Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jawel zelf weg gebracht naar een test centrum bedoelde ik te zeggen!"
"Vooraf: ik ben een jongen van 18 jaar en heb redelijke ervaring op t gebied van uppers: speed, xtc, mdma, 2cb, coke, 4 FA. Wat er deze avond op het menu stond: 300 mg speed 8 à 9 glazen alcohol Voorafgaand aan deze avond nacht was het niet gepland om speed te gebruiken, maar na kort overleg met mijn vrienden kwamen we toch tot het besluit om vanavond speed te gebruiken. Al een tijdje was ik aan het switchen van dealer om zo een steeds betere kwaliteit te verkrijgen. En voor deze keer was het eindelijk zo ver, 73% amfetamine sulfaat, eerder had ik 68% en 70% verkregen maar echter nog nooit 73%. Afijn het begin van de avond verliep rustig, gezellig 1 of 2 biertjes nuttigen om vervolgens 3 sleutel puntjes te snuiven à 40 mg. 10 min later voelde ik de speed aardig binnen komen maar nog niet op het gewenste niveau. Ik nam nog 2 sleutel puntjes. Hierna zat ik op het gewenste niveau en heb lekker zitten praten met mn vrienden over van alles en nog wat. Ik ervaar het gebruik van speed altijd als erg spraakzaam en praten over dingen die nergens over gaan. Rond 00:30 uur stapten we op de fiets en fietsten we richting den Bosch om daar wat kroegen/clubs te bezoeken. Ik heb hier enorm veel gepraat en onuitputtelijk gedanst om 04:00 vertrokken we richting huis en rond 02:30 uur had ik nog ongeveer 100 mg gesnoven. Dit kwam doordat ik erg inkakte rond 02:00 uur. Normaal gesproken neem ik nooit bij maar de energie was verdwenen. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van is? Nu lig ik in bed en heb ik flinke plafond dienst maar ik probeer te rusten en morgen nog een beetje fit te zijn. Gr. Ninand"
"Beste drugsforum leden, Ik ben een jongen van 18 jaar en zit al een tijdje op het forum lees bijna alle trip-reports en vind dit erg leuk om te doen. Zelf heb ik al enige ervaring met xtc en andere drugs soorten (2cb, N2O, cannabis.) Na deze 2e keer heb ik het dan ook al enige keren meer gedaan. Wat informatie vooraf, Waar:redelijk grote discotheek. met wie:2 goede vrienden ik noem ze even B en A, en nog 2 (T en D) die het bij alcohol hielden. wat:2 witte nintendo p.p. (getest 198-210 mg) over 7 uur. Na de eerste keer xtc te hebben geprobeerd (wat iets minder was voor een vriend van me) wilden we het heel graag nog een keer proberen en deze keer wilden we ook zeker weten dat het goed zou gaan. Van te voren dus goed ingelezen op internet en veel te weten gekomen. Dit komt ook mede doordat ik erg geïnteresseerd ben in verschillende drugssoorten. Afijn 22:00 uur, we pakte de bus vanuit Den Bosch richting Gemert en besloten voordat we zouden beginnen eerst even de omgeving te verkennen. Na een rondje te hebben gelopen was het dan zo ver (23:15), we pakte alle 3 een halve nintendo, het wachten kon beginnen. We probeerde ons zo min mogelijk op de inslag te focussen en lekker los te gaan op de muziek. Rond 00:00 uur stond B al flink strak en besloten we even te gaan zitten in de rokersruimte onder het genot van een sigaretje natuurlijk. Ikzelf voelde eigenlijk nog vrij weinig maar ik dacht, het komt vanzelf. En niets was minder waar als een donderslag bij heldere hemel kwam hij binnen en wat was het lekker. Onvoorstelbaar veel euforie en ontzettend veel liefde. Liefde voor iedereen en alles voor mijn vrienden en voor iedereen in de discotheek. Ontzettend veel leuke gesprekken gevoerd, ik kan me nog herinneren dat er een meisje naar me toe kwam en die vroeg gaat ie wel lekker? Dus ik met m'n wazige kop, "ja hoor, alleen ik mis iets in m'n telefoon." dus zij vraagt: "wat dan?" "jou nummer!" zij lachen natuurlijk en nog lekker gedanst. rond 01:30 was de piek van de Nintendo over, maar we wilden nog wel wat meer. Rond dit tijdstip dropten we alle drie dus nog een halve. Met B en A ging het ondertussen ook nog top. Na een half uurtje sloeg het 2e halfje al in en wat was het weer top, dansen zonder ook maar even na te denken over hoe je eruit ziet, lachen tot je kramp in je buik krijgt en kauwen tot je er bij neervalt. Vanaf dit moment ben ik ook een beetje het tijdsbesef kwijt geraakt maar rond 2 uur kwam Code-Black (hardstyle) draaien, wederom helemaal los gegaan en ondertussen waarschijnlijk rond 03:00 nog een hele Nintendo gesnoept. (was niet de slimste zet), we hadden via via geregeld dat we met iemand mee naar huis konden rijden dus we gingen rond 5 uur pas weg tijd genoeg dus om nog een keer los te gaan. Wel nog 1 min puntje, er kwamen 2 gasten naar ons toe die wilde allemaal pillen kopen van ons en ze waren lastig van ons af te slaan, uiteindelijk wel gelukt en nog even genoten van het einde. De autoreis was hemels lekker uit het raam hangen, de vogels al weer horen fluiten en de zon al zien op komen. eenmaal aangekomen op het station bleek een fiets gestolen te zijn van A en hij ging dus bij mij achterop. Rond 08:00 uur lag ik lekker in bed en heb geslapen als een roos. De dagen erna wel best brak gevoeld maar het was het zeker waard. Ik hoop dat jullie plezier hebben gehad aan het lezen van mijn eerste trip report en tips zijn zeker welkom en natuurlijk volgen er meer trip reports want dit is ondertussen al weer zo'n jaartje geleden."
"@fool is getest door mijzelf en ik was aangenaam verrast! Verder denk ik dat het aan mn eten lag. Ik heb vakantie dus erg regelmatig eten zit er niet in. Had ik beter wel kunnen doen. Bedankt voor de reacties. Truste!"