Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB – Triomfantelijke frisheid

GHB – Triomfantelijke frisheid

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stofnaam: GHB
Dosering:
0:00 – 4 milliter
2:00 – 6 milliter
3:00 – 5 milliter

Het is lang geleden, een report op DF. Ik ben m'n schrijftafel proces wel redelijk overstegen wat betreft het vatten van psychoactieven in literaire tekst. Voeg daaraan toe dat ik al veel diepe en krachtige ervaringen heb met psychoactieven en 500 microgrammen vloeibare acid of 5 gram gedroogde zwammen geen indruk meer op me achterlaten. Waarom ik dit report toch schrijf? Ik trachtte dit nooit mogelijk, een solide gevoel van innerlijke kracht dat zich blijft continueren. En dat na een debakel hetgeen ik nader in dit report zal belichten.

GHB. Een middel dat berucht is door overdoseringen en verslavingen maar door insiders geprezen voor z'n krachtige roes zonder een kater achteraf. Ook ik moest eraan geloven zo'n 7 jaar terug. Ik kon liters tegen een spotprijs inkopen. Het begin van van mijn enige echte verslaving (24 uur per dag maandenlang) die verder niet problematisch of destructief was maar al m'n gevoel wegnam en mij verder hyperseksualiteit schonk waar menig pornoacteur jaloers op zou zijn. In 2007 definitief GHB in de ban gedaan, m'n receptoren waren immers zo lang bezet geweest dat geen hoge dosering GHB mij nog iets kon brengen. Tot gisteren...

Ik ging even bij m'n broer langs voor een hapje eten toen hij eigenlijk meteen al bij binnenkomst opperde dat hij wat GHB zou doen. Plots werd ik verleid om eigenlijk iets te doen wat voor mij best een tijd geleden is en m'n herinneringen en verlangen naar GHB waren al 7 jaar verdrongen. In m'n naïviteit en zonder verwachting, met name dat, geen verwachtingen (meer) kunnen hebben van een drug zijn een ingrediënt voor die drugs ervaringen die je je leven bij blijven en misschien wel op 1 hand te tellen zijn, besloot ik het middel te nemen.

We namen 4 milliliter rond middernacht, deze dosering was te laag en voelde me na een uur eigenlijk alleen wat ontspannen in de benen. Ik dacht nog even na en vond het eigenlijk niet te geloven dat deze drug mij in het verleden bijna het bewustzijn kon ontnemen en dat mensen ervan out konden gaan. Dit ondanks alles wat ik 7 jaar geleden heb meegemaakt. De naïviteit, ik rekende op weinig nog deze nacht.

Rond 2 uur ging er 6 milliliter in en deze ingestie kichtte er plots stevig in. Een licht gevoel in het hoofd, en toen, KABOOM. Ik stond op en alles draaide en kon nauwelijks m'n focus bewaren. Ik liep en binnen enkele seconden werd m'n lichaam getransformeerd naar een kast die majestueus werd geladen met een zeer krachtig warm gevoel dat settelde met een algeheel gevoel van onbeschrijfelijk lekker ontspannen in m'n vel zitten. Dit alles werd echter wel gekenmerkt door een absentie van euforie en raakte zelfs lichtelijk geïrriteerd door m'n gebrek aan coördinatie.

3 uur, tijd van het debakel, ik was thuis met nog 1 dosering van 5 milliliter en gulzig als ik was tikte ik die ook weg, live the dream zal ik maar zeggen. Na 25 minuten was ik aan het tollen tot en met! Niet normaal hoe ongelofelijk licht ik werd ik m'n hoofd en hier kwam lichtelijk paniek. Ik stond op en alles duizelde zo duizelingwekkend dat ik nog maar 1 uitweg zag. Op bed gaan liggen en het bewustzijn niet verliezen. Toen ik ging liggen werd ik aangenaam verrast. Ik voelde m'n bewustzijn zo verschrikkelijk lekker liggen in bed dat ik ervan begon te kreunen. Zo duizelig als ik was toen ik nog niet lag zo solide was alles nu. En dat zonder me eigenlijk echt bewust te zijn van m'n lichaam. Het genot was zo fel dat ik nauwelijks nog aan iets kon denken behalve aan slapen. Ik heb circa 1 uur in paradijselijk genot als een bewustzijn lopen te genieten en ben daarna in slaap gevallen.

Pas de volgende middag toen ik wakker werd besefte ik eigenlijk dat ik was out gegaan al kan ik dat niet goed vaststellen omdat ik al op bed lag en moe was en de roes te krachtig was om me op dat moment te realiseren wat er gaande was. Maar hier leek er zich nog een effect te manifesteren, hetgeen ook de reden is dat ik dit report schrijf. Meteen na het opstaan voelde ik me ontzettend fris en fruitig. Super geslapen en zeer krachtig uitgerust. Echt een gevoel van frisheid en geluk dat heel natuurlijk aanvoelt en me sterk doet denken aan de 'feel' van het ontwaken uit het waakbewustzijn die psychedelica me in het verleden de volgende dag na gebruik gaf. Ik voel me sensueler, heb heroverwegingen over hoe te leven en de koffie na het opstaan smaakte extra lekker omdat m'n zintuigen subtieler en gevoeliger werken. Ook is er een gevoel van innerlijke vrede, voel me lichaam beter en geloof van meer kracht in mezelf dat zich, zoals ik al vermeldde, tot op het moment van schrijven aanhoud. Al met al een onverwachte shift en transformatie in de persoonlijkheid die ik niet had zien aankomen. De abstinentie deed 't hem.

Atropa.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi geschreven! :hearteyes:

Blijf je er nu ook weer van af, of ben je van plan dit al gelijk veel vaker te gaan herhalen?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad, boeiend geschreven :) Wel even belangrijk om te vermelden dat de meeste mensen zulke doses minder goed zullen verdragen als jij. 15ml in 3 uur tijd zal voor de meeste mensen betekenen dat ze zo'n 6-8 uur nokkie zijn.

En inderdaad, ga je het weer vaker doen? Of ben je sterk genoeg om het te weerstaan?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik moet zeggen dat hierna GHB mijn gedachten niet meer gepasseerd is. Terugkijkend vond ik de roes ook niet zo denderend. Wel even heel erg lekker. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik hier 7/8 jaar geleden zo van in de wolken kon raken. (Maar dat heb ik met meerdere middelen) De dopamine re-bound na gebruik vond ik wel heel erg fijn, eigenlijk begon het pas de volgende dag na het wakker worden.
A
AnnVRLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel boeiend om te lezen, en ik wil hierbij graag de kans aangrijpen om Atropa te bedanken. Ik zelf heb ongeveer een jaartje G gebruikt (niet zolang als de meesten hier, maar toch), waarvan de laatste paar weken inderdaad 24/7 waren. Met het begin van het nieuwe jaar wilde ik ermee stoppen, en heb vervolgens drie nachten niet geslapen met alle afkicks erbij. Ik ben toen gaan zoeken en kwam op dit forum, en ergens in een topic van een aantal jaar terug geef jij de tip om af te bouwen door steeds 33 tot max 50% van je normale dosis te nemen als je last krijgt van hartkloppingen etc. Werkt voor mij fantastisch.

Dus Atropa, bedankt. Wist echt niet waar ik het zoeken moest, maar binnen 3 dagen van 4ml om de 2 uur, naar 3 x per dag 1ml. Ik hoop dat meer mensen er wat aan gehad hebben, want G is leuk spul, maar een bitch om vanaf te komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."