Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep op kerstavond

Pep op kerstavond

37 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
Je kunt wel elke keer zeggen dat ik wijs doe, maar jij geeft geen een keer antwoord op de vraag en draait er vervolgens omheen. Ook nu weer, zeg je dat ze precies afgemeten druppels hebben. Leuk, maar zolang je niet exact door het lab geverifieerd hebt hoeveel ug er per druppel inzit weet je dus nog niks zeker qua dosering. Dus in plaats van elke keer te zeggen dat ik het niet snap, moet je misschien eens een keer werkelijk antwoord op een vraag gaan geven en je duidelijker verwoorden.
Klik om te vergroten...

Misschien lees je er overheen die jongen werkt in een lab. Dus dat is wat ik zei.
Dus geverifeerd in het lab.
Dus ik begrijp echt helemaal niet waar je op hamert.
Je geloofd het gewoon niet zoals je eerder zei.
Ik leg gewoon uit dat ik weet wat ik heb en hoe het werkt.
Als jij jezelf daar niet in kan vinden is dat oke.
Dan kunnen andere mensen wel gewoon terug lezen wat ik schrijf en het wel begrijpen.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yo bee, niet te persoonlijk worden hè? Begint een beetje op een heksenjacht te lijken dit. En dat is nergens voor nodig. :wink:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Avīci zei:
Yo bee, niet te persoonlijk worden hè? Begint een beetje op een heksenjacht te lijken dit. En dat is nergens voor nodig. :wink:
Klik om te vergroten...

Dank je Avici het hele gesprek was super leuk tot Bee erin kwam. Had een hele leuke chat met Roze olifant en LSTD dus begrijp er echt niks van waarom dit zo moet.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Avīci zei:
Yo bee, niet te persoonlijk worden hè? Begint een beetje op een heksenjacht te lijken dit. En dat is nergens voor nodig. :wink:
Klik om te vergroten...
Het is niet bedoeld als een heksenjacht, ik spreek rebell aan op de manier waarop hij de discussie aangaat.

@Rebell, als het als het een heksenjacht overkomt bied ik daarvoor mijn excuses aan wat dat is nooit mijn bedoeling geweest. Ik zal je in discussies verder met rust laten. Maar het zou mooi zijn als je wel iets aan de toon doet waarmee je discussies ingaat als iemand het niet met je eens is, de toon zorgt ervoor dat het met meerdere leden clasht en dat komt de sfeer niet ten goede op het forum.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Het is niet bedoeld als een heksenjacht, ik spreek rebell aan op de manier waarop hij de discussie aangaat.
Klik om te vergroten...

Je bent behoorlijk op hem aan het vitten inmiddels. Je boodschap is volgens mij wel duidelijk, om even jouw jargon te gebruiken. :wink:
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wasssuuuup everyone! X

Merry christmas first of all!
Heb een hekel aan kerst maar goed. Positives vibes toch.!

Het is al een hele tijd geleden sinds ik hier iets heb gepost. My bad guys! Ik had een paar dingen die ik moest fixen voordat ik weer drugs kon gebruiken. Youknowhowitis.

Nu alles is gefixt had ik met een aantal vriendinnen besloten om eens even lekker drugs te gebruiken. Mijn cijfers waren fuckin' wack in het begin, maar heb het weten te fixen en vindt dat ik best wel wat harddrugs heb verdient

We wouden eerst gaan rollen op X, maar R had dat al gedaan een paar week geleden.. Dat was de reden dat we toen besloten hadden om speed te doen.
Ik had nog maar 1 experience gehad met speed, en die was niet heel chill. Dat kwam denk ik door de mensen met wie ik het deed.
Deze meiden ken ik veel beter en wouden het eindelijk een keer doen.

ze hadden het alle 3 nog nooit gedaan, en vonden het best spannend.
Na een hele dag met ze 4en op mijn kamer onderzoek doen naar speed, hadden we met zijn 4en een gram gehaald.(hebben hier iets meer voor gepayed dan normaal, omdat het schijnbaar hele goede was.)
Het kost toch al niks, dus vondt het wel fair.

