#1
Nee, maar inhakend op je opmerking over beschikbaarheid.Ik kan er nog wel meer bedenken, maar dat heeft verder weinig met mijn punt te maken en is niet echt een antwoord op mijn vraag.
Nee, maar inhakend op je opmerking over beschikbaarheid.Ik kan er nog wel meer bedenken, maar dat heeft verder weinig met mijn punt te maken en is niet echt een antwoord op mijn vraag.
Binnenkort ga ik overnachten in een hotel in Haarlem. Is het riskant om 4fmp daar te gebruiken? (blijven gewoon in de kamer)
EnjoyHahahah unrelated verder maar Purno de Purno, je geeft me een vieze microsoft paint flashback psychose
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."