Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer benzo's: Diazepam

Eerste keer benzo's: Diazepam

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Note: dit is vertelt terwijl ik half onder invloed ben van diazepam. Typ fouten kunnen dus voor komen omdat ik geen drol kan lezen, dus als je het niet kan volgen; heb je pech. :tongueout:

Dinsdag heb ik een pakketje binnen gekregen met een paar gram pep + diazepam van een maat (via darkweb) dat ik wilde testen. Dus rond het middag uur nam ik 70 mg speed via de neus om het daarbij te laten. Op aanraden van een vriend moest ik diazepam niet nuchter proberen. Dus dat ik speed had gebruikt, kwam goed uit om ook diazepam te proberen.

Om een lang verhaald kort te maken; dinsdag avond om precies 22u begonnen met diazepam. Ik was nieuwsgierig, maar ook bescheiden vanwege het niet wetende effect. 5 mg per uur nam ik, terwijl achteraf volgens iemand anders 10 tot 20 mg in 1 keer ook wel goed was. Het ging al mis toen ik dacht dat het een slaapmiddel was en ik zat te wachten op het moment dat ik kon slapen. Super dom, want een echt slaapmiddel is het niet, haha.

In de nacht was de pep nog lichtjes aan het werk samen met wat cafeïne en dus die diazepam. Het enige wat ik daarna werd was ** HIGH zijn.

- slecht kunnen lopen, slecht geheugen, moeilijk en extreem moeilijk zien, slapjes zijn e.d kwam dr ook nog bij als bijwerking.

Ik heb waarschijnlijk ADD/ADHD, al heb ik dit nooit getest. Maar van speed werd ik rustig, maar van Diazepam werd ik druk, vrolijk, heel open en enthousiast.

Goed, wat een kut verhaal, ik ben de clue nu al kwijt. Kut diazepam eigenlijk :tearsofjoy:



Toevoeging:
Ik heb naar mijn vermoedens ADD/ADHD of aspecten hiervan. Concentreren op leuke dingen lukt, minder leuke dingen niet. Van speed krijg ik euforie en veel praat kicks, maar wordt ik juist ook rustig en relaxed, maar wel weer druk in mijn hoofd. Van Diazepam werd ik leeg in mijn hoofd, ligt slapjes en suf, maar niet eens heel erg. Wel werd ik enorm hyper, actief en high ervan. Dus kan het dat hoe benzo's horen te werken bij mij werken als uppers en ook zo andersom? Heeft iemand hier een verklaring voor.
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha, genot ten top :cheerpompom:
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Om te slapen na een upper gebruik ik altijd etizolam, werkt qua inslapen wat beter.

Beetje summier report, maar zo spannend zijn benzo’s ook niet.
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#4
dus een aanrader om eens te proberen? Die benzo's trekken me op een bepaalde manier niet heel erg. Tenminste ik heb het idee dat het gewoon slaapmiddelen zijn. Maar velen gebruiken het dus ook recreatief en daarom ben ik toch nieuwsgierig. En heeft Diazepam dan de meeste recra waarde, want het is volgens mij wel 1 van de meest populaire benzo's?
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb maximaal ADD en diazepam legt mij plat dus ik zou het niet weten haha.
K
Klein PierkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Diazepam wordt gebruikt om de uitwerking van speed (of coke) wat te counteren en het chill te maken .Beter iets kortwerkend gebruiken zoals temesta of Xanax want diazepam is de meest langwerkende. Savonds 10mg nemen is de dag erna nog volop actief..minder merlbaam maar actief.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klein Pierke zei:
Diazepam wordt gebruikt om de uitwerking van speed (of coke) wat te counteren en het chill te maken .Beter iets kortwerkend gebruiken zoals temesta of Xanax want diazepam is de meest langwerkende. Savonds 10mg nemen is de dag erna nog volop actief..minder merlbaam maar actief.
Klik om te vergroten...
Xanax valt zeker ook onder de langwerkende. Is zelfs een van de langst werkende.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb zelf geen ervaring met diazepam, maar voor mij zijn benzo's icm speed te leuk om op te gaan slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."