Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[4-HO-MET + MDMA + Ketamine + Wiet] - Wakker en in dromenland.

[4-HO-MET + MDMA + Ketamine + Wiet] - Wakker en in dromenland.

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen koningsdag was het zo ver! Mijn eerste drug combinatie los van wiet. Na elke stof los te onderzoeken, en na alle nodige research heb ik gekozen voor de combinatie 4-HO-MET, MDMA, Ketamine en natuurlijk wiet! Natuurlijk de nodige 3 maanden regel, misschien net een weekje minder. Omdat dit R-Keta was, en de vorige keer S-Keta. Heb ik de dag van te voren een kleine sleutelpunt genomen om te kijken of het heel erg anders was, om zo niet voor verassingen te komen staan. Het viel mij toen al op dat deze keta echt een heel stuk leuker is.

Wie?
Mijn twee beste vrienden, A en B, mijn vriendin en ik.
Vriend A zou MDMA, Ketamine en wiet mixen samen met mijn vriendin, ik zou daarbij nog mijn favoriete drug nemen; 4-HO-MET.
Vriend B was onze (net niet nuchtere) tripsitter. Hij genoot van vele koppen koffie en zo nu en dan een lekkere joint.

A, Vriendin en ik zijn 17, B is 16.

Wat?
Ik ga alleen voor mezelf spreken als het op dosis aankomt, maar iedereen heeft +- de zelfde dosis genomen.
MDMA: 240mg (poeder, geen XTC)
4-HO-MET: 7-10mg (erg gevoelig).
Ketamine: 10-15x 10mg.
Wiet: 5-10 gram wiet met z'n 4en. (rond de 5-10 jointjes pp).

Voorwoord:
Het was bijna vakantie en we wisten dat we eens een combinatie wouden proberen. Natuurlijk kan dit niet met elke stof en ook is het erg onvoorspelbaar/"gevaarlijk" mits niet juist voorbereid. We hadden allemaal ervaring met MDMA, meerdere soorten dissociatieven waaronder Ketamine en aan wiet zijn we allemaal, inclusief B, verslaafd.

Het nadeel was dat ik erg veel op werk was ingedeeld de week van de vakantie, en maar 1 week vakantie had inplaats van 2.
Hierom kozen we voor koningsdag zelf, vlak na werk. Het plan was om na werk, om 6 uur, gelijk de 4-HO-MET in een bommetje te droppen, om vervolgens naar het bos te gaan om nog even van de visuals te kunnen genieten voor het donker werd. Vriend A zou tegelijkertijd MDMA (140mg) innemen om het nog leuker te maken (heeft denk ik ook wel positieve invloed op de trip). Vriend B zou erbij blijven, en mijn vriendin zou om 9 uur komen. We zouden tot het licht werd doorgaan, en daarna thuis lekker crashen.

Het Rapport:
Met gezonde spanning en erg veel zin slopen de minuten voorbij op werk. Het laatste kwartier voelde ik mij al helemaal raar.
Ik stap de Albert Heijn uit en mijn vrienden staan op mij te wachten. We fietsen naar mijn huis en halen alle drugs op, pakken mijn weegschaaltje, (0.001, dankjewel @Jmths) warme kleren, headset, box etc. Allemaal leuk tijdens het trippen!

18:30 - 00.00
A neemt 145mg MDMA, en ik mijn bommetje 4-HO-MET. De stemming is al goed voor het ingekickt is, dus heb vertrouwen in een positieve ervaring! Gelukkig is het bos een paar minuten van de plek waar we vanaf half 11 naar binnen kunnen, allemaal perfect dus.

Aan de rand van het bos draaien we een jointje, op een plek waar we vaker zitten. Ik rook nog niet teveel mee, want ik wacht liever even tot na de come-up.

19:10 - 00.40
Interesant, ik heb meer 4-HO-MET genomen dan vorige keer, net zo weinig gegeten en toch merk ik nog niet echt iets. Normaal wel. Ik merk wel dat alles mooier is, ik ligt euforisch ben, maar nog niet de prachtige truffel achtige visuals waar ik zoveel van hou. Ook voel ik geen knoop in mijn buik, iets waar ik altijd echt heel veel last van heb.

