Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP is aan!

4-FMP is aan!

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
Ik kan er nog wel meer bedenken, maar dat heeft verder weinig met mijn punt te maken en is niet echt een antwoord op mijn vraag.
Klik om te vergroten...
Nee, maar inhakend op je opmerking over beschikbaarheid.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#2
jamieleecurtis03 zei:
Binnenkort ga ik overnachten in een hotel in Haarlem. Is het riskant om 4fmp daar te gebruiken? (blijven gewoon in de kamer)
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je precies met riskant? Omdat het een hotel is? De locatie om te gebruiken maakt niet uit denk ik. Eerder de hoeveelheid, met wie en wat als er iets gebeurd.. kijk, in een thuissetting kan bijvoorbeeld mijn vriend tegen me blijven praten als ik bijvoorbeeld te hard ga. Als er echt iets is kan ik nog een maat bellen die er meteen is en we wonen praktisch naast het ziekenhuis. Op een festival zijn er mensen om je heen die je kunnen helpen en er is EHBO.

Dus wat bedoel je met riskant? Als je te hard gaat en er gebeurt iets? Of dat je “betrapt” wordt?
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#3
$crim zei:
Hahahah unrelated verder maar Purno de Purno, je geeft me een vieze microsoft paint flashback psychose
Klik om te vergroten...
Enjoy:hearteyecat::tongueout:
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aangezien jullie toch meerdere malen bijnemen zou ik adviseren om de volgende keer 1 4fmp pil van 175 mg in 1 keer in te nemen. Je gaat eens zo veel euforie hebben en misschien neem je dan helemaal niets bij.

Ik heb het nu 3 keer gebruikt: 1e keer begonnen met een halfje en nog een kwartje bijgenomen. Het bijnemen werkte wel maar de 2e keer nam ik 3/4; dat beviel al beter qua euforie maar was nog een beetje net-niet.

Laatste keer had ik dus een hele in een keer en dat is perfect voor mij. Ik had minstens zo veel euforie als bij XTC, het komt heel langzaam op en ik heb geen hoofdpijn oid ervaren. Ook geen bijpakdrang.

Ik hou het wel echt op max 180 mg (bruto /= 130mg netto) en ik ga er maar van uit dat de risico's hiermee beperkt blijven.
Het zou mij wel niets zeggen om dit thuis te gebruiken, dan zou ik eerder voor mdma gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."