#1
Gisteravond rond deze tijd kwam ik thuis met 20 g Dragon Dynamites en 2 groene Heineken pillen na een avondje blowen met vrienden.
Met eerdere ervaringen met psychedelica had ik vertrouwen in deze trip en stond goed in m'n schoenen. Hiervoor heb ik tweemaal truffels gedaan, vrij wat ervaring met mxe, 2CB en 2CE.
Goed, ik nam de truffels in en een halve pil. Ik maakte m'n kamer wat de setting was klaar. Een lekker gedempt lichtje boven m'n heerlijk zachte bed. Laptop met YouTube ervoor. Even snel nog een douche genomen. Eigenlijk begon het onder de douche te werken, de badkamer zag er opeens heel warm en gezellig uit. Zo voelde het niet alleen, maar zo zag ik het ook.
Z'n zalig besef van bewust zijn schoot door me heen. Ik had er zin in, bleef nog even hangen in de douche en genieten van de vibe. Daarna snel me aangekleed en op bed gaan liggen. Ondertussen hoe later het word hoe meer kleine stukjes x ik neem. Ik voel me scherp, bewust, zalig, liefdevol maar wat genoot van deze gesprekken met mezelf.
Ik probeer nog alles even voor de geest te halen, van daar dit trip report ook.
Ik zat met mijn ogen gesloten en genoot van de psychedelische wereld. Ik verkende veel gebieden. Tijd voor een jointje, ik kijk op en wil er een draaien en alles gaat 2x zo soepel en snel als normaal! Gaaf, ik voelde me echt iemand met een master mind.
Vrijwel de gehele trip heb ik ook wel duistere dingen gezien, ze maakten me echter niet bang. Ze maakten me wat dingen duidelijk voor mezelf, hoe ik verder moet met m'n leven, mezelf leren kennen. Vroeger heb ik ook een moeilijke geboorte gehad. Op een gegeven moment was ik in het ziekenhuis. Ik werd geboren, de bliss die ik voelde tussen mij en m'n ouders heb ik tijdens de trip nog nooit gevoeld, tenminste, niet waar ik me bewust van ben.
Gek, ik had nooit z'n goede band met m'n ouders.. Ik woon nu ook al sinds m'n 16e niet meer thuis. Zet me toch wel tot nadenken hoor. Zo kwamen allerlei banden tussen mij en mensen om mij heen naar voren. Allemaal interessant en leerzaam, hoezo drugs is slecht voor je?
Als ik mijn ogen open deed zag ik vrij wat hallucinacties. Niet zo intens dat ik totaal m'n kamer niet herken, maar moest wel goed hard lachen om hoe dingen vervormden en eruit kwamen te zien.
Ook jeugdherrineringen kwamen naar boven waarvan ik niet eens wist dat ik ze nog had. Wat is dit een gave combo! Helaas tegen een uur of 6 nam het effect van beide drugs wel wat af en ik was vrij moe en ben gaan slapen. Tegen half 11 gaan ontbijten, koffie, 2 boterhammen (bah wat droog) en wat lichte buikkrampen daarna me opgefrist naar de shop gegaan om er even een te roken. Ik zette alles voor mezelf op een rijtje wat er nu is gebeurd en wat ik nu kan en moet veranderen.
Voor de mede trippers,
Ik heb een aantal vraagjes.
-Ondanks de duistere kantjes kon ik deze trip prima aan en makkelijk sturen, zijn paddo's veel intenser dan dit? En lsd? Ik heb wel sterk het gevoel dat dit een leuke kennismaking is, maar ik een diepere trip aan kan en graag zou willen mee maken. Iemand advies?
Hebben jullie vragen voor mij?
Post gerust!
Met eerdere ervaringen met psychedelica had ik vertrouwen in deze trip en stond goed in m'n schoenen. Hiervoor heb ik tweemaal truffels gedaan, vrij wat ervaring met mxe, 2CB en 2CE.
Goed, ik nam de truffels in en een halve pil. Ik maakte m'n kamer wat de setting was klaar. Een lekker gedempt lichtje boven m'n heerlijk zachte bed. Laptop met YouTube ervoor. Even snel nog een douche genomen. Eigenlijk begon het onder de douche te werken, de badkamer zag er opeens heel warm en gezellig uit. Zo voelde het niet alleen, maar zo zag ik het ook.
Z'n zalig besef van bewust zijn schoot door me heen. Ik had er zin in, bleef nog even hangen in de douche en genieten van de vibe. Daarna snel me aangekleed en op bed gaan liggen. Ondertussen hoe later het word hoe meer kleine stukjes x ik neem. Ik voel me scherp, bewust, zalig, liefdevol maar wat genoot van deze gesprekken met mezelf.
Ik probeer nog alles even voor de geest te halen, van daar dit trip report ook.
Ik zat met mijn ogen gesloten en genoot van de psychedelische wereld. Ik verkende veel gebieden. Tijd voor een jointje, ik kijk op en wil er een draaien en alles gaat 2x zo soepel en snel als normaal! Gaaf, ik voelde me echt iemand met een master mind.
Vrijwel de gehele trip heb ik ook wel duistere dingen gezien, ze maakten me echter niet bang. Ze maakten me wat dingen duidelijk voor mezelf, hoe ik verder moet met m'n leven, mezelf leren kennen. Vroeger heb ik ook een moeilijke geboorte gehad. Op een gegeven moment was ik in het ziekenhuis. Ik werd geboren, de bliss die ik voelde tussen mij en m'n ouders heb ik tijdens de trip nog nooit gevoeld, tenminste, niet waar ik me bewust van ben.
Gek, ik had nooit z'n goede band met m'n ouders.. Ik woon nu ook al sinds m'n 16e niet meer thuis. Zet me toch wel tot nadenken hoor. Zo kwamen allerlei banden tussen mij en mensen om mij heen naar voren. Allemaal interessant en leerzaam, hoezo drugs is slecht voor je?
Als ik mijn ogen open deed zag ik vrij wat hallucinacties. Niet zo intens dat ik totaal m'n kamer niet herken, maar moest wel goed hard lachen om hoe dingen vervormden en eruit kwamen te zien.
Ook jeugdherrineringen kwamen naar boven waarvan ik niet eens wist dat ik ze nog had. Wat is dit een gave combo! Helaas tegen een uur of 6 nam het effect van beide drugs wel wat af en ik was vrij moe en ben gaan slapen. Tegen half 11 gaan ontbijten, koffie, 2 boterhammen (bah wat droog) en wat lichte buikkrampen daarna me opgefrist naar de shop gegaan om er even een te roken. Ik zette alles voor mezelf op een rijtje wat er nu is gebeurd en wat ik nu kan en moet veranderen.
Voor de mede trippers,
Ik heb een aantal vraagjes.
-Ondanks de duistere kantjes kon ik deze trip prima aan en makkelijk sturen, zijn paddo's veel intenser dan dit? En lsd? Ik heb wel sterk het gevoel dat dit een leuke kennismaking is, maar ik een diepere trip aan kan en graag zou willen mee maken. Iemand advies?
Hebben jullie vragen voor mij?
Post gerust!