Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive: trip report speed (ervaren gebruiker)(2 maanden speed pauze)

Live: trip report speed (ervaren gebruiker)(2 maanden speed pauze)

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is mijn 2e tripreport, m'n 1e keer was met XTC al een tijdje terug. Ik gebruik pep al een lange tijd, heb het altijd met regelmaat weten te gebruiken trouwens. Af en toe gebruikte ik meer dan de andere keer, lag een beetje aan de kwaliteit en hoeveel ik over hield na een festival. Ik heb pep een paar keer thuis geprobeerd net als XTC. Op z'n max ben ik 60 uur wakker geweest van de pep (2 losse festivals met 2 afterparty's). Ik gebruik het meestal om de maand (om de maand een festival), heb 2x een uitzondering gehad, dat was 1x per week en dat met een duur van 2 weken. En nu de langste pauze gehad van 2 maanden.

Omdat ik om 13u morgen moet werken (3 dagen sowieso), 2 kleine puntjes getest van m'n net gedroogd speed. En ik kan alvast wat delen hierover, haha.

Ten eerste wat informatie:

- 2 maanden pauze gehad met speed
- 1 maand gestopt met roken & cafeïne
- 8 gram natte pep besteld, 3,264 gram overgehouden
- Zeer goede pep (gegarandeerd door de dealer en ik kan dit zelf wel bevestigen)(geschatte percentage 55% tot 65%)

Tijd van inname: 21:20
Dosis: 2 kleintje puntjes in de vorm van 2 lijnen: +/- 45 mg totaal



+ 00:10

Een flinke loopneus dat snel ontstond samen met flinke tranen in m'n ogen. Deze loopneus is ondertussen weg en het voelt alsof er nu niks in m'n neus zit dat de boel verstopt, alle lucht komt gewoon zeer soepel naar binnen, haha.

Een korte, maar hevige zweetlucht was snel te ruiken (ik transpireer zeer normaal, maar met een hevige lucht). Samen met een nu wat brandende keel, maar gelukkig niet storend.

+ 00:15 (21:35)
Een zeer merkbaar gevoel van concentratie treed op. Ben zeer gefocust op m'n laptop dit verhaal aan het typen. Ik merk ook dat ik zeer gefocust en koel aan het kijken ben, haha. (wat een details zeg) Muziek klinkt overigens uiteraard geweldig, ik zit lekker mee te knikken op de kicks met m'n tanden op elkaar samen met een 'bass face' (heb oortjes in, want de rest gaat hier zo slapen ;p)

Heb vandaag een drukke dag school gehad (beetje een intro dag, kennismaking met de vakken), had die nacht zeer kort geslapen, overdag goed gegeten, maar nog niet avond gegeten. Wél goed gedronken. Dus hopelijk beïnvloed dit niet de effecten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#2
+ 00:25 (22:00)
Al snel heb ik door dat ik flink begin te ratelen, dat is ook wel te lezen denk ik. Die typische manier van praten wanneer je onder invloed bent van speed. (manier van opbouw, emotie in de zinnen, grammatica etc.)

Gezien ik achter m'n laptop zit, beweeg ik weinig. Heb erg het gevoel dat ik nuchter ben af en toe. Maar ik verwar dit denk ik met het alerte & gefocuste gevoel dat pep eigenlijk geeft. Heb erg klamme handjes, haha en heb ook hierdoor enorm veel zin om heel m'n toetsenbord af te raggen met verhalen.
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik neem aan dat we tussendoor gewoon mogen reageren tijdens live reports? :flushed:

Speed is na een lange pauze idd weer heeeeel leuk. Pas je wel op dat je niet bijneemt zo haha? Ik heb al zo vaak de fout gemaakt om toch maar weer bij te pakken terwijl ik over een paar uur moest werken. Heel verleidelijk maar dit moet je gewoon echt niet doen haha.

Eet wat en blijf uiteraard goed drinken!
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
+ 00:30 (22:30)
Droge mond begint nu wel op te spelen, haha. Heb ook een echt heerlijk praatkick en degene die dit nu volgen en die me op Whats app hebben in de Hardcore groep, weten van hoe en wat! (hopelijk is het praten niet te heftig)(als mensen hier zich eraan gaan irriteren, laat het weten!) ;p

- Tuurlijk mag je reageren! Uiteraard vind ik dat zelf echt zeer vermakelijk, haha.

Ik begin al wel een sterke drang te krijgen om bij te nemen. Maar ik kan dit gewoon niet maken. Ook niet om morgen ochtend nog in de zelfde positie te zitten. Ik ga optimaal van deze toch wel unieke ervaring genieten en dan vrolijk slapen. (ja dit gaat zeker lukken, ik heb nog zeker 12 uur te gaan). :mrgreen:
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt als een hele chille ervaring! Luister je zowel hardcore als hardstyle? Weet niet of je dr van houdt maar als je een liefhebber bent is het beluisteren van oudere nummers van zowel hc als hs super leuk om te doen. Wat een dikke nummers zijn er toch gemaakt.

En jaaa dat bijnemen blijft altijd verleidelijk. Gewoon niet doen, morgen zul je heel dankbaar zijn haha.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
(03:45)
Nog steeds aanwezig. :tongueout:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."