We hadden eerst gezegt dat we het diezelfde dag zouden doen, maar L moest eerder naar huis. Unlucky, maar het kon wel wachten tot volgende week.
Dan was het immers kerstvakantie.

(Een week verder) (gisteren)
Was dan eindelijk de dag.
Mijn vader is de hele vakantie weg, dus hadden we besloten om het bij mij te doen.

Ik en L hadden een lijstje gemaakt met wat we nodig hadden voor tijdens de space. Die ging als volgt:
- 1 gram speed (ong 250 MG p.p)
- een fles wodka
- 5 gram hasj
- Appelsientje Mango
- verschillende soorten fruit
- Lachgas
- 4 diepvries pizza's! <--- net opgegeten.!
- Een laptop en televisie

L sliep de dag voor de trip ook al bij me en hielp me mee met alles klaar maken. De voorpret was heel grappig. Heb altijd zo'n spanninggevoel in mijn maag voordat ik drugs doe en wordt helemaal hyper dan.

Om 9 uur kwamen R en P naar mijn huis en werden verwelkomt in mijn creatieve triplocatie. Niks kon nog fout gaan.
Het duurde niet lang voordat we allemaal al een lijn hadden gelegt, al was dat focking moeilijk omdat het pittig nat was.
We hadden onze pep op de verwarming gelegt en namen onze eerste dosis. Ik had de grootste lijn gepakt, en de rest allemaal wat minder.

De smaak.. NASTY!
Ik wist het nog wel van vorige keer, maar deze leek wel nog viezer
Bijna even smerig als Mdma
kristallen fo' real..

De vieze smaak in mijn mond composeerde gelukkig met het gevoel dat we hadden na 10 minuten. Dit was totaal een ander gevoel dan last time. De set en setting waren veel beter dan vorige keer. Dat merk je gewoon aan hoe hard je het effect voelt.
De andere meiden gingen er ook goed op en besloten we al snel om er ook bij te gaan smoken en drinken.
We smoken alle 4 regelmatig, dus ik verwachtte geen problemen op het gebied van psychische shit.
Als je met mensen bent die goed bij je passen, kan de trip net een stukje magischer zijn.

We hebben het eerste uurtje met zn allen lekker geklest over de gekste shit.

Na een uurtje namen we allemaal nog een lijntje. Dit keer nam iedereen even veel.

Een kwartier later waren we alle 4 aardig ver heen.
We speelde met z'n allen games en we waren vet goed!
Na 2 goede lijnen pep kill je iedereen!
Het smoken erbij gaf me wel een fijn gevoel. Alles was een beetje mellow en voelde me heel relaxed.

Ineens kreeg ik door dat R een beetje stil werd. Ik zag dat ze steeds aan haar pols voelde en niet gefocussed was.
Nou heb ik met X wel eens gehad dat ik een beetje schrok van mijn hartslag, dus heb ik even met haar gepraat om haar te kalmeren.
Ik heb haar verteld dat iedereen een snellere hartslag krijgt van speed, en als je er op gaat letten, hij nog sneller gaat!
Heb een beetje gezocht hier op dit forum naar verschillende verhalen over speed en hartslag, en toen ik die met haar las, kalmeerde ze wel een beetje.

R had besloten niet meer te nemen en de rest weg te gooien door de put.
Ze voelde zich goed genoeg, en wou het effect niet nog erger.
We hadden besloten om een jointje te roken en een rondje te gaan lopen. Tijdens dat rondje hebben ik, P en L alle 3 nog een sleutelpuntje genomen. Die maakte het af.

Wist niet dat speed zo chill kon zijn..
Had een totaal ander beeld van deze drug na mijn eerste ervaring.
De beste tip die ik je kan geven is: Doe het met je mensen die je voor 100% thrust en gooi lekker weg als je genoeg hebt gehad. Dat kan je echt wel een beetje aanvoelen.

Wij hebben alle 3 ook de rest weggegooid door de put en hebben de hasj opgerookt bij mij thuis. Niemand kon slapen dus hebben we de hele nacht "The peaky Blinders" gekeken. Prachtige serie trouwens.

