#1
Tof dat je op een middelmatige dosis nog een best intense trip hebt kunnen beleven, zoals ik het lees! Mooi spulletje
Tof dat je op een middelmatige dosis nog een best intense trip hebt kunnen beleven, zoals ik het lees! Mooi spulletje
Mooi dat je het leuk hebt gehad. Ik kan alleen uit je report niet helemaal opmaken waarom dit een unieke ervaring voor je was, kun je dat misschien meer toelichten?
Ga er toch even op in. Ik vind 3x 15 mg (45mg) geen gemiddelde dosis. Als ik naar me vrienden kijk zijn die van een dosis van 15mg al platTof dat je op een middelmatige dosis nog een best intense trip hebt kunnen beleven, zoals ik het lees! Mooi spulletje
Klinkt goed! Alleen kun je vaak wel een stuk dieper gaan met trippen inderdaad aangezien je veel minder afgeleid wordt en rekening hoeft te houden met anderen.Voor mij was het uniek omdat ik er toen pas was achter gekomen hoe wonderbaarlijk 2-CB is. Nog nooit zo extreme visueels mee gemaakt. De manier van denken had ik nog nooit gehad en ben tot inzichten gekomen waar ik normaal nooit op zou komen. Het is erg moeilijk om via een paar woorden te laten zien hoe uniek het voor me was maar heb me best gedaan![]()
45mg is zeker geen middelmatige dosis nee, voor de meesten zal het veel te veel zijn.Ga er toch even op in. Ik vind 3x 15 mg (45mg) geen gemiddelde dosis. Als ik naar me vrienden kijk zijn die van een dosis van 15mg al platIk sta ook wel bekend tijdens het trippen: hoe heftiger hoe beter & hoe vager hoe beter.
My bad, ik las 15 mg ipv 45, nee dat is wel een hoge dosis.Klinkt goed! Alleen kun je vaak wel een stuk dieper gaan met trippen inderdaad aangezien je veel minder afgeleid wordt en rekening hoeft te houden met anderen.
45mg is zeker geen middelmatige dosis nee, voor de meesten zal het veel te veel zijn.
Ik snap de dosis wel persoonlijk, want ik vind 2C-B onder de 30 a 40mg niet eens interessant om op te trippen. Daaronder is het vooral een leuke toevoeging op feestjes.
Nee, las het verkeerd. Las 15 mg ipv 45, maar van 15 mg al plat liggen? gevalletje individuele gevoeligheidGa er toch even op in. Ik vind 3x 15 mg (45mg) geen gemiddelde dosis. Als ik naar me vrienden kijk zijn die van een dosis van 15mg al platIk sta ook wel bekend tijdens het trippen: hoe heftiger hoe beter & hoe vager hoe beter.
Wat mij hier op het forum opvalt is dat er een soort van tweedeling is in hoe heftig mensen op 2C-B reageren. De ene helft lijkt onder de 20mg al heel heftige effecten te hebben, terwijl de andere helft minstens 30+ mg nodig heeft voor heftige effecten.Nee, las het verkeerd. Las 15 mg ipv 45, maar van 15 mg al plat liggen? gevalletje individuele gevoeligheid
Interessant stofje ook, omdat het de serotonine nabootst. Ben wel benieuwd wat 2CB nou daadwerkelijk in de hersens doet, kan daar nergens iets over vinden, of een verklaring voor de individuele gevoeligheid.. maar inderdaad, wat je zegt, dit schijnt vooral bij 2CB zo te zijnWat mij hier op het forum opvalt is dat er een soort van tweedeling is in hoe heftig mensen op 2C-B reageren. De ene helft lijkt onder de 20mg al heel heftige effecten te hebben, terwijl de andere helft minstens 30+ mg nodig heeft voor heftige effecten.
Kom dat bij andere drugs niet zo tegen op die manier.
https://en.wikipedia.org/wiki/2C-B#PharmacologyBen wel benieuwd wat 2CB nou daadwerkelijk in de hersens doet, kan daar nergens iets over vinden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."