Op dit moment denk ik dat ik te weinig heb genomen, in mijn hoofd geef ik de schuld aan het weegschaaltje, die onder de 20mg niet perfect afmeet. Toch nog lekker wachten met de MDMA, LSD duurde meer dan twee uur om iets te voelen.

19:30 - 01.00
Kijk! Zo zie je maar weer dat elke trip anders is! Totaal geen nare/moeilijke come-up, en toch visuals, erg euforisch en gestimuleerd. Vriend A gaat op dit moment heel erg hard, en wat ziet dat er raar uit als je aan het trippen bent.. Het valt mij op hoe stil hij is, ik ben minstens net zo veel aan het praten. Het lijkt dat het meer een "XTC" dosis is, door de redelijk hoge eerste dosis. Dit was ook zijn bedoeling, want hij heeft nog nooit meer dan 90/100mg genomen.

Wat mij opvalt is dat deze trip echt best anders is dan eigenlijk alle voorgaande trips. Hij is nauwelijks tot niet mentaal, bijna alleen visueel, en toch erg euforisch. Aan de batch ligt het niet, want dit is de enige batch 4-HO-MET die ik ooit heb gehad. Ook een heel raar effect, meestal komen de visuals gepaard aan kleur intensie, maar deze blijft nu weg. Toch een zee van visuals..

Wat mij het meeste verbaast is de grootheidswaanzin. Dit effect blijft bij mij zelfs op hogere dosis vaak weg, of is heel subtiel. Ik heb het gevoel dat de visuals steeds op mij afkomen in 5fps. Echt heel cool! Afstanden slaan nergens op, en de breedte neemt toe en af. Een trip om te onthouden en van te genieten! En het ontbreken van het mentale aspect is jammer, maar in deze setting toch best handig.

Ik merk aan A dat de MDMA erg in vlagen komt, en daarnaast geeft hij dit ook aan. "ik ben nog nooit zo ver geweest op MDMA, zelfs niet de eerste keer". We hebben de komende paar uur de grootste plezier buiten, tot het wat begint te schemeren.

20:30 - 02.00
Op dit moment is het al best donker en word de trip minder interessant (sorry maar mensen die binnen/in het donker trippen, wtf..). Hierdoor kom ik toch in een wat minder fijne plaats. Ik heb het totaal niet als een bad trip ervaren, maar het werd gewoon minder leuk door de volgende dingen: Ik heb honger!! Heel erg! Mede hierdoor gaat mijn hart te keer. Ik geef dit aan, en er word mij door A gratis patat aangeboden (geen keld). Zo zie je maar weer hoe handig MDMA is, niet :smirk:...

Wel willen we eerst bijnemen en nog een jointje draaien, ook komt mijn vriendin bijna aan.

21:00 - 02.30
Ik neem 100mg MDMA in, en we gaan richting het station (paar minuutjes lopen). Ik neem het express in een groot brok in, zodat het nog even duurt om in te kicken, zodat de piek van mijn lichte trip net naar beneden komt. Op het moment dat ik het doorslik schiet de gedachte aan mijn hartslag weer door mijn hoofd. Shit! Mijn hart klopt super snel, en de MDMA gaat nog inkicken...

Ik schiet toch wel een beetje in de stress, onlangs ik mij prima voel. We halen mijn vriendin op, ze neemt haar 120mg MDMA, en we gaan naar de snackbar.

21:45 - 03.15
Ik voel nog niks, en mijn vriendin ook niet. Wat gek... en dat met zo'n lege maag. Stiekem vind ik het wel fijn, om zo de 4-HO-MET nog een beetje te kunnen laten uitwerken.

22:15 - 03.45
Er word gevraagd of we naar binnen kunnen. We lopen naar het huis van A en tot onze verbazing is zijn moeder al naar bed..! Dat komt zeer goed uit, want volgens mij voel ik iets. Heeel subtiel, maar iets.
We gaan in het "hok" zitten, zo noemen we het tuinhuis. Gelijk begint de euforie op te komen, en voel ik mijn spieren, vooral kuiten, aanspannen. Oh wat heerlijk!

