met N. Op een gegeven moment staat ze voor me, ik loop naar haar toe en sla van achter mijn armen om haar heen, geef haar een kusje op haar wang en blijf in die houding met haar staan dansen... PUUR GELUK op dat moment :hearteyes::hearteyes:.

Zit nu echt lekker te gaan in een ontzettend stabiele trip, normaal heb ik ups en downs maar nu ga ik gewoon constant ontzettend lekker. Begin met iedereen van de groep te praten, knuffelen en als ik zie dat ze het erg warm hebben gooi ik wat water onverwachts in hun nek. Wat een ge-wel-di-ge gezichtsuitdrukkingen levert dat op HAHAHA :grin: !

Op een gegeven moment komt Y naast me staan en slaat zijn arm om mijn schouders, ik sla mijn arm om zijn schouders, de andere arm doen wel allebei omhoog en we beginnen te springen. Wat een heeeerlijk moment. Zo heb ik Y vorig jaar toch niet meegemaakt.

Na een tijdje wil ik eigenlijk nog wel wat xtc, had zelf maar 1 pil bij me maar als ik meer wilde kon ik altijd aan S vragen, die had meer dan genoeg bij zich. Ik kijk rond, geen S te zien. Dan maar naar B (vrouw van S) en vraag of ze nog een pil voor me heeft. Nee, die heeft S zegt ze. Ik heb alleen maar speed voor je. Ik denk nou vooruit dan, probeer ik dat ook een keer. Heb geen idee hoe ik dat moet doseren maar ik vertrouw B voor 200% dus ik ga er van uit dat ze me een goede dosis geeft. Ik slik het bommetje door.

15 min later..
BAM! Ik ben weer helemaal helder. Volledig uit mn space gerukt door die speed. Maar goed, ik ga gewoon lekker door met feesten. Op een gegeven moment zie ik dan eindelijk S en vraag of hij nog een pil heeft. Nee, hij had ze voor 20 euro(!) per stuk verkocht aan een paar mensen hahahaha. Toen herinnerde ik me dat M me had vertelt dat hij genoeg bij zich had en dat ik altijd wat kon hebben als ik wilde. Dus ik vraag aan M of hij nog wat voor me heeft. Ja, maar alleen poeder. Okee, maakt niet uit, probeer ik dat ook een keer. Ik maak mn pink nat, steek hem in het zakje en leg hem op mn tong... BAHBAHBAHBAH WAT IS DIT SMERIG!!!!!!! gelijk 4 slokken water erachteraan om het weg te spoelen. Zo doe ik 3 likjes. De rest van het zakje mag ik hebben van M. Door de mdma komt de space weer een heel klein beetje terug maar bij lange na niet op het niveau van voor de speed.'
'
Op een gegeven moment kijk ik naast me en zie ik dat nou goed?! Ja! Het is F!!!! Ik wist dat hij ook hier zou zijn met nog een paar vrienden maar had niet verwacht om hem tegen te komen, we wilden namelijk niets afspreken omdat we geen 'verplichtingen' wilden hebben. Zie ik hem hier op 2 meter naast me helemaal los gaan. Ik loop naar hem toe: HEEEEEYYYY!!! Hij: HEEEEYYYY!!! (knuffel) en we beginnen samen los te gaan :rock: , hij had overigens niks gebruikt. Ik vraag hem waar de rest is en loop met hem mee. Daar is ook K. Hij had ook supermans gehad. Net op het moment dat ik bij hun aankom beginnen mijn drugs helaas een beetje uit te werken. We hadden in de groep niks meer behalve speed en dat besloot ik niet te pakken want dan had ik nu waarschijnlijk nog niet geslapen. K daarentegen, had een gigantische praatkick en begint me een ontzettend lang verhaal te vertellen waar ik misschien 5% van heb meegekregen.

Laatste uurtje ben ik nog teruggegaan naar onze groep maar voelde me niet echt lekker dus dat was niet meer zo'n denderend succes.

Al met al heb ik echt de nacht van mn leven gehad. Dit is echt verreweg de beste trip ooit met de chillste groep mensen ooit geweest., Zal deze nooit vergeten!

Bedankt voor het lezen :wave:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt als een leuke ervaring! Lekker knuffelen, lekker losgaan.
Toch moet ik eventjes lullig doen door te zeggen dat de combinatie speed en XTC funest is voor je lichaam/hersenen. De volgende keer zou ik het gewoon bij 1 van de 2 laten, om hersenschade te voorkomen.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja klopt! Had me ook niet ingelezen over speed van tevoren, was gewoon een impulsieve actie. Maar wist ook helemaal niet dat we speed bij ons hadden :P . Grenzen van mezelf waren ook nogal vervaagd door de X.
Maar ik vond het ook helemaal geen chille combinatie, ik houd heel erg van die space die je krijgt van xtc, maar door de speed was die gelijk weg. Doe ik dus niet meer! :)
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahahaha, je verhaal is zó herkenbaar, echt wow. Ik ben blij voor je! Ik denk dat ik ook wel snap wat je heeft bewogen om aan de pep te gaan, niks is zo kut als het gevoel dat je trip ook maar een klein beetje afneemt. Maar ik heb echt genoten van je verhaal. Liefde! ˂3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."