We hebben met zijn 4en een geweldige dag gehad, en schrijf dit verhaal met een glimlach op mijn mond :)

Met oud en nieuw wil ik ook nog iets doen, en dan weer een hele tijd nada!
Iemand nog een idee welke drug leuk zal zijn voor tijdens new year's eve?

Anywayz,
Pep is een leuke drug. Misschien we té leuk en té goedkoop.
Ik had het onderschat, en deze ervaring heeft me verast.
Bedankt voor het lezen lieve drugsvriendjes! <3

DONT FORGET!
Stay high, but educated..!
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je mag je pep ook wel naar mij per post sturen ipv weggooien hoor... Ahahahaha grapje

Ivm tolerantie raad ik stimulanten tijdens oud en nieuw af, psychedelica kan wat intens zijn met al het vuurwerk en downers lijken me saai tijdens oud en nieuw. Gewoon lekker gaan drinken joh! Ik skip speed op oud en nieuw zelf ook ivm MDMA gebruik dat kort na oud en nieuw plaats zal vinden. De sfeer tijdens oud en nieuw maakt het gebrek aan drugs nihil. Verder leuk tripreport!

Fijne feestdagen!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk rapport hoor! Leest fijn. Ik kijk ook uit naar mijn eerste keer speed met meerdere/veel mensen! Tot nu toe (pas dit jaar speed ontdekt) of alleen gebruikt of met maar 1 persoon erbij. Ik word online en 1 op 1 al zo mega sociaal en kletserig (normaal heb ik dat niet zo sterk) dus ben benieuwd!

Wel even een vraag: waarom heb je de rest van je speed weggegooid? Je kunt het echt lang bewaren hoor. Wil je nooit meer speed gebruiken of iets?
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Leuk rapport hoor! Leest fijn. Ik kijk ook uit naar mijn eerste keer speed met meerdere/veel mensen! Tot nu toe (pas dit jaar speed ontdekt) of alleen gebruikt of met maar 1 persoon erbij. Ik word online en 1 op 1 al zo mega sociaal en kletserig (normaal heb ik dat niet zo sterk) dus ben benieuwd!

Wel even een vraag: waarom heb je de rest van je speed weggegooid? Je kunt het echt lang bewaren hoor. Wil je nooit meer speed gebruiken of iets?
Klik om te vergroten...

Hey!

Speed met meerdere mensen is echt een aanrader inderdaad. Een hele andere vibe heb je dan.
Praten met mensen gaat bijna vanzelf dan voor mijn gevoel.

De reden dat ik het heb weggegooid is omdat ik voor die avond genoeg had. Ik zat voor mijn gevoel precies goed op level.
Mijn laatste keer speed was ook een maand of 5 geleden. Zolang wil ik er nu ook ongeveer tussen houden. Lijkt me niet echt handig om 5 maand je speed te bewaren. ;p
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
L-S(T)D zei:
Lijkt me niet echt handig om 5 maand je speed te bewaren. ;p
Klik om te vergroten...
Als je het juist bewaard gaat dat prima. Ik heb doe al een half jaar met dezelfde speed en hij is nog net zo goed als eerst. Ook is hij nog niet op dus zal ik er nog wel paar maanden mee doen. Als je het op de goede manier bewaard is het echt lang houdbaar. Wel heb ik zeer zuivere speed die gewassen is met aceton. Ik weet niet hoe lang speed houdbaar is als er veel andere rommel doorheen zit, zoals caffeïne en vulmiddelen. Volgende keer gewoon bewaren dus hahahahaha! Nee, wat jij wil natuurlijk, duur is het niet.
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
Omdat je nog bij je ouders woont of jezelf er niet mee vertrouwd zijn natuurlijk wel goede redenen om het het niet te bewaren.
Klik om te vergroten...
Dit dus..
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#12
KetaKech zei:
Je mag je pep ook wel naar mij per post sturen ipv weggooien hoor... Ahahahaha grapje

Ivm tolerantie raad ik stimulanten tijdens oud en nieuw af, psychedelica kan wat intens zijn met al het vuurwerk en downers lijken me saai tijdens oud en nieuw. Gewoon lekker gaan drinken joh! Ik skip speed op oud en nieuw zelf ook ivm MDMA gebruik dat kort na oud en nieuw plaats zal vinden. De sfeer tijdens oud en nieuw maakt het gebrek aan drugs nihil. Verder leuk tripreport!