Er word galachen en we maken veel lol. Ik zweef een beetje door de kamer en er worden wat jointjes gedraaid. Mijn vriendin voelt nogsteeds niks. Na meer dan anderhalf uur. Ze wil dan ook bijnemen, maar dit laat ik nog niet toe. Na @Rupsje haar rapport te hebben gelezen over het inkicken van een LSD zegel vlak na het bijnemen laat mij toch even wachten. Ik stel haar gerust door te zeggen dat we nog heeeel lang de tijd hebben. Ik ben op dit moment echt super hard aan het gaan. Ik heb visuals op MDMA!!! En dan niet de "net-niet" visuals, maar de 4-HO-MET visuals!

Onlangs mensen die zeggen dat MDMA de trip onderdrukt, had ik totaal niet dit gevoel. Mentaal was er wel echt helemaal niks meer van over, maar dit vond ik eigenlijk wel fijn!

23:00 - 04.30
En ja hoor, wat gaat ze hard. Sterker nog, ze wil niet eens bijnemen. In combi met die MDMA voelt dat extra goed, toch weer een narigheid voorkomen!

Na een tijdje nemen A en ik nog wat MDMA bij. Zo'n 70mg. Deze werkt sneller in en het lijkt net alsof de piek al uren constant duurt. Ook merk ik hoe fijn het is dat de tijd niet zo snel gaat. Meestal voelt een dosis MDMA als een kwartier ofzo, omdat de tijd zo snel gaat. De 4-HO-MET gaat dit tegen, en het voelt alsof ik al dagen lekker ga.

00:30 - 06.00
Ik besluit mijn bonuskaart te pakken, ik kom notabene net uit werk :tonguewink:...
Ik pak het zakje ketamine, verpoeder het, en maak een heel klein lijntje. Ondertussen maakt mijn vriendin een bommetje MDMA klaar, zodat als de ketamine uitwerkt, de nieuwe MDMA weer inslaat. A neemt wat eerder een lijntje en ik wacht tot hij het voelt. Na een tijdje is hij niet meer van de bank af te krijgen en doet hij lekker vaag. Ik vraag of hij denkt dat ik het leuk vind en tot mijn verbazing twijfelt hij. Ik doe het natuurlijk lekker toch.

Na een kwartier lig in naast hem en ben ik hem lachend aan het vragen waarom hij twijfelde of ik dit fijn zou vinden. Ik heb nog nooit in mijn leven zo verschrikkelijk lekker gelegen, zonder er ook maar over te denken om op te staan. A is er nu ook erg van aan het genieten, en ik ben verbaast over dat twee drugs zo'n lekkere combinatie kunnen zijn.

Bij stronken (alcohol en wiet) heb ik bijvoorbeeld altijd het gevoel, dat ondanks het wel leuk kan zijn, ze altijd botsen. Ze zijn niet voor elkaar gemaakt. Maar MDMA, Keta en een jointje is toch wel echt een ander level.

01:30 - 07.00
We nemen zo nu en dan een lekker naki keta. Tussen de 5mg - 20mg per keer. We zijn aan het rond lopen met spaghettibenen, en ik MOET even over de grond rollen. Nu al een geweldige avond, heel veel nieuwe dingen ervaren. Ik merk ook dat keta best "psychedelisch is". Zo heb ik bijvoorbeeld op een bepaald moment gedacht dat ik dood ging.. alles werd een soort raar en wit en ik dacht ja dit is het rip doei later pik. Toch voelde het niet naar...? Ik was te ver om te caren.

03:45 - 09.15
Op dit moment is vriend B echt op. Hij ziet er zo moe en stoned uit dat je er bijna bang van word. Hij gaat dan ook naar huis. We gaan al 9 uur lekker dus dit vinden we allemaal prima.

05:30 - 11.00
Op dit moment werd, de al 11 uur durende piek, minder. Ik heb mij nog nooit zo lang, zo lekker gevoeld. Het was een constante piek van heerlijke euforie en luiheid, gepaard met rare muziekintentie en meligheid.
Het was alsof alle stoffen in onze brein op waren, en we hoeveel we ook namen, niet meer daar zouden komen.

Iedereen was heel erg op. Naast het lange trippen waren we moe, hadden we (vooral mijn vriendin) slecht gegeten en hadden we zin om er een einde aan te breien.

