#1
Persoonlijk noem ik een ervaring/inzicht 'profound' (Waarom hebben we hier niet een goed NL woord voor. 'Diepzinnig' vind ik niet een goede vertaling) als het in één keer door je normale (culturele) opvattingen over jezelf/de wereld heen prikt. Dus zeg maar dat je in één keer door de illusie heen ziet.
Interessant dat van die DMT. Dat moet dan wel heel wat anders zijn dan een paddotrip.![:)]()
Interessant dat van die DMT. Dat moet dan wel heel wat anders zijn dan een paddotrip.