Hoi allemaal,
Ik heb, zoals waarschijnlijk veel anderen, een super leuke koningsdag gehad. Op deze dag heb ik 4fmp en ketamine gebruikt en die ervaring wil ik graag met jullie delen
![:)]()
Beetje info: Ik ben 20, 1.80 en 70 kg. Ik heb 3x 4fmp gebruikt en 1x ketamine.
Het weekend zou al goed beginnen met een feestje op koningsnacht. Voor de zekerheid had ik een domino meegenomen (je weet maar nooit) maar had het gebruik niet gepland. Om 01:30 was ik het eigenlijk al zat want het was niet wat ik er van verwachtte en ben naar huis gegaan. De volgende dag moest het leuker worden!
Zaterdagochtend lekker uitgeslapen met vriendjelief en om 12:00 bij vrienden afgesproken. Samen hebben we door de stad gelopen en om 13:00 met andere vrienden op het station afgesproken. Met een groepje van ongeveer 8 man zijn we op weg gegaan naar een parkrave in Amsterdam. Ik was overal op voorbereid: vesten, water, eten, slagroomspuit, 100 patronen, ballonnen en zelfs wc-papier. Aangekomen op station Sloterdijk hadden we eigenlijk geen idee waar we naar toe moesten en zijn maar in een richting gaan lopen. Na een half uur zoeken gaven we het op en wachtten we op een vriend die ons kwam ophalen. Aangekomen bij de rave, was er nog bijna niemand. Kleedje neergelegd en even van de zon genoten.
Rond 14:30 kwam het gesprek op het onderwerp 'dus wat gaan we nemen?'. Ik had 2cb, ketamine gemixt met 2cb (lang verhaal), domino's en 4fmp bij me. Keuze zat dus. We dachten eerst om allemaal 2cb te nemen maar daar was geen animo meer voor. 4fmp leek ons fijn dus dat namen we. Het was een capsule met ongeveer 150 mg van de smartshop.
Anderhalf uur later voelde ik nog niets. Ik vind het vragen van 'voel jij al wat?' altijd zo vervelend maar ging toch even peilen bij de rest. Het werkte bij niemand nog. We besloten een snuifje keta te nemen. Dit vond ik erg spannend omdat het pas de tweede keer voor me was en de vorige keer was ook te verwaarlozen. Na een half uur begon alles te tintelen, mijn mondhoeken gingen omhoog staan en ik voelde me erg vaag. Ik had de enorme drang om te gaan dansen, je snapt dus wel dat hij op dit moment insloeg haha. Dit was bij iedereen het geval. Ontzettend leuk om allemaal op dezelfde lijn te zitten! Tussendoor errug veel ballonnen gedaan. We deden allemaal steeds de 'stille ballon'. Dus in één keer inhaleren, hierdoor adem je ook niet steeds je eigen koolstofdioxide in!
De politie is regelmatig langs geweest maar geen gedoe verder. We moesten om 20:00 stoppen maar rond 18:00 werd het donker dus besloten we naar huis te gaan. Inmiddels waren we met een groep van 15 man en gingen we afteren bij een vriend thuis. Ik ben nog even naar de supermarkt gegaan voor ijsjes, fruit en andere lekkere dingen. Toen we bij die vriend waren, kakte het een beetje in. De 4fmp was een beetje uitgewerkt en de laatste snuif keta was ook een hele tijd geleden. Er moesten nog wat vrienden komen, zij hadden ook de aux-kabel zodat er muziek gedraaid kon worden dus even wachten..
Toen die vrienden er waren en er eindelijk muziek werd gedraaid, begon iedereen weer te leven. De keta ging rond en het was super gezellig! Ik vond het alleen erg ongemakkelijk om om ketamine te vragen. Heb dit even besproken en ben daarna gerust gesteld. Een vriendin van me gaf me het zakje maar ik had liever dat zij een puntje maakte. Ze legde uit dat ik het beter zelf kon doen omdat ik zo leer wat ik prettig vind. Nou daar ging ik dan, keta scheppen voor mezelf, een ongemakkelijke ervaring wel :P Ik begon weer helemaal te tintelen en had gesprekken over de grootste onzin. Rond 23:00 besloten 8 vrienden een kwartje domino te nemen maar dat trok mij niet zo, ook ivm de schadelijkheid enzo. Hij kwam erg hard bij ze binnen en toen was ik wel heel blij dat ik niet had meegedaan! Inmiddels waren er al veel mensen weg en besloot ik mijn laatste snuif te nemen. Zo'n 10 minuten later nog een collectieve ballon en toen voelde ik me onwijs vaag. Ik zat vastgeplakt aan de bank maar het voelde heerlijk! Toen het wat was afgezwakt heb ik mijn spulletjes gepakt en ben ik met mijn vriend rond 06:00 naar huis gegaan.
We hadden nog precies 4 uur slaap voor we bij mijn familie op de koffie moesten zijn, zo'n fijn vooruitzicht altijd na drugsgebruik. Ik heb erg onrustig geslapen en ben maar gaan douchen. Het familiebezoek gelukkig zonder kleerscheuren overleefd en thuis nog 6 uur geslapen. Daarna voelde ik me als herboren!
xx