Fijne feestdagen!
Klik om te vergroten...

Goed advies.

Alleen smokings will it be dan.
Of zou 2CB leuk kunnen zijn met een paar vrienden?
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Als je het juist bewaard gaat dat prima. Ik heb doe al een half jaar met dezelfde speed en hij is nog net zo goed als eerst. Ook is hij nog niet op dus zal ik er nog wel paar maanden mee doen. Als je het op de goede manier bewaard is het echt lang houdbaar. Wel heb ik zeer zuivere speed die gewassen is met aceton. Ik weet niet hoe lang speed houdbaar is als er veel andere rommel doorheen zit, zoals caffeïne en vulmiddelen. Volgende keer gewoon bewaren dus hahahahaha! Nee, wat jij wil natuurlijk, duur is het niet.
Klik om te vergroten...
Jij bent wel een geval apart dan hoor!
Ik ben niet zo goed in mijn spulletjes organiseren.
Mocht ik de speed bewaren, zal het vast op een of andere manier in de sok van mijn vader belanden.
Nee, ik spend liever elke keer een 10tje zonder zorgens over whatever.
Wel weird trouwens, dat het zo lang goed blijft. Verliest de speed 0 amfetamine naarmate de tijd verstrekt?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
L-S(T)D zei:
Jij bent wel een geval apart dan hoor!
Klik om te vergroten...
Hahaha hoezo? :wink:

L-S(T)D zei:
Verliest de speed 0 amfetamine naarmate de tijd verstrekt?
Klik om te vergroten...
Dat zou ik niet weten. Ik hoop een andere df’er wel? Ben ook wel benieuwd.

En idd, voor het geld hoef je het niet te laten. :tonguewink:
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#15
L-S(T)D zei:
Goed advies.

Alleen smokings will it be dan.
Of zou 2CB leuk kunnen zijn met een paar vrienden?
Klik om te vergroten...

2cb kan ook zeker wel leuk zijn! Is in verhouding ook vrijvcontroleerbaar als psychedelica. Zou dan niet te veel nemen en ervoor zorgen dat je ergens naar binnen kan vluchten als de impulsen van buiten te veel worden.

En of er amfetamine verloren gaat bij speed zou ik je geen antwoord op kunnen geven... Gok dat het wel een beetje is, maar de duur en manier van bewaren hebben hier wss wss veel invloed op!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
L-S(T)D zei:
Verliest de speed 0 amfetamine naarmate de tijd verstrekt?
Klik om te vergroten...
Als je speed goed bewaard (lucht en vochtdicht) blijft het langer goed dan jij leeft. Het is een zeer stabiele stof, dus zelfs wanneer je het niet heel goed bewaard (enkel in een envelopje of gripzakje) zal het na een paar maanden of een jaar nog maar weinig potentie hebben verloren.

Voor de kwaliteit hoef je het dus niet weg te gooien in ieder geval. Omdat je nog bij je ouders woont of jezelf er niet mee vertrouwd zijn natuurlijk wel goede redenen om het het niet te bewaren.
L
L-S(T)DLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Hahaha hoezo? :wink:
Klik om te vergroten...
Dat je een half jaar (+) doet met een zakje speed. Vereist een hoop dicipline en orde hehe
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#18
Leuk rapportje om te lezen..
Geeft me meteen een beeld van je als persoon.
2cb kan wel een beetje te veel worden met al dat vuurwerk is mijn mening.
Misschien leuk na het zware vuurwerk om 03.00 ofzo.
Mdma doet het altijd goed met oud en nieuw!
Ik ga op de GHB laag gedosseerd.
Later op de nacht misschien op de LSD maar wil dan wel dat het meeste vuurwerk voorbij is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."