Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums250 mg Esketamine, shot into oblivion...

250 mg Esketamine, shot into oblivion...

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het scheiden van isomeren is voor zover ik weet een hele dure aangelegenheid en voor lang niet alle toepassingen van belang. Je kunt het dus inderdaad in veel gevallen met een korreltje hcl nemen :P

MeejheM zei:
wat is qua werking het verschil? net zoiets als dat kindjes met hun dexamphetamine rustig worden in plaats van nog harder stuiteren?
Klik om te vergroten...

Kindjes met dexamfetamine worden ook rustig van laevo-amfetamine in die kleine doses. Als je die kindjes 10 pilletjes dex geeft gaan ze ook weer stuiteren :P Werking is vrijwel hetzelfde.

Bij keta schijnt dat wel anders te zijn. Ze zeggen dat de een veel verdovender en de ander veel trippender is. Of dat klopt en duidelijk merkbaar is weet ik niet, ik heb vaker verschillende ervaringen gehad met keta en ook het verschil gezien met de zogenaamde bolletjes en staafjes waar iedereen over praat, maar ik geloof er niet echt in dat veel mensen dit onderscheid in hun envelopje zullen krijgen. Het schijnt dat bijna alle keta racemisch is.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik kan helaas niet verklaren waarom ik een voorkeur heb naar bepaalde merken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."