Op dit moment gebeurde alleen iets heel aparts. Mijn vriendin, die maar twee snuifjes keta had genomen (wij veel meer) begon raar te doen. We lagen al een tijdje op bed en ze dommelde zo nu en dan een beetje weg. A en ik waren heel lekker aan het liggen en hadden het nog best fijn. Wel merkte je dat we allemaal geen energie meer hadden want we waren erg stil. Op een gegeven moment, rond 6en, zegt mijn vriendin opeens tegen mij "Ja wel appart dat je opa je nu ook op MDMA heeft gezien". A en ik kijken elkaar heel vragend aan en ik vraag wat ze bedoeld. Ze is heel onduidelijk en het is niet echt duidelijk of ze er nou bij is of niet. Ze heeft haar ogen wel open maar ziet er toch niet wakker uit. Dit gaat een tijdje door. Om de paar seconde reageert ze wel op ons, en dan zegt ze weer iets compleet randoms over een concert.

Ik merk aan A dat hij wel schikt.. en ik natuurlijk ook heel erg. In de momenten dat ze wel op ons reageert zegt ze dat ze droomt, maar ook weer niet. Ze kan het verschil tussen de droom en realiteit niet meer merken. Ze denkt soms iets in een droom te zeggen, maar zegt het dan echt.

Achteraf gingen A en ik hier wel een beetje bad op, want het is toch best schikken na zo'n dag.

06:15 - 11.45
We besluiten naar huis te gaan. Maar met mijn vriendin gaat het echt niet zo goed. Als ze opstaat word ze heel duizelig en misselijk (typisch te weinig gegeten)...

We gaan naar buiten. Dit is een van de vreemdste momenten van mijn leven. Het is compleet licht. Ik loop met iemand overstraat door het dorp terwijl ik zwaar hallucineer en toch niet echt onder invloed meer ben. Ik voel alleen de ketamine nog een klein beetje. Ik ben er zelf ook heel slecht aan toe, maar hou vol omdat ik de enige ben die nog in staat is om ons thuis te krijgen. Mijn vriendin moest om de paar meter stoppen, en heeft na een tijdje ook overgegeven. Hierna zijn we naar bed gegaan. 12 uur later hebben we gegeten, en ging het weer beter.

Conclusie:
Een hele bijzondere, leuke maar ook vreemde ervaring. Ik zou het voor geen goud niet meegemaakt willen hebben, maar zal deze combinatie ook nooit meer doen. Once in a lifetime.

Over de flips:
4-HO-MET + MDMA is zeker leuk, maar niet heel speciaal. Het is wel cool om te trippen met de euforie en energie van MDMA.
Over Ketamine en MDMA:... :hearteyes:

Wat een geweldige combinatie! Sterker nog, zie mezelf geen MDMA meer doen zonder. Al stop ik wel weer even een halfjaartje met MDMA, ik zal in de comedown wel een lekker lijntje keta nemen. Zeker aan te raden!
A, B en mijn vriendin vonden het ook erg leuk. Op het laatste uurtje na.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt mij een leuke geslaagde dag @Stonologie ! Niet heel raar dat iemand zich raar gaat gedragen hoor na zo'n lange dag al was het voor je vriendin dus misschien wat teveel van het goede :wink:. Wel lekker dat je zo gevoelig bent en op minder dan 10mg 4-HO-MET zo lekker gaat.

Enuh inderdaad... M met keta is 1 van de lekkerste combi's dat er bestaat. Ik kan me haast niet meer voorstellen M te nemen zonder keta. Wel vaak in de comedown van M maar jeetje wat is dat lekker :yum:.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Lijkt mij een leuke geslaagde dag @Stonologie ! Niet heel raar dat iemand zich raar gaat gedragen hoor na zo'n lange dag al was het voor je vriendin dus misschien wat teveel van het goede :wink:. Wel lekker dat je zo gevoelig bent en op minder dan 10mg 4-HO-MET zo lekker gaat.

Enuh inderdaad... M met keta is 1 van de lekkerste combi's dat er bestaat. Ik kan me haast niet meer voorstellen M te nemen zonder keta. Wel vaak in de comedown van M maar jeetje wat is dat lekker :yum:.
Klik om te vergroten...
Zeker een geslaagde avond! Vergeten in het post te zetten: ook sex gehad op deze 4.. echt heel gek. Niet echt nice.

