Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsavondje speed en alcohol

avondje speed en alcohol

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
n
ninandLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jawel zelf weg gebracht naar een test centrum bedoelde ik te zeggen!
n
ninandLid
01-01-2024, 00:00
#2
@fool is getest door mijzelf en ik was aangenaam verrast!

Verder denk ik dat het aan mn eten lag. Ik heb vakantie dus erg regelmatig eten zit er niet in. Had ik beter wel kunnen doen.

Bedankt voor de reacties.
Truste!
n
ninandLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vooraf: ik ben een jongen van 18 jaar en heb redelijke ervaring op t gebied van uppers: speed, xtc, mdma, 2cb, coke, 4 FA.

Wat er deze avond op het menu stond:
300 mg speed
8 à 9 glazen alcohol

Voorafgaand aan deze avond nacht was het niet gepland om speed te gebruiken, maar na kort overleg met mijn vrienden kwamen we toch tot het besluit om vanavond speed te gebruiken.

Al een tijdje was ik aan het switchen van dealer om zo een steeds betere kwaliteit te verkrijgen. En voor deze keer was het eindelijk zo ver, 73% amfetamine sulfaat, eerder had ik 68% en 70% verkregen maar echter nog nooit 73%.

Afijn het begin van de avond verliep rustig, gezellig 1 of 2 biertjes nuttigen om vervolgens 3 sleutel puntjes te snuiven à 40 mg. 10 min later voelde ik de speed aardig binnen komen maar nog niet op het gewenste niveau. Ik nam nog 2 sleutel puntjes. Hierna zat ik op het gewenste niveau en heb lekker zitten praten met mn vrienden over van alles en nog wat. Ik ervaar het gebruik van speed altijd als erg spraakzaam en praten over dingen die nergens over gaan.

Rond 00:30 uur stapten we op de fiets en fietsten we richting den Bosch om daar wat kroegen/clubs te bezoeken. Ik heb hier enorm veel gepraat en onuitputtelijk gedanst om 04:00 vertrokken we richting huis en rond 02:30 uur had ik nog ongeveer 100 mg gesnoven. Dit kwam doordat ik erg inkakte rond 02:00 uur.

Normaal gesproken neem ik nooit bij maar de energie was verdwenen. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van is?

Nu lig ik in bed en heb ik flinke plafond dienst maar ik probeer te rusten en morgen nog een beetje fit te zijn.

Gr.
Ninand
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je genoeg gegeten, als je je energie kwijt bent?


Daarbij, je zegt dat je 73% speed hebt, heb je dit zelf naar het testcentrum gebracht?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ninand zei:
Normaal gesproken neem ik nooit bij maar de energie was verdwenen. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van is?
Klik om te vergroten...

Dat kan verschillende oorzaken hebben. Als je weinig gegeten hebt heb je weinig energie. Als je weinig geslapen hebt heb je weinig energie. Als je de hele dag gewerkt heb kan het zijn dat je energie ook sneller op is. Alcohol verdoofd, dus als je te veel drinkt wordt je ook moeier.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Alcohol verdoofd, dus als je te veel drinkt wordt je ook moeier.
Klik om te vergroten...

Hier is speed en alcohol onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Alcohol heeft geen effect op de energie die speed geeft vind ik.... vind alcohol een leuke toevoeging onder invloed van speed :grin: Je word niet dronken maar het geeft een heerlijk mixgevoel.

Ook als je eerst helemaal dronken bent en je snuift een lijntje speed ben je in 1 klap weer helemaal helder :grin:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oftewel, je weet niet zeker dat het 73% pure speed is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."