Maar 10mg heb ik echt een goede trip, elke keer dat ik psychedelica doe en wiet rook die weken gaat mijn tolerantie omlaag. Echt hard trippen op lichte dosis.

Ik ga nu altijd keta na MDMA doen, het is naast heel erg fijn ook chill om weer na M op aarde te komen ofzo. Kon prima slapen terwijl MDMA kut kan zijn.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat even combinatie zeg...
Dat is wat!
Wel interessant om te lezen.
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed geschreven, geweldige omschrijving van je ervaring! Ik ben opzich ook best benieuwd naar een combinatie. Omdat ik afgelopen april gebruikt heb wacht ik hier echter wel mee tot 30 juni (defqon) om weer wat te proberen. Ik hou heel erg van het energieke gevoel en het compleet opgaan van de heerlijke muziek daar!

Is keta aan te raden i.c.m. Xtc op zo een festival? Of is het niet echt een ideale combinatie in zo een situatie. Ik ben sowieso ook een beetje opzoek naar een “nieuwe” combinatie (lees; eerste combinatie ooit) voor op dat festival. Wel met de gedachte om zaterdag X te kunnen doen en de zondag wat anders!

Ik moet wel zeggen dat ik naast xtc ooit een enkele keer 4fmp heb gebruikt maar nog geen enkele ervaring heb met keta.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mr. Brosnan zei:
Goed geschreven, geweldige omschrijving van je ervaring! Ik ben opzich ook best benieuwd naar een combinatie. Omdat ik afgelopen april gebruikt heb wacht ik hier echter wel mee tot 30 juni (defqon) om weer wat te proberen. Ik hou heel erg van het energieke gevoel en het compleet opgaan van de heerlijke muziek daar!

Is keta aan te raden i.c.m. Xtc op zo een festival? Of is het niet echt een ideale combinatie in zo een situatie. Ik ben sowieso ook een beetje opzoek naar een “nieuwe” combinatie (lees; eerste combinatie ooit) voor op dat festival. Wel met de gedachte om zaterdag X te kunnen doen en de zondag wat anders!

Ik moet wel zeggen dat ik naast xtc ooit een enkele keer 4fmp heb gebruikt maar nog geen enkele ervaring heb met keta.
Klik om te vergroten...
Bedankt! Het was me zeker een ervarig ja, haha!
Voor mij zou ik ja zeggen, maar omdat je stuurt dat je het energieke gevoel fijn vind twijfel ik of ik het aanraad voor op een festival. Het is net alsof het downeffect van keta en het up effect van MDMA samensmelten tot je normale energie, maar qua gevoel is het wel heeeeel bijzonder.

Mocht je het willen doen, doe dan nog een keertje vóór defqon keta om niet voor verassingen te komen staan. Ook is het belangrijk dat je echt hele kleine beetjes keta neemt (echt een paar korrels, goed fijn maken, en wachten op het effect. Als het dan nog niet genoeg is kan je weer een beetje bijnemen.

Op de “afterparty”, mocht die er zijn, is het leuk om wat meer keta te nemen. Als je de keta doet na de comedown van de MDMA komt het een beetje terug. Verder zou ik de eerste 2 uur van de MDMA geen keta nemen, behalve als je denkt dat het effect zo licht is dat het er bij kan.

Heeeeeerlijke combi, maar ik vond het liggen juist zo bijzonder en goddelijk. Je hebt nog nooit zo lekker gelegen. By far.
Alsof die bank voor jou gemaakt is.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
Op de “afterparty”, mocht die er zijn, is het leuk om wat meer keta te nemen. Als je de keta doet na de comedown van de MDMA komt het een beetje terug. Verder zou ik de eerste 2 uur van de MDMA geen keta nemen, behalve als je denkt dat het effect zo licht is dat het er bij kan.
Klik om te vergroten...

Wij beginnen met de mdma en alcohol.
En daarna verder met de Keta!
En op de afterparty ghb..
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Genieter zei:
Wij beginnen met de mdma en alcohol.
En daarna verder met de Keta!
En op de afterparty ghb..
Klik om te vergroten...
Oehh klinkt goed! Bedoel je jullie ook echt als jij en brosman of als jij en je vrienden?:)

Stuur hoe het was!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."